NBA Live 2003

Discussie in 'Algemeen' gestart door Netrab, 28 nov 2002.

1. Netrab

Netrab Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wie gaat er vandaag deze game kopen ?
    Het schijnt dat ie heel anders speelt als 2002. De bewegingen gaan heel erg soepel en er zijn een hoop coole ontwijk moves bijgekomen.

Ik ben zelf nooit zo'n fan van sport/basketbal spellen geweest, maar ik heb filmpjes van 2003 zitten kijken en ik moet zeggen : het spreekt me wel heel erg aan.

Heeft er iemand van de Xboxworld crew misschien al het spel gespeeld?

2. * HoTShoT *

* HoTShoT * Guest

Ik koop hem standaard aangezien 2K3 NIET of NOG niet in Nederland is/uitkomt......
    NBA is mijn sport.......

3. Netrab

Netrab Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem dus van de week gekocht en ik ben er heel erg tevreden over. Normaal gesproken was ik nooit echt fan van basketbal spellen omdat het in mijn ogen vrijwel telkens het zelfde was.

Team 1 scoort, team 2 scoort, team 1 scoort, team 2 scoort etc. Tot dat een van de team eens keertje meer pech heeft en dan loopt het andere team uit. Na een paar filmpjes gezien te hebben bij een vriend van me besloot ik het dan toch maar een kans te geven en ik moet zeggen dat het spel erg goed is.

Zo heb je hele goede controle over je spelers en kun je na een aantal keren oefenen en potjes 1-1 echt daadwerkelijk bewust verdedigen en controle uitoefenen over je speler. Verder kun je onwijs gave ontwijk moves doen om zo de tegenstander te dollen. Gecombineerd met leuke NBA rap music is het spel compleet.

4. * HoTShoT *

* HoTShoT * Guest

Wil je ff de ratings van een paar spelers zeggen :D..

Seattle Supersonics..welk nr staat bij hun..als je een team moet kiezen staat een nr..4th..6th blablabla...

G. Payton (Seattle Supersonics)
    R. Lewis (Sonics)

5. Netrab

Netrab Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kan ik pas zien als ik thuis ben, zit nu op mijn stage. Ik kan het je vanavond om 21:15 vertellen.

6. Hotshot

Hotshot Guest

Nou vertel dan :D

7. TeiZ

TeiZ FeliXthaHouseCaT no1

Leuk Bevonden:
    0
    waarschijnlijk niet zo hoog als duncan en robinson :D

Just kidding, maaruh mochten de sonics een hogere rating hebben , dan is de rating niet een reflectie van de werkelijkheid! :+

Trouwens het is weer eens tijd voor een sportgame, heb altijd bballgames gehad op mn consoles, is dit dus een aanrader?

Aangezien ik weinig vertrouwen heb of 2k3 uberhaupt wel hierheen komt

Laatst bewerkt: 3 dec 2002
  8. Hotshot

Hotshot Guest

haha jij bent die ene jongen die steeds vol lof praat over de spurs..
    maareh..ik zei dat we wel zouden zien wanneer de sonics tegen de spurs speelde..........
    SEATTLE AT SAN ANTONIO 91-90!!

http://www.nba.com/games/20021124/SEASAS/recap.html

9. BreeZe_USA

BreeZe_USA Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    lol teiz

10. Sidereal

Sidereal Guest

waar haal jij dat topic nou ineens weer vandaan?

Deel Deze Pagina