De HDTV Thread [Deel 6]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Arjan, 5 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Voor 1699 krijg je de 9966 ook niet bij de mm, misschien ergens bij een internetzaak, maar dat is niet ideaal.
     
  2. pain of salvation

    pain of salvation Tetragrammaton

    Berichten:
    1.023
    Leuk Bevonden:
    0

    Zo ging het ook bij mij: ik ging 5 weken geleden naar de MM om naar de 26 inch le26r71b te "kijken", en toen werd ik al omver geblazen door de 32 inches(m51 en de r71) die aan de wand hingen, en ik had nooit gedacht dat ik een 32 inches zou kopen, was altijd van plan voor de 26 inch te gaan wegens budget...

    Totdat ik 2 weken terug met me pa bij de BCC (besloten koopavond voor ANWB leden) kwam en daar de LE32R51B, LE32R72B en de LE32M51B zag.(Toen met te weinig geld in zak).

    Je kreeg bij de BCC bij de LE32R72B 25 procent korting(1500 werd circa 1280), bij de LE32M51B 15 procent korting(1399 werd...) en bij de R51 ook zoiets.

    Ik stond met me pa heletijd te kijken welke het moiste beeld gaf(ice age werd afgespeeld). Me pa ondertussen aan mij vragen wat het verschil tussen de verschillende tv's waren(had al aan een 5 maanden research gedaan)...Ik alles uitleggen...
    Op een gegeven moment zei me pa: Nou tom, welke ga je nemen: de LE32M51B of de LE32M51B, de 51R was al afgevallen.
    Dus ik zei: Doe die maar. (nee, dat zei ik niet), ik zei: Hm moeilijk, ze zijn beide mooi "kwa design"....

    Uiteindelijk voor de LE32R72B gegaan. En ik kreeg er nog een frituurpan/voetbad en fatboy bij ook.

    *Yep, me pa had wat eurootjes voorschoten\o/ , ik was en ben er nog steeds dolgelukkig mee!
    Ben nu alleen benieuwd wanneer die fatboy binnen zal komen...
     
  3. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Hoelang moet je je pa nog afbetalen? 300x tuinmaaien en 100x de auto wassen? :D ;)
     
  4. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    De 9966 kost nu bij Progress.nl €1644 en Goedkopen.nl € 1688.
    Beide onlinewinkels zitten op bijna loop afstand.

    Dat was de Mediamarkt in Hengelo , de LCD kost daar nu € 1445
     
    Laatst bewerkt: 17 jun 2006
  5. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Dat is makkelijk, kan je em zelf ook nog ophalen en bij gedonder zijn ze er zo:thumbs:
     
  6. Neozzz

    Neozzz Active Member

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    Die 9966 is echt een zeer mooie, scherpe tv. Wel een tip als je hem eenmaal binnen hebt, verander gelijk je instellingen. Want de kleuren zijn echt te intensief en te fel, op kieskeurig heeft iemand zijn instellingen gepost ( die gebruik ik nu ook, en die zijn ideaal ).

    Een nadeel is wel dat deze tv bij ons in de woonkamer staat, en mijn ouders kijken dus ook tv hier iedere avond. En dat betekent dat ik dan niet kan xboxen als ik hem aanschaf :'-( .

    Dus misschien moet ik ook maar eens gaan kijken naar een samsung LCD, of ik game op mijn 19' inch TFT, maja dat is toch een minder leuke ervaring als op een LCD lijkt me.
     
  7. drazic2005nl

    drazic2005nl Active Member

    Berichten:
    153
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu ook een HDTV, maar op welke resolutie kan ik het beste spelen? Verschilt dat per game??
     
  8. Opgeduveld

    Opgeduveld Active Member

    Berichten:
    546
    Leuk Bevonden:
    0
  9. trodat4030

    trodat4030 Scrat is cool ;)

    Berichten:
    91
    Leuk Bevonden:
    0
    He mannen en vrouwen!!!
    Ik ben er weer!!!

    Heb vandaag mn digitale tv van UPC gekregen...
    Ding heeft t een uurtje oid gedaan.
    Toen stond t beeld stil...:confused:
    Ikke bellen met UPC.
    Aardige gast, dat moet ik toegeven...
    Vertelt me wat ik moet doen, blablabla.
    Gaat op zich prima, alleen is mn signaal niet goed...
    Schijnt dat ik er een signaalversterker bij moet hebben met een retoursignaal!
    Omdat ik op zolder zit en zo'n 20 a 25 meter coax heb=(
    Ik zeg prima...;)

    Ikke googlen, maar toen kwam t probleem, wat heb je veel verschillende signaalversterkers!!!

    Dus is mijn vraag; Weet iemand welke ik moet hebben?
    Ik kom er niet meer uit!
     
  10. Xiaoie

    Xiaoie Active Member

    Berichten:
    101
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, zoiets vroeg ik me ook eigenlijk af, omdat ik eigenlijk met hetzelfde probleem zit.....:{
     
  11. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Voor mijn Panasonic decoder (TvHome) heb ik een normale antenneversteker gekocht van de Praxis.
    Op zolder met versterker heb ik nu de zelfde ontvangststerkte als beneden zonder versterker.

    Wandel/fiets eerst even langs de Praxis cq Gamma en koop daar een versterkertje.
    De prijs ligt tussen de € 10 en € 20 , werkt het niet dan kan je hem altijd nog terug brengen.
     
    Laatst bewerkt: 17 jun 2006
  12. Benny

    Benny Active Member

    Berichten:
    1.306
    Leuk Bevonden:
    0
    Voeg me toe op MSN en ik kan je gegarandeerd helpen! :)

    bbouws@gmail.com

    EDIT: geld ook voor anderen die hulp nodig hebben :) (Xiaoie maybe)
     
    Laatst bewerkt: 17 jun 2006
  13. Xiaoie

    Xiaoie Active Member

    Berichten:
    101
    Leuk Bevonden:
    0
    Cool, bedankt_O_
     
  14. pain of salvation

    pain of salvation Tetragrammaton

    Berichten:
    1.023
    Leuk Bevonden:
    0
    Yoepie: Me fatboy die bij me LE32R72B hoort is vanmiddag binnengekomen!!!!
     
  15. Xiaoie

    Xiaoie Active Member

    Berichten:
    101
    Leuk Bevonden:
    0
    En das ook cool;)
     
  16. Benny

    Benny Active Member

    Berichten:
    1.306
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe lang heb je moeten wachten ?

    Ik heb mijn coupons vandaag opgestuurd :)
     
  17. joostpolletje

    joostpolletje Active Member

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    0
    Ga maar van 3a4 weken uit
     
  18. kaasbever

    kaasbever Active Member

    Berichten:
    159
    Leuk Bevonden:
    0
    Hej. ik heb gister een nieuwe tv gekocht. Echt big ass. Nu heb ik dat via hd aangesloten. dus gewoon de kleuren gevolgd. maar nu doet het geluid van me xbox het niet :eek: terwijl de gewone tv het wel doet. De 3 snoeren van hd moeten er toch gwn zoals de kleuren aangeven erin? of moet je ook die rode en witte van het geluid nog aansluiten??

    groetjes
     
  19. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet wel de geluids stekkers er in doen voor geluid :lol:
     
  20. Marcozzz

    Marcozzz Active Member

    Berichten:
    42
    Leuk Bevonden:
    0
    Eey, wij willen dus een extra TV voor boven gaan kopen en dan natuurlijk het liefts HD-Ready :9 ,maar er zijn echt zoveel televisies met een diagonaal tussen de 60 en 70 cm dat we er gewoon geen wijs meer uit kunnen... Dus ik hoop dat jullie me hiermee kunnen helpen, want we kunnen natuurlijk het beste nu een tv kopen met al die WK-acties overal. De prijs willen we graag zo goedkoop mogelijk houden, dus ik denk ongeveer tussen de 600 en 800 euro.

    Alvast bedankt in ieder geval!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina