WinMgmt.exe heeft fouten gegenereert

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Biba, 15 jun 2006.

1. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo, ik heb een probleempje met mijn pc, hij zegt namelijk om de minuut: WinMgmt.exe heeft fouten gegenereert en word afgesloten
    blijkbaar word het niet echt afgesloten want een minuut later krijg je precies hetzelfde bericht weer. Ik heb Windows 2000. Ik heb al een foutencontrole gedaan, maar die hielp niet, en op google kon ik wel wat vinden, maar niet echt een oplossing. Hopelijk kan iemand me vertellen wat ik moet doen om dit op te laten houden, want het is nogal irritant als je bijvoorbeeld een film afspeelt word deze de hele tijd onderbroken door die foutmelding.

2. Opgeduveld

Opgeduveld Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan het uitzetten, probeer dit eens..

Rechte muis knop op Deze Computer, kies dan Beheren

Nu ga je naar Services en zoek je Windows Management Instrumentation service op, deze Disable je en dan ben je er van af

3. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt! Het werkt, ik krijg die domme meldingen niet meer:) Maare, ontbreekt er nu niet iets aan mijn systeem? Of is het gewoon een of ander onzinnig achtergrond programma?

4. Opgeduveld

Opgeduveld Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is het, weet alleen niet waar het nou precies voor is! :+

5. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hm een of ander onzinnig programma dus 8)

Maarja in ieder geval nogmaals bedankt, probleem opgelost dus de thread kan gesloten worden.

6. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Ik laat hem wel open :).
    Als er ooit mensen tegen hetzelfde probleem aanlopen hoeven ze geen nieuwe thread aan te maken.

Deel Deze Pagina