Ik heb een vraagje, Klopt t dat msn naar de xbox 360 komt, ik heb dit op verschillende sites gelezen.. maar of ik dit moet geloven weet ik niet dus vraag ik het maar effe hier
Waarschijnlijk komt dit met de update die in de herfst komt. Dus in de winter kunnen we echt zoet zijn met de camera, een hoop games en MSN misschien? En misschien wel een eigen internet browser?? Toetsenbord? Deze functie verdiend in mijn ogen iig wel een eigen topic. Het zou heel vet zijn als er MSN komt op de 360 en je dus kunt chatten, cammen, voicechatten (MSN LIVE) met vrienden die dus een computer hebben.
Er komt volgens mij een Messenger voor Xbox360-PC-Mobiel, genaamd Live Messenger. Je zult zo via PC, Mobiel en Xbox360 dingen aan je Gamertag kunnen aanpassen en gebruiken.
door de volgende handelinge krijge je msn op je 360..... pak een zwarte watervaste stift(of een andere kleur) en schijf op je faceplate heel simpel MSN Messenger ?.?(vul zelf maar een versie in)
Dat klopt, dat is geen 'misschien'. Net als Microsoft's 'Live Anywhere' zal alles uiteindelijk op elkaar aansluiten en functionaliteiten delen. (overigens bijzonder moedig en praktisch besluit, waar Microsoft nog heel veel problemen mee gaat krijgen omdat iedereen jaloers gaat worden dat Microsoft de gene is het voortouw neemt hierin en grote kans van slagen heeft.)
Filmpje ook goed?.. 54 min durende MS Keynote over xbox live anywhere (voornamelijke de mobiele kant) http://mfile.akamai.com/939/wmv/qua.../brew2006/day2/breakout/B404_Early_060106.asx
ik gebruik hier al de Live messenger. Enkel hopen dat het lettertype goed leesbaar is. Dat is het enige waar ik mij zorgen over maak.
dude je kan nu toch ook al een toetsenbord aansluiten. Stel je voor msn tegen een op de pc en jij met je controller. Die geeft er de brui aan na 5min omdat jij continue op je A-knop ligt te rammen...
via media centre extender kan ik en ieder die MCE heeft met mij al lang msnen (weliswaar omslachtig) MSN'en
en volgend jaar gaan ze ook een speciale xbox 360 blender introduceren .. kun je mooi verse sap drinken terwijl je gamed.. gewoon erop klikken en klaar isz kees...PFFF ga wegh man.. hoe hobbyloos om msn op de 360 te doen... ga toch gewoon op man jezus zegh.. je staat echt voor aap als je met een controller aan t chatten bent of met een toetsenbord voor de tv