FM Time Challenges

Discussie in 'Algemeen' gestart door FM Competitie, 29 mei 2006.

  1. FFWD

    FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.370
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik ben weer thuis!:cool: En zie dat de tijden aardig aangescherpt zijn:D Ik ga vanaf morgen weer mijn best doen:)
     
  2. XRC kingkoning

    XRC kingkoning Yo

    Berichten:
    1.147
    Leuk Bevonden:
    0
    laguna seca: 1.39.989
     
  3. Raafie

    Raafie GT: Raafie

    Berichten:
    1.149
    Leuk Bevonden:
    677
    Emileu en Cooleroelie, leuk dat jullie ook meedoen!

    Ik heb de tijden erbij gezet..

    En roel, heb je die nissan skyline al gekocht? Je kan ook de goedkopere kopen, daar heb ik een mooie setup voor gemaakt..:) :)
     
  4. IWFH '2006'

    IWFH '2006' 35+ Good Deals

    Berichten:
    915
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben ook weer even bezig, met wat auto's customizen. En rijgedrag verbeteren, dus niet altijd bij bochten etc. vol op de rem, en daarna vol gas. Dus hoop dat ik hierna wat beter bij kan blijven bij jullie en dan zal ik ook wat serieuzer mee gaan doen hoop ik :)
     
  5. XRC kingkoning

    XRC kingkoning Yo

    Berichten:
    1.147
    Leuk Bevonden:
    0
    ja, ik heb de skyline gekocht. een van 180.000 credits of zo, maar dat tunen wil niet echt. ik haal er 9.300 ongeveer mee, hoe tune jij hem dan?
     
  6. Raafie

    Raafie GT: Raafie

    Berichten:
    1.149
    Leuk Bevonden:
    677
    Allereerst : KOOP ALLE UPGRADES!!

    Dan ga je alles fine tunen.. ik begin gewoon met de banden.. Niet te hard ( geen grip ) niet te zacht ( teveel weerstand ) , de versnellingen sla ik dan over, vering zet ik gewoon hard.. en met die andere dingen moet je een beetje die verhaaltjes lezen en uittesten wat er gebeurd als je bv. het balkje helemaal naar rechts of links doet. Bij ride height staat ook een handige tip in het verhaaltje als je goed leest! ( ride height voor laag achter iets hoger , dat staat er voor goeie acceleratie )

    De versnellingen moet je ook een beetje uittesten.. je moet er voor zorrgen dat je zo weinig mogelijk maar hoeft te schakelen. Maar ook niet tè weinig want dan is je acceleratie te sloom ( een tip: ik gebruik maar 3 versnellingen )

    Ik schakel ook met de hand en misschien is het makkelijk om wat assists uit te zetten ;)

    Nou succes en als je nog meer vragen hebt vraag je het maar :9
     
    Laatst bewerkt: 10 jun 2006
  7. Schorspion

    Schorspion Up the irons!

    Berichten:
    136
    Leuk Bevonden:
    0
    nieuwe tijd met drag: 9.000 net niet onder de 9 sec best wel eri.

    ps. gerede met enzo ferrari
     
  8. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    R v.d Akker. Thanx!

    heb nieuwe tijd neergezet op laguna seca.

    1.38.931

    kan je die standaard 350z ook nog een beetje aanpassen kwa setup? had het wel geprobeerd maar lukt niet erg...
     
  9. FFWD

    FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.370
    Leuk Bevonden:
    3
    Dat aanpassen mag geloof ik nietO-)
     
  10. Raafie

    Raafie GT: Raafie

    Berichten:
    1.149
    Leuk Bevonden:
    677
    Hey bedankt,

    Maar alleen bij de drag en bij de Ring mag je je auto's aanpassen ;)
    Ik zal je tijd er trouwens bijzetten, maar is dat met een aangepaste 350 of met de standaard?
     
  11. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    Dat is gewoon de standaard 350Z.

    alleen je kan voor dat je begint wel tune setup doen. kan je je bandendruk aanpassen, dat maakt niet uit toch?
     
  12. FFWD

    FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.370
    Leuk Bevonden:
    3
    Niet aanpassen is niet aanpassen;)
     
  13. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    Mja ok. nou die laatste tijd reed ik ook onaangepast. t was meer dat ik dacht over een manier om die laatste seconden op de nummer 1 te pakken...
     
  14. erik1978

    erik1978 Active Member

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoi daar ben ik weer,

    Ik ben op dit ogenblik meer bezig met PES5
    (ben met een zo-realistisch-mogenlijk-eigen-samen-gestelde WK bezig) dan met FORZA. Opzich best wel jammer want juist door deze competitie ben ik het weer gaan spelen.
    _O_ Mijn dank daarvoor _O_
    Ook het mooie weer zorgt ervoor dat ik minder achter de Xbox zit. :b:

    En met Forza ben ik op het ogenblik die ferrari F333SP aan het unlocken in het Career gedeelte. Moet alleen Road America nog doen. Had eerst gekozen voor de ferrari360 maar die EVO VIII FQnogwat ligt mijn rijstijl een stuk beter. T*r#ng wat kun je daarmee hard door de bochten zeg! :)

    Toch zal ik proberen weer met een scherpere tijd aan te komen bij een van de competieties...

    En voor de persoon die dit allemaal bij moet houden: Is het een idee om bij elke comp. een top10 samen te stellen, anders worden zometeen de lijstjes wel erg lang. En omdat er volgens mij steeds meer mensen mee doen, wordt het al spannend als je in die top10 terechtkomt. En dan heb ik het vooral over Laguna Seca & Road Atlanta(short).

    Zo, dat was het weer en iedereen succes met de competitie en met FORZA.
    Ben eigenlijk wel benieuwd naar jullie career event progressie.
    En dan vooral welke auto kies je bij welke race en waarom?

    :b: \o/ \o/ FORZA ORANJE \o/ \o/:b:
     
    Laatst bewerkt: 11 jun 2006
  15. mista B

    mista B Beerrrrrrrrrrrrrr...

    Berichten:
    368
    Leuk Bevonden:
    0
    ffwd, zo is het maar net. als we in de begin post zetten niet tunen, doe dat dan aub ook niet, dan blijft het zo eerlijk mogelijk. ook het veranderen van de bandendruk valt bij ons onder het tunen omdat het toch uitmaakt qua tijd. dus houd je aub aan de settings die we in de begin post per race hebben samen gesteld. bedankt alvast
     
  16. jazz

    jazz Active Member

    Berichten:
    187
    Leuk Bevonden:
    0
    top 10 maken lijkt me op dit moment nog niet perse nodig
    laguna heeft 11 deelnemers en atlanta 7
    maybe als het echt stormloop gaat dat het een idee is.

    Persoonlijk vind ik het zo wel goed. want stel bij laguna alleen top 5 maakt dan weet je niet hoe goed je staat vergeleken met de overige deelnemers.

    heb je de EVO VI wel eens geprobeerd? ik vind die met 5 versnellingen eigenlijk beter rijden dan de EVO VIII FQ maar dat kan aan mijn rijstijl liggen
     
  17. mista B

    mista B Beerrrrrrrrrrrrrr...

    Berichten:
    368
    Leuk Bevonden:
    0
    erik1975, we maken bij de races waar meer deelnemers aan meedoen een langere reeks nr's omdat er nog niet zo veel mensen aan meedoen. maar wanneer er meerdere mensen gaan meedoen, zullen we je tip zeker ter hadn nemen. bedankt alvast:) :thumbs: maar ik denk dat het nu de tijd nog niet is om dat er in te gaan zetten omdat(zoals ik al eerder zei) er nog niet zovel mensen mee doen. maar ik zal het er eens over heben met R. v.d. akker, miss denkt hij er anders over.
     
  18. Raafie

    Raafie GT: Raafie

    Berichten:
    1.149
    Leuk Bevonden:
    677
    Ehh Meneer B zo oud is ie nou ook weer niet he.. 8)

    Maaruh, top 10 is nog niet nodig denk ik te weinig mensen doen er nog mee
     
  19. mista B

    mista B Beerrrrrrrrrrrrrr...

    Berichten:
    368
    Leuk Bevonden:
    0
    ja sry type fout. moet erik1978 zijn:9 :lol:
     
  20. FFWD

    FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.370
    Leuk Bevonden:
    3
    Tijd voor time challenge 2 verbeterd naar 57.406

    en een vraagje aan Head Ninja. Met welke hulpmiddelen rij jij?
     

Deel Deze Pagina