Ik wist niet echt goed waar ik deze vraag moest stellen, maar dit leek me nog het logischt. Hoe komt het dat als je met je muis over mijn gamercard gaat, mijn games niet ziet? Alvast bedankt!
Jij bent onder de 18, dus dan moet je even via je ''ouderlijke emai'' op jouw xbox bij system dat instellen dat dat wel kan. Easy as that. Verder niks met xbw te maken natuurlijk.
Zie het als een soort URL-link naar een plaatje. Voor de rest snap ik er de billen ook niet van, maar het is wel handig.
Wessiej, basovich, Meneer Stefan en ikzelf zijn ook onder de 18, maar bij ons doet ie het wel.. Hoe komt dat?
Het ligt aan je privacy settings. Je kan ergens instellen of andere jouw Achievements wel of niet kunnen zien. Waarschijnlijk heeft 360 dat gedaan. Ik weet zo snel niet waar je dat kan vinden, maar er zal wel iemand zijn die het precies weet.
De meeste mensen hebben hun account een tijdje terug al op 18+ gezet.. net als ik.. Weet niet precies meer waar voor.. Maar dan kan je gewoon alles doen wat God verboden heeft
Je vraag is al beantwoord en je kan deze vraag ook in de 2 volgende topics stellen: Xbox360 Gamertag Thread Xbox360 Algemeen [vragen / opmerkingen] deel 2 Daarom gaat op deze thread een slotje.