Halo boeken? waar te koop??

Discussie in 'Algemeen' gestart door halo_operator, 13 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. halo_operator

halo_operator H2O Huntedkiller

Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand waar je hier in NL de boeken van Halo kan kopen/bestellen? heb het via bungie gekeken maar dan moet je via ups verzenden en dat kost dan op zn goedkoopst 95 dollar (boeken 20 dollar voor de trilogie) kan iemand mij hier mee helpen??

2. abbie

abbie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zag ze een tijdje geleden bij e-plaza liggen

3. Roedy

Roedy Active Member

Leuk Bevonden:
    20
    Ik heb Halo boeken zien leggen bij de Free Record Shop en bij FutureZone (gamewinkel in Rotterdam) alleen of ze in het nederlands waren durf ik niet te zeggen

Laatst bewerkt: 13 jun 2006
  4. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Je kan het best gewoon naar je plaatselijke boekhandel gaan en vragen of ze 'm voor je kunnen bestellen. Heb ik ook gedaan. Als ze de Trilogy niet hebben, kan je ze ook één voor kopen. Dan raad ik je aan om eerst The Fall of Reach te kopen, is het beste boek en je krijgt meteen een idee van de schrijfstijl van Eric Nylund, die dus het boek The Flood niet geschreven heeft maar het boek First Strike wel.

5. Sushi

Sushi Niet eetbaar

Leuk Bevonden:
    0
    Via Bol.com besteld(m'n broer). Zou ze ook kunnen proberen te bestellen desnoods als je niet met acceptgiro gezeik te maken wilt hebben :+

Die boeken zelf bij elkaar hoeven totaal niet veel te kosten(elk boek ongeveer 300 blz), maar ze zijn zeker relax :cool:

6. halo_operator

halo_operator H2O Huntedkiller

Leuk Bevonden:
    0
    hoeveel kosten ze los per stuk dan?? en hebben ze bij de free record shop de trilogie?? en hoe duur is die in NL??

7. Anju

Anju Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Volgt het verhaal de verhaallijn van Halo (2) 'het spel' of staan de spellen en de boeken los van elkaar?

8. Sushi

Sushi Niet eetbaar

Leuk Bevonden:
    0
    De boeken gaan in volgorde(probeer het vaag te houden dus :9 );
    - Fall of REACH ; jeugd van John117(masterchief)(MC Hammer 8)).
    - The Flood ; gaat meer over hoe & wat de andere mensen deden.
    - First Strike ; Wat er tussen Halo CE & Halo 2 zou zijn gebeurd.

The Fall of REACH & The Flood passen goed in de verhaallijn, alleen met First Strike is het allemaal iets... Vager:confused:

Verder heb ik de prijs opgezocht op Bol.com(voor alle 3 de boeken in een box):

HTML:
    http://www.nl.bol.com/is-bin/INTERSHOP.enfinity/eCS/Store/nl/-/EUR/BOL_DisplayProductInformation-Start?BOL_OWNER_ID=1001004002236969&Section=BOOK_EN&lgl=1&plid=&lgl_BOL_OWNER_ID=1&lgl_Section=1
    bol.com prijs: € 19,49
    5-7 werkdagen

Beschrijving:
    These official novels based on the Xbox video game make up an action-packed trilogy that are packaged together in this box set. Includes "The Fall of the Read, The Flood," and "First Strike." Original.

In het kort:
    This box set includes "The Fall of the Read, The Flood," and "First Strike."

Ben alleen zelf jammer genoeg 2 boeken ervan kwijt(The Flood & First Strike:'-( )

9. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Het zit zo in elkaar:

The Fall of Reach
    Combat Evolved / The Flood
    First Strike
    Halo 2

Stond dit zo op Bol? Want het lijkt me toch niet zo moeilijk om te begrijpen dat het The Fall of Reach is en niet The Fall of the Read...

10. Dr Zoidberg

Dr Zoidberg WuWuWuWuWu

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hier Fall of the Reach en The Flood liggen. PM mij met een leuk bod. Beide zijn in nieuw staat.

11. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Aangezien deze thread in het verkeerde forum staat en aangezien je al een antwoord op je vraag hebt, gaat deze thread op slot.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina