heyhey wij zijn nog op zoek naar een beetje gezzelige chille mense die un beetje halo1 pc / halo1 xbox / halo2 xbox skillz hebbe voor een vette lan et is in de buurt van den haag in "het westland" op 28 ,29 en 30 juli wil je meer info voeg me dan eff toe op xboxlive GT : WiZbLuE V2 : WiZbLuE
Normaal Nederlands is toch echt leuker (en aantrekkelijker) om te lezen dan (ik moet het toch echt kwijt) zo'n Breezah-taaltje...
damn man ik wist niej dat ik op sgool zat hiero? als et je nieuw boeit houw je mond dan gewoon of heb je teveel vrijetijd over ofso ? dan moet je denk ik eff un vriendin gaan zoeke 4 reply's maar niemand die egt van plan is om te komen sgiete we nix meej op he
Di3 mensjuhs kenne et ook niej lesuh he als juh sjo gat tiepuh. ut is un beetjuh gekdan dat niemand wilt gan komuh ofniet sjoms?
ik wil best langs komen, als je niet kunt leze want ik ben veel erger gewend van deze 'br33z4h' taal, dus mij boeid et niet dus post wat extra info, en ff snel
doe ik ook , bij mij thuis, maar zover ik weet kunne alleen nog maar de mensen komen die ik heb uitgenodigt zeg maar ('Clan mate zulle we maar ) is al over paar weke \o/
nou ik had vrijdag schoolfeest en had teveel gedronken en was volgende te beroerd om 2 dagen lang te gamen.. daardoor ging bullettime en jilles ook niet en bleven max en pox met zjin 2en over geloof ik. (waren nog wat andere die niet gekomen waren.)