Aangifte van leden waarmee slechte deals zijn behaald in de Bazar?

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door moederfietser, 3 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Laat hem dan ook de mods mailen en dan zijn account naam er bij geven .. van horen van is niet duidelijk. Ook als het buiten Xbw is gebeurt. Kunnen we heel erg weinig betekenen, omdat we niet kunnen checken. Het beste kan je dan contact opnemen met de beheerder van de site waar je je dea hebt afgesloten. In dit geval Marktplaats. Tevens is een deal altijd op eigen risico

Disclaimer / Opgelet!

Het moge duidelijk zijn dat Xboxworld.nl niet verantwoordelijk is voor eventueel foutgelopen zaken.

Laatst bewerkt: 13 jun 2006
  2. basovich

basovich Guest

dat is inderdaad waar maar ik heb zijn email en zijn adres nog wel dus ik kan hem altijd opzoeken en een hartig woordje daar gaan spreken.. maar toch bedankt voor de moeite

3. Dead Worm NL

Dead Worm NL Casual Gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Een nieuw geval =( :mad:

Ik heb ongeveer vorige week een deal gemaakt met Berseker om mijn PDZ tegen zijn King Kong te ruilen.
    Ik heb de dag erna PDZ op de bus gedaan en ik kreeg een PM van Berseker dat hij dat ook zou doen met King Kong.
    Daarna ben ik op Ardennentocht gegaan met school voor 6 dagen.
    Ik ben vanochtend net terug en heb nog geen King Kong ontvangen.

Contact heb ik nog niet gehad met berserker, Een PM is wel al gestuurd.

Edit : De zoekmachine kan ook geen posts vinden van Berseker van de afgelopen week.

Laatst bewerkt: 13 jun 2006
  4. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Sorry ken hem niet.. misschien een link naar zijn profiel?

5. Dead Worm NL

Dead Worm NL Casual Gamer

Leuk Bevonden:
    0
  6. devlinn

devlinn Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoi hoi...
    ik wilde naam van oplichter door geven maar kon de juiste topic niet vinden dus ik doe het zo maar even

zijn gegevens zijn:
    /Mod geanonimiseerd

zijn er gedupeeerde op dit forum die kunne zich hier aan melden op:http://www.internetoplichting.nl/cgi...board=2dehands

jullie hebben een leuke site trouwens.. keep it that way groetjes devlinn

Laatst bewerkt door een moderator: 30 aug 2022
  7. Cygnum

Cygnum XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    Deze thread begint zo langzamerhand alleen nog maar te gaan over het aanwijzen van potentiƫle oplichters. Hiervoor is deze thread niet bedoeld. Hij was bedoeld om mensen inzicht te geven over wat ze konden doen als een deal mislukte. Aangezien ik geen nuttige reactie op dat onderwerp meer in een aantal pagina's heb gezien, ga ik er van uit dat mensen geen nieuwe ingevingen meer hebben. Daarom gaat deze thread op slot.

~Closed.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina