FM Time Challenges

Discussie in 'Algemeen' gestart door FM Competitie, 29 mei 2006.

  1. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    1.38.631

    laguna seca. standaard 350 z
     
  2. Gunther

    Gunther ///M Power

    Berichten:
    226
    Leuk Bevonden:
    0
    Time challenge 2

    Michiel (Gunther) na 5 rondjes: 1:01,007
    Remon na 20 rondjes: 0:57,013

    Hulpmiddelen: alleen automatisch schakelen (geen ABS, TC en STM)

    Best moeilijke auto, ik heb niet echt een tijd kunnen neerzetten. Erg sneaky bakkie :). Als ik m'n Nokia-datakabel vidn dat kan ik eventueel foto's posten.
     
  3. Raafie

    Raafie GT: Raafie

    Berichten:
    1.149
    Leuk Bevonden:
    677
    Ik heb het spel nu 4,5 weken ofzo.. Ben bij level 43 nog 21.000 CR dan zit ik op 44.. Ik vind zelf die endurance races echt super :D Alleen die classic die wil maar niet lukken.. Maar daar heb ik zowieso niet zo veel tijd voor nu, en ook niet voor de time challenges, aangezien ik nu ProefWerkWeek heb.. =(

    Ik heb trouwens ff alle nieuwe tijden weer erbij gezet, want ik liep een beetje achter :)
     
    Laatst bewerkt: 14 jun 2006
  4. Head Ninja

    Head Ninja Ronald Cage

    Berichten:
    967
    Leuk Bevonden:
    259
    Hmmm, hangt van de baan af, als het een erg moeilijke baan is, dan gebruik ik meer hulpmiddelen, (maar soms vertragen die je ook). Maar bij een makelijke baan gebruik ik heel weinig. Maar meestal, gewoon heel weinig aangezien alle banen in Forza heel makkelijk zijn dus. Maarja hetzelfde hangt ook weer van de auto af, hoe moeilijkere auto, des te meer hulpmiddelen, hoe makkelijkere auto des te minder hulpmiddelen. Maarja, bijna alle auto's in Forza zijn ook makkelijk dus, dat maakt ook niet zoveel uit.
     
  5. FFWD

    FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.370
    Leuk Bevonden:
    3
    Oké want ik merkte bij bv challenge 2 dat je veel sneller gaat met TC aan:)

    BTW tijdverbetering challenge 1 naar 1:38.160 (lage 1:37 moet erin zitten:) Moet ik alleen alles goed doen want zit soms 1,1 seconde onder mijn eigen tijd...)
     
  6. FFWD

    FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.370
    Leuk Bevonden:
    3
    Tijden verbeterd:cool:

    Challenge 1: 1:37.847
    Challenge 2: 56.971
    Nurnburgring: 7:31.087 met de BMW Motorsport V12 LMR

    :D
     
  7. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    ja idd, Ik zit soms ook gewoon ruim een seconde onder mn eigen tijd op Laguna Seca. T klote is dan dat ik van opwinding te veel risico neem of in veel gevallen juist heel anstig ga rijden waardoor mn eigen ghost weer voorbij gereden komt..
     
  8. Gunther

    Gunther ///M Power

    Berichten:
    226
    Leuk Bevonden:
    0
    Remon had gisteren 2 sessies gereden, een lange en een korte. Hij had een tijd staan van 56,954, en ik had met m'n mobiel een filmpje gemaakt. Bij de laatste tijdmeting was z'n tussentijd een halve seconde sneller dan de 56,954. Helaas verloor hij 8 tienden in de laatste sector. De ronde daarna heb ik ook gefilmt, dat was een hele lage 57,0 geworden. Dat filmpje zal ik eens posten als ik dat %^@(* kabeltje vind...

    Maargoed, hij was niet tevreden met z'n 56,954 omdat hij ook een keer een halve seconde eronder zat. Dat werd dus een 2de sessie. Hiero 2 supertijden achter elkaar _O_ . Ben best jalours op hem :) .

    [​IMG]

    Ik ben mijn tijd van challenge 2 vergeten :eek: . Ik zal hem vandaag nog opzoeken.

    @ FFWD: mooie tijd op de N-Ring :). Gebruik je de BMW na wat onderzoek of is het toevallig 'een' P1 die je gekozen heb? Ik heb gisteren de BMW McLaren getest, de Bentley en de Caddilac maar niet de BMW V12.
     
  9. FFWD

    FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.370
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb er gewoon 1 gekozenO-)

    Je moet op N-Ring gewoon zorgen dat je zo weinig mogelijk straftijd krijgt:) . Ik heb meestal tussen de 0 en 1 seconde straftijd op N-Ring omdat ik nog weleens over de kurbs wil gaan omdat ik op de limiet rij:mad: En er moet nog bij dat dit mijn openingsronde was. Ik heb maar 1 ronde gereden omdat we daarna gingen eten. Dus ik had geen vliegende start:cool:
     
  10. Gunther

    Gunther ///M Power

    Berichten:
    226
    Leuk Bevonden:
    0
    Vertel mij wat, het is gewoon zuur als je 20 secondes straftijd pakt. Ik ken de baan al goed omdat ik hem op m'n vorige account heb gespeelt, en natuurlijk ook bij GT4 en PGR2. Toch denk ik een 10 rondes nodig te hebben voordat ik een nette tijd kan neerzetten omdat ik toch wat kleine foutjes maak.
     
  11. Head Ninja

    Head Ninja Ronald Cage

    Berichten:
    967
    Leuk Bevonden:
    259
    Kijk eens onder de bank...?:thumbs: :confused: *) _0/ :):
     
  12. FM Competitie

    FM Competitie Active Member

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    Worden weer hele mooie tijden neergezet.. Jammer dat ik nu ff niet kan rijden, want heb Proefwerken deze 2 weken. :mad: Bn ook wel benieuwd naar dat filmpje
     
  13. Raafie

    Raafie GT: Raafie

    Berichten:
    1.149
    Leuk Bevonden:
    677
    Verkeerde account :+
     
  14. FFWD

    FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.370
    Leuk Bevonden:
    3
    In challenge 1 sta ik 2e met die tijd;) niet 3e...:mad: :b: :b: :b:
     
  15. Gunther

    Gunther ///M Power

    Berichten:
    226
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn tijden
    Challenge 2 59,350
    N-Ring 8:05,604 Bentley #7 Speed 8

    Challenge 2 kan een dikek halve seconde sneller, de tijd met de Bentley was iclusief 20 sec straftijd. Ik had ook een 8:16 neergezet met 43 seconden straftijd. Maar ja, die straftijden =( . Maargoed, ik ga niet al teveel lullen, ik moet gewoon sneller rijden :).
     
  16. Head Ninja

    Head Ninja Ronald Cage

    Berichten:
    967
    Leuk Bevonden:
    259
    Jo luitjes ik ga nou ff ( *) ) een xbox 360 kopen, maar ik weet niet of je daar standaard FM op kan spelen, zoniet dan heb ik pech want ik kan ook geen update downloaden omdat ik nog geen internet verbinding heb omdat mn pa voorlopig weg is, en mn moeke wil niet dat ik ga boren enz, dus... Dus voorlopig kan ik ff geen tijden zetten, maar als een paar van mn tijden zijn verbroken (of geen *) ) dan zal ik zodra ik weer FM kan spelen er alles aan doen om het weer te verbreken, en ik beloof jullie dat dat zou lukken, *) :thumbs: :b: \o/ _O_ :lol: }:] :) :) 8) :cool: O-) ;)
     
  17. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Hm heb een leuke plaat gemaakt met een Porsche. Onderstel erg zacht en hoog afgestemd (zo dat hij in staat is tot wheely's). Hier een slide, hij helt erg over maar vind het er leuk uitzien op de foto. Iemand ook nog leuke/stoere/mooie/strakke plaatjes gemaakt met Forza? Misschien een leuk idee om tijdens replays wat plaatjes te maken ;). Foto op 'werkelijke grote' (dus dat gele balke aanklikken) is beduidend minder pixelig trouwens.

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 16 jun 2006
  18. Raafie

    Raafie GT: Raafie

    Berichten:
    1.149
    Leuk Bevonden:
    677
    Cool dat je een 360 koopt man :D En trouwens, denk dat het nog wel ff duurt voordat we jou tijden hebben verbeterd!

    @ Blanqua: Mijn coole pics komen nog wel! Heb er al 1 van een wheelie

    [​IMG]

    Betere plaatjes komen nog wel :9
     
    Laatst bewerkt: 16 jun 2006
  19. Head Ninja

    Head Ninja Ronald Cage

    Berichten:
    967
    Leuk Bevonden:
    259
    *) :b: , lijp plaatje trouwens
     
  20. erik1978

    erik1978 Active Member

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb ook weer een nieuwe tijd neergezet.
    Laguna Seca : 1:39.933 ( niet echt schokkend)

    Ben verder een beetje aan 't klooien op de ring.
    En WK kijken natuurlijk!
     
    Laatst bewerkt: 17 jun 2006

Deel Deze Pagina