MotoGP: URT 2006

Discussie in 'Algemeen' gestart door Meneer Stefan, 11 okt 2005.

1. Aphrodite

Aphrodite MacBook en iPod

Leuk Bevonden:
    0
    Bij dimplus staat: BESTELLEN en niet PRE-ORDER, maar wel een datum van 14e. Best vaag maarja :)
    Had ik 'm maar week terug al op play.com besteld, nu doe ik dat niet meer want kan soms wel 2 a 3 weken duren voordat je 'm dan hebt.
    Morgen maar even in de winkels gaan kijken.

2. alibi

alibi Guest

ik weet het niet meer met de release datum! vorige week was het nieuws dat motogp 2006 2 weken eerder uit zou komen, dus op 9 juni. maar ik van middag met goede moed naar m'n gamesboer hier in de stad, die zei dattie weer 2 weken uit gesteld is! dus alsnog naar 23 juni. maar hier wordt ook 16e gezegd.... ik zie hem wel verschijnen dan maar!

3. karf

karf Real Fake Blood

Leuk Bevonden:
    0
    Een gast die ik ken. En ook in me vriendelijst staat heeft het spel.
    Hier is zijn gamer-profile. Ik ga het spel morgen halen (als hij bij de FRS licht of bij de FZ)

4. Tallon 4 NL

Tallon 4 NL PS3 * Wii * 360

Leuk Bevonden:
    0
    MUST READ * MUST READ * MUST READ * MUST READ * MUST READ
    Een laatste waarschuwing voor iedereen die twijfelt over deze game....lees vooral eens de opmerkingen m.b.t. slowdown, tearing en online-play.
    Je leest zelfs al "verontschuldigingen" van THQ zelf.

Ik probeer de game niet te bashen....als er iemand teleurgesteld is ben ik het wel. Ik ben een fervent motorrijder en heb zeer goede herinneringen aan de vorige delen. Die vond ik super!!.....

Enkele reacties uit het topic:
    ----------------------------------------------------------------------
    John Beaulieu
    very initial impressions here....

those who have played the demo already know this, but the game plays exactly the same as the old versions on the Xbox. Graphically the bikes and riders look good, the tracks look slightly better in GP mode (I haven't opened up extreme mode yet)

But................

The game has some horrendous screen tearing - I thought my tv was on the blink at first and was messing about with menu's for the first 30 mins before I realised it was the game itself - and there is some nasty slowdown apparent. Also, try accessing the online scoreboards to check out how your friends are doing locks the 360 up altogether. Not good, how the game has launched with this bug in place is beyond me (it was there in the demo and has been commented on - so why the fuck they didn't fix it before retail is madness)

At the moment I am not sure if this is a keeper or not - it could be only the 2nd 360 game that I have bought and sold on (the Outfit was the other - and thats out of 32 games)
    --------------------------------------------------------------------------
    stepp
    Im playing it on a 32" samsung HD....the tearing is just getting on my nerves there really is no need for it. Also the slowdown does ruin the gameplay i dont care what anyone says. Also the replays are jerky and TBH they look like a year old pc game.

Overall im not imressed with this game so far, the slowdown and tearing should of been sorted out.

The 360 seems plagued by these two issues...tearing and framerate problems.

kingston lj
    People that are really into the MotoGP series aren't going to be happy. The originals didn't suffer from tearing or slowdown, and were technically brilliant games for their time.

The visuals aren't as good as they should be. The other problems are far more serious though, because the graphics have always been nice anyway.

I think less demanding gamers, who just want to ride a bike around a track, and have a bit of fun, are going to enjoy this game far more than people who expect a really solid experience.

As a MotoGP veteran from back in 2002, I'm very disappointed.
    --------------------------------------------------------------------------TheHoodedClaw
    What makes me laugh is they probably turned V-Sync off to keep the framerate up. Judging by the slowdown, can you imagine how it would run with v-sync on..OMG....15fps perhaps...lol.

Yoshimax-UK
    Yeah my brother in law has a buddy who works at Climax on this - I'll be asking him to have a word but basically it looks like they've rushed the shit out of it.

I'm most disappointed at the reviewers everywhere who are giving it universally high marks and seemingly ignoring the faults.

Sane
    I'm most disappointed at the reviewers everywhere who are giving it universally high marks and seemingly ignoring the faults.Yeah it's odd, I hold Eurogamer in high regard when it comes to this usually. Strange how they didn't mention any of this at all, almost makes you think they were playing a different version.

stepp
    I emailed THQ about the tearing and framerate dropping : here the responce and my original email :..............
    Wil je meer weten :) ? Volg de link.....en trek je conclusies

Link komt van: NTSC-uk.com Forums > Gaming > First Play > Moto GP 06 (Xbox360)

Link: http://ntsc-uk.domino.org/archive/index.php/t-59932.html

MJR_UK onderschrijft mijn voorgevoelens nu helemaal....
    nearly bought this game today, thank god I didnt after reading this thread.

5. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Nou, ik heb m'n conclusie getrokken. Ik wacht lekker tot ik 'm zelf heb. Wel grappig. Bij dit spel heb je echt twee groepen, een vind er niets aan en heeft overal opmerkingen over, terwijl de andere groep de foutjes accepteerd en het gewoon vet vind. Ik denk dat ik in de tweede groep hoor.*)

Laatst bewerkt: 10 jun 2006
  6. Aphrodite

Leuk Bevonden:
    0
    Dit is altijd al een game geweest die men GOED of SLECHT vond. Er is geen tussenweg.
    Ik ben dan nog geen motorrijder (ga wel binnenkort met motorrijbewijs beginnen :cool:), maar ik vind het geweldig.
    Ik lees geen previews/reviews over deze game.

Mocht deze alsnog bagger zijn (haast onmogelijk), dan kan ik 'm altijd nog verkopen of ruilen tegen ander spel. Niets aan de hand dus!

/EDIT: Oh ja, mensen die in zo'n fora's zijn zeiken alle games af. Zijn alleen maar kritisch. Ik neem zo'n mensen niet serieus :)

7. dikki dik

dikki dik oranje is mooi

Leuk Bevonden:
    0
    in de demo was dit dus ook al zo en ik heb geen last bij de demo. Het is gewoon een geweldig spel. Zeker als je tegen sterke tegenstanders moet racen

8. daanvd

daanvd Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Precies, moet zeggen dat ik heel af ten toe op mijn hdtv ook wel wat slowdown en rare effectjes af en toe. Maar toch heb ik zojuist met veel plezier de gp van Jerez gereden, het kan het voor mij niet verpesten. Maar slordig is het wel!

9. Aphrodite

Leuk Bevonden:
    0
    Heb zo'n idee dat het verschilt met normale 100 hertz tv en lcd.
    Bij demo zie ik geen enkele vertraging.

10. karf

karf Real Fake Blood

Leuk Bevonden:
    0
    Ik Quote me zelf maar weer eens:

11. MAX3400

MAX3400 Virtualization...

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe serieus moet ik dat nemen? Twee dingen die ik er even tussenuit pik...

Iets met Samsung LCD TV. Sorry hoor maar er zijn zat Samsung die inderdaad probleempjes hebben met snelle akties; het probleem zie ik ook bij een collega van me met zijn TV van 9 maanden oud en dan met films als The Matrix ofzo.

Iets met V-SYNC; schrijver van dat commentaar heeft geen idee wat V-SYNC doet gezien zijn vermoedens als wanneer ze het "aan" zouden zetten.

12. JeePee

JeePee Guest

Waarom :confused:

Slim :{

13. karf

karf Real Fake Blood

Leuk Bevonden:
    0
    lees wat er onder staat :confused:
    Dat is (volgens mij) wel belangrijk wat ik vertel voor dit topic

14. Maradona10

Maradona10 Addict

Leuk Bevonden:
    0
    Ja en? Heb je hem dan? :confused:

15. Tallon 4 NL

Leuk Bevonden:
    0
    TJezus...triest...
    * zucht* Het heeft echt geen hol met de TV te maken, maar aan je reactie te lezen, ben ik niet in staat om jou dit duidelijk te maken.

Maar goed mensen...koop allemaal gewoon die game en geniet van tearing, framedrops , vastlopers en online gedoe. Ik bewaar mijn zuurverdiende poen voor een game die zijn geld waard is.

http://www.eurogamer.net/article_discussion.php?article_id=65411
    http://boards.gamefaqs.com/gfaqs/genmessage.php?board=930270&topic=28588477
    http://boards.gamefaqs.com/gfaqs/genmessage.php?board=930270&topic=28554304
    http://boards.gamefaqs.com/gfaqs/genmessage.php?board=930270&topic=28566109

16. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Zonde dat zo'n goede game hier last van krijgt :'-( ... Ik hoop dat het allemaal een beetje meevalt.

17. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Zal ik doen.:)

18. Tallon 4 NL

Leuk Bevonden:
    0
    Post dan eens eerlijk je mening....ik ben heel benieuwd;)

19. MAX3400

MAX3400 Virtualization...

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, je hoeft me niets duidelijk te gaan maken; ik vermaak me perfect met mijn XB360 op een achterlijk grote JVC LCD en daar draait de demo helemaal zonder problemen alsmede alle andere games, films en overige beelden (ook NTSC!). Daarbij gaf ik alleen aan dat het me is opgevallen dat sommige Samsung-TV's ook met niet-XB360-beelden last hebben van jerking en vandaar zet ik mijn vraagtekens bij de uitspraak van de persoon die jij hebt ge-quote die je waarschijnlijk niet eens persoonlijk kent en waarschijnlijk ook niet aan den lijve hebt ondervonden wat die TV presteerde met MotoGP.

En gelukkig verdien ik geld als water, dus de kans op een slechte game neem ik gewoon op de koop toe.

20. thepunisher

thepunisher Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Og IGN staat inmiddels ook een review van Moto GP 06.
    En nogmaals, weer zijn er lovende woorden over de graphics;)
    De gameplay is bijna hetzelfde als in de vorige delen.
    Vrijdag kan ik um eindelijk spelen:D :b:

Deel Deze Pagina