trillend beeld

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door king, 12 jun 2006.

1. king

king wolfsangel

Leuk Bevonden:
    0
    Mannen,
    help!!!!
    Heb een 100HZ TV, jullie advies was : zet m op 60HZ, heb ik dus gedaan.
    Nu heb ik een ander probleem.
    Het beeld trilt heel zachtjes en trekt de ene keer weer bij, dan is het beeld weer normaal, soms gebeurt dit dus niet, ga ik naar system, zet m op 50HZ en daarna weer op 60HZ, dan is het beeld weer OK.
    Ook een oplossing die ik nu een keer gedaan heb : scart losgetrokken ( uit TV ) en er weer ingedaan, was het beeld weer ok.
    Zou het kunnen dat er iets stoort ofzo? Ik kan verder wel gewoon spelen.
    Iemand dit meegemaakt?
    Hoop wat van jullie te horen.
    Oja, hb nu die JOYTECH kabel, de bijgeleverd kabel ( originele 360 ) geeft helemaal k*tbeeld, echt een raar verloop van kleuren.

Groetjes, Erwin

Laatst bewerkt: 12 jun 2006
  2. Cole Trickle

Cole Trickle Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Is je scart aansluiting wel ok?

3. Chupacabra

Chupacabra Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb ook wel eens meegemaakt dan me tv begon te trillen (het beeld dan he :+).

Dit kwam omdat er in de buurt een grote adapter lag (volgens mij van me router toen) die stoorde op de tv. Kijk eens of er bij jouw in de buurt van je tv een adapter ligt en verplaatst die eens.

Ik weet niet of het helpt hoor.. maar bij mij toen wel.

Succes

4. king

king wolfsangel

Leuk Bevonden:
    0
    Onder mijn TV ligt alleen dat ding van de XBOX ( ouwe xbox, met die veiligheid ) en die joekel van die voeding 360.
    Zal vanavond die 2 ff verplaatsen kijken wat er dan gebeurt.
    Alvast bedankt.
    Groetjes

5. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Niet erg geƫmancipeerd, wel? Ik weet het niet iig, misschien dat mn vriendin het weet :lol:

6. MerQ

MerQ Registered Bruser

Leuk Bevonden:
    0

Wat zijn we weer grappig vandaag

7. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
    Had de Ps2 op school ook last van.
    Tja, we hebben hem op het sportveld begraven.

Grapje :+

8. king

king wolfsangel

Leuk Bevonden:
    0
    heb geprobeerd om de adapters te verplaatsen...........geen verschil.
    Trek ik de Scart los van de TV en weer terug is het probleem verholpen.
    Snap er geen ruk van.
    :confused:
    Heb een gewone 100HZTrinitron van Sony.
    360 werkt wel gewoon goed.

Mischien zijn er wel vrouwen die het weten?
    de groeten

9. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien een Advanced Scart Kabel?

10. king

king wolfsangel

Leuk Bevonden:
    0
    Hee,

ik heb deze kabel gekocht : JOYTECH Xbox 360 AV SCART kabel
    Is die niet zo goed dan?
    Of moet ik echt die originele kopen van de 360
    Groet Erwin

11. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
    Het kan toch ook aan je TV liggen?
    Ja toch niet dan.

12. king

king wolfsangel

Leuk Bevonden:
    0
    Maar het vreemde is.....het heeft wel allemaal prima gewerkt. Heb de 360 sinds december, geen gezeik gehad qua beeld.
    Dit is inderdaad heel vreemd. ik weet het echt niet. Andere kabel kopen heeft weinig zin denk ik.

13. king

king wolfsangel

Leuk Bevonden:
    0
    Achterzijde TV scart aansluitingen :
    2 X 21 pins euroscart met met RGB ingang

14. the promise

the promise Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,
    Ik zit met hetzelfde probleem ik heb een HDTV en heb hem op 1080i staan, ik heb MS al gebelt en die gast dacht dat het door de hitte kwam en het gebeurt ook pas na ongeveer een 1 uur nadat hij aan gaat. dus het zou idd kunnen dat het door de hitten komt (ik vind het nu erg warm namelijk). maar dan zou iedereen er last van moeten hebben want het is nu ongveer overal even warm in nederland.

Misschien iemand nog oplossingen hier voor? Ik hoor ze graag.

groetjes Jos

15. Prime NL

Prime NL ~Robot in Disguise~

Leuk Bevonden:
    1
    Hitte heeft hier niets mee te maken.

King...als je de andere SCART aansluiting op je tv gebruikt...heb je dan nog steeds last van hetzelfde euvel...??

Als je een ander apparaat aansluit op je SCART komt het trillen dan ook voor...???

Als je beide dingen test kun je pas uitsluiten ofdat het je 360 SCART kabel is of de aansluiting op de tv zelf.

Daarbij wil het vaak voorkomen dat als er 2 SCART aansluitingen op de tv zitten er maar eentje RGB ondersteunt (meestal aansluiting no. 1).

16. het kan ook als je een VHS of SATTELIET of DVD op standy/aan hebt staan die op een of andere manier in verbinding staat met je XBOX/XBOX360/TV dus scart naar dvd van de dvd naar vhs of andersom of naar satteliet.

of je hebt een zender opstaan en toen naar av geschakeld probeer eens naar het 0 kanaal te schakelen en dan naar AV/EXT1/EXT2/SVCH

tenzij je dit allemaal niet hebt moet je toch eens andere randaparatuur alleenstaand proberen

veel succ6\o/

17. the promise

Leuk Bevonden:
    0
    Maar ik heb gisteravond ook nog even zitten gamen en toen was het best fris, toen gebeurde er ook niks maar zodra mijn deur dicht ging kon ik nog een 1 uur doorspelen en toen ging mijn beeldscherm weer trillen. Mijn 360 was toen ook erg heet.

18. VanGoghNL

VanGoghNL Xbox 4 life

Leuk Bevonden:
    0
    Kijk dat is je probleem Sony;) je xbox merkt dat en gaat dan belabbert werken misschien moet je maar een ander merk tv kopen. :)

19. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Beeldtrillingen op 60 Hz zijn een vrij normaal fenomeen bij gewone beeldbuis TV's, ik had dat vroeger ook namelijk. Niet echt super storend vind ik, alhoewel het wel irritant kan zijn als je er (dwangmatig) op gaat zitten letten.

Tegenwoordig heb ik een LCD staan en dat is zo strak als het maar zijn kan. Koop dus een LCD en je hebt geen last meer van die beeldtrillingen :)

20. the promise

Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar dat is het probleem nou juist het ligt volgensmij niet aan mij HDTV maar aan de 360, dus kan ik MS nu bellen voor een nieuwe 360 (of dat ze hem repareeren).

En nog een vraag ik haalde oblivion er (na 2 weken) uit en nu zit er een mooie kras op in een cirkel over de hele dvd. Ik hoop dat ik MS hier ook wel voor kan bellen hij doet het trouwens "nog" wel.

Deel Deze Pagina