DRC betekend Dutch Racing Crew, waarin alleen maar 'snelle' gasten van Nederland zitten. Laten we het hopen Wij zijn trouwens allemaal gebanned van het TTR forum Maar over handewasser... hij is zeer snel, maar dan met name in de F50GT. Wanneer er alleen met de F50GT moet worden gereden dan is hij zeer zeker een kanshebber. Wanneer er met wat slomere auto's wordt gereden is hij beter bij te houden, maar je moet hem in geen geval uitsluiten.
We hebben heel veel kanshebbers: DRC FredKroket DRC Stefan DRC Sander DRC JeePee JacobsNL TTR Chorus handewasser Septic Eagle (als hij meedoet) King Tuur Alex V En nog heel wat meer. Het wordt alles behalve makkelijk om door te komen. Maargoed, het gaat mij vooral om de sfeer enzo, en ik ontmoet waarschijnlijk voor de eerste keer m'n clanmembers in het echt
Haha, ik doe geeneens mee. Wist pas van dit af toen ik jullie er gister over hoorde praten, ben nooit zo op de hoogte van die dingen Kzal kijken of ik kom, kan ook zijn dat ik op de camping zit te........... jaaaa dat weet mark alleen
Vertel Nee, maar ik wist niet dat je niet mee deed. Ik dacht van wel Maargoed, ALS je meedoet maak je wel kans.
Heel de DRC is aanwezig daar, en ik niet Nouja, ik zit rond te draaien in de Carnaval Festival(Efteling d'uh) Veel succes iedereen, en hopen dat iemand van XBW de uitverkorene wordt
Ik hoop dat het Alex wordt, hij verdient het wel na al die overwinningen van ze broertje Maar ik gok dat Tuur het wel weer even gaat flikken. Komen toch een aantal extra zaken bij kijken, en Tuur heeft daar gewoon de meeste ervaring mee.
vlak Stefan niet uit, hij is de b0mb Nee maar serieus, die overwinning van Tuurtje is nog niet zo zeker deze keer.
Ik ben 99% cker ook van de partij. Als JeePee en Stefan ook gaan! We moeten Mark ook ff overhalen. Want de finales zijn tog niet om 8 uur tog? Ik dacht dat het 5 uur afgelopen was. Ook leuk detaild : De colissions staan off, dus dan worden je kansen een heel stuk hoger. En waarschijnlijk voor sommige mensen wat minder .
Dat kan wel op de site staan, maar door de slechte organisatie altijd(vooral nu met die lui die het voor het eerst doen), loopt het altijd wel minstens een uurtje uit. Vorige keer was dat ook zo met Halo2, toen stond van tevoren dat de finale om 18uur was, maar dat was toen uiteindelijk pas om 20uur ofzo.
Zou inderdaad best wel weer eens uit kunnen lopen..... tot nu toe zijn ze nog altijd van hun schema af moeten wijken, maar het is nu wel een andere organisatie dus we merken het vanzelf. Die WCG is wel kortdaags aangekondigd, dus echt veel tijd om te oefenen is er nie PS: Iedereen nog gefeliciteerd die geslaagd is
Jongens, hoe zit het eigenlijk met instellingen enzo? Ik race bijvoorbeeld met D-pad ipv pookje, maar kan ik dat daar gewoon instellen, of moet ik gewoon mijn HDD meenemen? En hoe laat begint het eigenlijk ?