MotoGP: URT 2006

Discussie in 'Algemeen' gestart door Meneer Stefan, 11 okt 2005.

  1. snike888

    snike888 Tomatenpuree

    Berichten:
    1.558
    Leuk Bevonden:
    0
    at lijk wol paf
     
  2. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    Ga hem ook zeker halen al is de besturing niet echt realistisch, het is net alsof de bediening van het sturen ietje later aankomt. het voelt niet helemaal lekker aan maargoed dat geld ook voor deel 1 en 2 :p

    (rij zelf motor dus kan het weten)
     
  3. daanvd

    daanvd Active Member

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik rij ook dagelijks een motogp motor :)
     
  4. RelaXXinG

    RelaXXinG 98223 posts

    Berichten:
    613
    Leuk Bevonden:
    0
    Van mensen met het spel wil ik ff weten of de graphics van het spel verbeterd zijn ten opzichte van de demo, maar dan van mensen met een normale TV.

    Ik vond het bij de demo op een normale TV erg tegenvallen namelijk, alsof ze de anti-aliasing vergeten waren aan te zetten...
     
  5. L3MMING

    L3MMING Command & Conquer !!

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou die argumenten van die eerste kerel zijn allemaal discutabel en moet je zelf van bepalen of je dat erg vind.. maar als die 2de kerel verteld dat het een (wat ik er uit opmaak) budget spel geworden is dan skip ik hem gelijk... laat ze dan een BC uitbrengen voor GP3... die had bijn alles wat '06 heeft....
     
  6. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat ik die tweede kerel ben, en voor de duidelijkheid, de developer geeft aan dat ze zelf met een budget zaten, te weinig tijd, niet genoeg geld, te weinig mensen, etc... dus dat maakt het spel niet meteen budget hoor, maar het is ook niet een frisse nieuwe titel waar ze met man en macht aan hebben gewerkt, koste wat het kost... dat is wat die developer zelf ook gewoon toegeeft... helaas.

    Maar goed, ik zelf heb enorm genoten van de demo, en morgen valt hij bij mij ook op de deurmat, alleen vindt ik het wat jammer dat er geen verbeteringen zijn gemaakt ten opzichte van die demo.. er is niks aan gedaan.. en wat mij betreft niet echt die 65 euro waard, ze hadden hem voor 30-40 euro moeten verkopen...

    Maar goed, het is nu eenmaal zo.. ik ga er gewoon van genieten, zoals velen gelukkig al doen.. en hopelijk valt het allemaal wat mee en wordt er zo snel mogelijk de patch uitgebracht binnenkort, er zijn wat belangrijke dingen die echt moeten worden verbeterd.
     
  7. Animal nl

    Animal nl Active Member

    Berichten:
    525
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het het spel ook. Moet zeggen dat de graphics gewoon mooi zijn. Zeker als je de replay doet (action) dan zie je de mooie details op de motor.
    Er is idd een daling van framerates. In de tutorial viel mij dit al op.
    Toch is het mij bij de races wel meegevallen. Tearing valt ook wel mee.
     
    Laatst bewerkt: 16 jun 2006
  8. L3MMING

    L3MMING Command & Conquer !!

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had het inderdaad over jou stukkie tekst, maar bedoelde je eerste Rode stuk en je 2de rode stuk.

    Ja ik zal het je even uitleggen, ik rijd zelf vrij fanatiek motor.. en ik heb motoGP2 en 3 met veel plezier gespeeld, net als PGR1 en 2... en als ik dan naar hun next gen titel kijk is dat echt een flinke sprong vooruit met de uitgewerkte cockpit en alles er om heen... er is gewoon aandacht aan besteed...

    Zoals die teller er bij ligt in de demo van GP3, en inderdaad dat screentearing (wat ik in de demo om de 20 seconden ongeveer wel heb) maar wie weet kopen genoeg van mijn friends hem en ga ik hem alsnog kopen en fanatiek spelen..
     
  9. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zag je op demo lekker hoog op de boards staan, en het enige wat mij eigenlijk interesseert zijn de laptijden, vertel eens wat over de scoreboards. Zijn er veel verschuivingen bij de world best, hoe zijn de tijden geevolueerd t.o.v. MotoGP 3, welke bike gebruiken de world best, heb je al een ideale bike setup gevonden.?..:)
     
  10. Tallon 4 NL

    Tallon 4 NL PS3 * Wii * 360

    Berichten:
    645
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind dat eigenlijk niet kunnen...we hebben het over een next-gen console die last heeft van tearing en framedrops. Op xbox liep het spel beter dan op de 360......dat moet toch niet kunnen gasten....kom op nou|:-
     
  11. SabZero NL

    SabZero NL Sexyback

    Berichten:
    1.346
    Leuk Bevonden:
    5
    Heb het spel gisteren gekocht. En moet zeggen dat de gameplay wel goed zit ! De graphics zijn oke ! en vooral in de replay zijn ze er goed !
    Verder zitten er zoals vaak is gezegd de nodige framedrops is ( eigenlijk komt dit best wel vaak voor ) en Tearing is ook aanwezig ( maar daar heb ik eigenlijk niet zo heel veel last van ). Het is gewoon een goed race spel ! maar tegenover deel 3 is er niet veel veranderd

    Conclusie cijfer -8
     
  12. Animal nl

    Animal nl Active Member

    Berichten:
    525
    Leuk Bevonden:
    0
    Natuurlijk moet dat ook niet kunnen. Maar gelukkig zijn deze punten mij meegevallen dan ik had verwacht.
     
  13. The Watcher

    The Watcher I'll Be Watching You

    Berichten:
    960
    Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij vallen die minputen alleen op met hdtv want ik hem nergens last van!
     
  14. rawkus

    rawkus OMFG!

    Berichten:
    137
    Leuk Bevonden:
    1
    wannneer komt die game nou uit?, want ik zie hier dat een anal gasten de game al hebben, maar ik heb gister ff m'n lokale gameshop gebeld en die vertelde me dat de release weer een weekje was uitgesteld
     
  15. jooooooop

    jooooooop Active Member

    Berichten:
    127
    Leuk Bevonden:
    0

    vandaag moet tie in de winkel liggen:lol:
     
  16. Mikkel NL

    Mikkel NL OldskoolNL.nl

    Berichten:
    792
    Leuk Bevonden:
    3
    Da's dan wel weer erg laag :lol:

    ;)
     
  17. Underworld

    Underworld Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm is hij nou het kopen waard of niet?

    Het viel mij op met de demo dat je erg snel op je bek ging op het grind en op het gras m aar met de 1000CC races viel dat heel erg mee en werdt ik alleen maar eerste, heerlijk die demo...

    IGN geeft hem ook rond de 8 en een half, das opzich best hoog voor hun doen.

    ik heb de normale MotoGP nooit gespeeld dus ik denk dat ik geen verschil zal zien met voorgaande titels ;)
     
  18. matthew24

    matthew24 Active Member

    Berichten:
    530
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb hem ook sinds vanmorgen maar het is precies hetzelfde als de demo ook soms framedrops en net of er lichtflisten inzitten zoiets. De screenshots die elke keer werden laten zien zijn gewoon van de replays van de race en niet ingame dus. De gameplay vind ik wel super daar koop je dit spel voor, maja kan nou niet meer spelen met een x box die elke 2 minuten vast loopt.
     
  19. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Lol, en de replay is niet in-game?:lol:

    En Animal bedankt om te reageren man|:-
     
    Laatst bewerkt: 16 jun 2006
  20. Animal nl

    Animal nl Active Member

    Berichten:
    525
    Leuk Bevonden:
    0
    Sorry Chil, ik heb over je post heengelezen.
    Ik kan je nog niet echt veel vertellen. Ik heb gauw wat quick races gedaan.
    Ik moet eerst nog maar eens een design maken voor mijn bike.
    Daarna maar eens flink oefenen op de rest van de tracks.
    Ik heb het gevoel dat de motor minder soepel reageert dan in de demo. Maar misschien komt dat omdat ik de tracks niet helemaal beheers. Hoewel ik de meeste wel uit m'n kop ken.
    Motogp3 heb ik nooit gespeeld.
     
    Laatst bewerkt: 16 jun 2006

Deel Deze Pagina