Halo end-sequence.

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goldfish, 1 dec 2002.

1. Goldfish

Goldfish is een kutnaam

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de game nu al een maandje ofzo op legendary uitgespeeld (cooperative) en ik kreeg een ander eind-filmpje. een covenant en een marine omhelsen elkaar voordat het ruimteschip ontploft.

ik wist al dat je een ander filmpje zou krijgen als je em op legandary uit zou spelen, maar ik vond het eigenlijk heel erg lomp dat je alleen die omhelsing zou zien en de rest hetzelfde bleef.

is dit het "echte" andere filmpje, of moet ik daarvoor halo op legendary in singleplayer uitspelen??
    want ik had eigenlijk wel wat meer verwacht.

2. dark-man

dark-man Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dat is het filmpje ja :+ :'-( :{

3. underhunter

underhunter XBW member 706

Leuk Bevonden:
    0
    Wees tenminste blij dat er nog iets anders was, het filmpje moet wel ongeveer hetzelfde blijven voor de sequel, dus ze kunnen moeilijk een heel ander filmpje maken.

4. fallout

fallout Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    maar waarom omhelzen ze elkaar dan?

5. Yoost

Yoost brains not included

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij omdat die hele shit daar op ontploffen staat?

6. masterape

masterape Guest

7. X-Booster

X-Booster New Member

Leuk Bevonden:
    0
    die marinier is eigelijk de minnaar van die covenant
    ze plegen samen zelfmoord om hun liefde te verzegelen :+

:eek: 8) :cool:

8. Shriko

Shriko Gamebites.nl

Leuk Bevonden:
    4
    *snuf* :'-(

9. fallout

fallout Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    hehe tjah. zou kunnen he.

10. Goldfish

Goldfish is een kutnaam

Leuk Bevonden:
    0
    ja das waar...

by the way, ik heb ook abo genomen op XBM (vanwege die splinter cell actie ), maarre, weet jij na hoeveel dagen/weken (na de bevestiging van het abonnement) , je dat spel krijgt?

11. masterape

masterape Guest

Ik had nadat ik abbo had genomen eerst een acceptgiro gekregen en na 2 weken da ik abbo op interent had ingevuld mijn spel.

12. Goldfish

Goldfish is een kutnaam

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb die andere betalingswijze genomen...
    mijn moeder dan :D

ik wil die datum gewoon weten, zodat ik niet elke keer een gat in de lucht hoef te springen als de bel gaat, en vervolgens een uur teleurgesteld zijn omdat het niet de bezorger was die mij SC zou brengen, maar de collecte.:D

13. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Omdat ze 'samen' de plaatselijke aliens aan gort geholpen hebben? En daardoor het heelal gered hebben?
    Tja, of ze zijn g'woon verliefd...

14. underhunter

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ken iemand die had gebeld en dat ze zeiden na een week, maar ik denk dat het wel langer duurt, in de tussentijd kan ik me dan ook nog lekker vermaken met de UC die ik dan binnen heb, trouwens, die bevestiging was zeker via email, ik heb namelijk m'n email adres niet opgegeven dus hebben ze me geen bevestiging gestuurd, ik wacht wel tot het op een bankafschrift staat.

15. Perfect_Shit

Perfect_Shit Chimairist

Leuk Bevonden:
    2
    Het is idd niet zo'n vet eindfilmpje, maar het zorgt wel de drive om het op Legendary uit te spelen, ik heb Halo op single en co-op uitgespeeld op Legendary, en bij single-player had ik toch echt wel een flink gevoel van voldoening nadat ik hem uitgespeeld had op Legendary... :cool:
    filmpje is een leuk extraatje van Bungie om ervoor te zorgen dat voor degenen die ervan weten de replay-waarde nog wat opgeschroeft wordt.

16. Emile

Emile oude garde

Leuk Bevonden:
    0
    dat is gewoon het GRAPJE

17. sexylexy

sexylexy Guest

wat voor covenant zie je dan?

18. tfo

tfo gta vc verslaafd

Leuk Bevonden:
    0
    nou ben ik niet mee eens, omdat het niet de moeite waard is om het spel op legendary uit te spelen voor dat filmpie.
    ze hadden er nog wel wat meer extras bij kunnen flikkeren want dat zou meer voldoening geven :p

19. underhunter

Leuk Bevonden:
    0
    Het is zowiezo al genoeg voldoening dat je hem op legendary hebt uitgespeeld, ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik speel een spel altijd helemaal uit tenzij ik het een echt boutspel vind.

20. tfo

tfo gta vc verslaafd

Leuk Bevonden:
    0
    ik ook hoor en ja dat geeft voldoende voldoening das waar maar toch is wat extra voldoening wel meegenomen :+

Deel Deze Pagina