Ik kom er net achter dat nightcaster nu 30 € is in de winkels. Kunnen jullie mij vertellen of dit een leuk spel is of zou ik gewoon moeten wachten op nieuwe games ? Ik heb nu rocky+Halo+Deathrow, dus een leuke RPG zou er best wel mooi bij staan. Is dit een leuk spel ja/nee ?
door meerdere mensen wordt dit spel beschouwd als het slechtste spel op de xbox dus.... nee. Er is wel een heel goeie nieuwe RPG uit genaamd : morrowind! Die zou ik zeker kopen als je naar een RPG zoekt.
nightcaster is zelfs 30 euro niet waard. 1 van de slechtste spellen op de X!. en inderdaad de beste rpg is momenteel morrowind. hebbie ik ook en is zeker beter dan nightcaster! mark my words
Nou , dan koop ik nightcaster dus zeker niet.. Morrowind heb ik al op de PC , en ja is echt zwaar vet dus iedereen die van RPG's houdt kopeh die handel Bedankt voor de tip luitjes.
Nightcaster en Azurik worden hier volgens mij door elkaar gegooid, Azurik is bagger van bijna de bovenste plank. Nightcaster is op zich wel een leuk spel alleen niet heel erg bijzonder. Bovendien is het minder dat het beeld nogal gelimiteerd is, daar staan echter wel hele mooie special effects tegenover. Voor €30 is die de moeite wel waard, voor €60 zou ik hem niet kopen. Als je reviews wil zien en cijfers, ga dan naar www.gamerankings.com. Daar kun je ook zien dat deze game helemaal niet zo slecht scoort. Het belangrijkste bij zo'n spel als dit is dat je het genre leuk vindt. Tot slot, ik durft bijna met zekerheid te zeggen dat geen van de vorige posters hem gespeeld heeft .
nee ok daar heb je gelijk in maar hij lijkt mij toch niet zo goed... als je vergelijkt met de games die nu uit zijn en met die nog komen. Nightcaster lijkt toch op een beetje op baldurs gate? alleen dan is baldurs gate beter.
Het spel is best aardig en zeker wel 30 euro's waard... En jullie moeten Morrowind niet zo ophemelen, ok, hijs beter maar ook 2x zo duur...
maar dan heb je ook een spel wat 60 euro waard is, morrowind is namelijk vet goed, tenminste als je van diepgaande rpg's houd, zo niet en wil je een snelle actie avontuur met een bagger verhaal + graphics + gameplay dan moet je nightcaster kiezen.
Nou ik heb azurik via het reward pack ontvangen en ik vind er niks goeds aan. Denk dat ik het maar ga verkopen verdien ik er tenminste nog een beetje geld aan. Nightcaster heb ik even geleend en dat vind ik net zo een bagger spel als azurik. Veel's te saai. Ik ben blij als ik het spel weer kan omruilen
Conclusie : De kip kwam tegelijk met het ei ... Ehh ... Oh ja.. Dit is hem .. Conclusie : Als je een leuke rpg wilt kopen , moet je GEEN Nightcaster of Azurik halen , maar Morrowind , of wachten op fable (nog 1 jaartje !!)
dit is zeker geen leuk spel als je een rpg wil moet je maar naar andere spellen gaan zoeken, maar ik vond het zelf zonde van m'n geld dat ik nightcaster gekocht heb.
Ik heb Nightcaster en Azurik gehad, en beide spellen zijn flut. Nightcaster is de betere van de twee, aardig om te huren, maar ik zou hem nooit kopen.