Gamercard

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door *360*, 11 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. *360*

*360* Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wist niet echt goed waar ik deze vraag moest stellen, maar dit leek me nog het logischt.
    Hoe komt het dat als je met je muis over mijn gamercard gaat, mijn games niet ziet?
    Alvast bedankt!

2. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
    Jij bent onder de 18, dus dan moet je even via je ''ouderlijke emai'' op jouw xbox bij system dat instellen dat dat wel kan.
    Easy as that.

Verder niks met xbw te maken natuurlijk.

3. basovich

basovich Guest

hoe maken ze dit trouwens dat als je erover heen gaat dat je dan je gamertag ziet??

4. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zie het als een soort URL-link naar een plaatje. Voor de rest snap ik er de billen ook niet van, maar het is wel handig. :cool:

5. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Wessiej, basovich, Meneer Stefan en ikzelf zijn ook onder de 18, maar bij ons doet ie het wel.. Hoe komt dat? :eek: ;)

6. Nukeshell

Nukeshell Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Het ligt aan je privacy settings. Je kan ergens instellen of andere jouw Achievements wel of niet kunnen zien. Waarschijnlijk heeft 360 dat gedaan.
    Ik weet zo snel niet waar je dat kan vinden, maar er zal wel iemand zijn die het precies weet.

7. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    De meeste mensen hebben hun account een tijdje terug al op 18+ gezet.. net als ik.. Weet niet precies meer waar voor.. Maar dan kan je gewoon alles doen wat God verboden heeft 8)

8. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina