Hoi, ik heb een FTP netwerk tussen een aantal pc's alleen nu kan ik met een pc niet meer op de andere komen. Als ik bij mijn netwerklocaties op het mapje van die pc klik, krijg loopt mijn netwerklocaties vast, en moet ik het beeindigen:{ Er zullen vast heel veel verschillende oorzaken voor zijn maar misschien weet een van jullie wel een handige tip...
ff pingen, kijken of je überhaupt wel verbinding hebt. start/run: cmd --> ping 000.000.000.000 000.000.000.000 = ip van de doel computer
Hij hoeft niet vast te lopen, het kan zijn dat je een tijdje moet wachten. Heb ik namelijk ook last van.
Ik bedoel juist FTP :b: Ok dat heb ik gedaan, hij heeft wel verbinding: Pakketten verzonden: 4 Pakketten ontvangen: 4 Pakketten verloren: 0 (0% verlies) Retourtijd bij benadering in MS: Min. 0 m/s Max. 0 m/s Gem. 0 m/s Dus wat kan nu het probleem zijn?? Ja ik heb al geprobeerd om te wachten, maar dan time-out die gewoon, en werkt het dus nog steeds niet
Daarom vraag ik het; je hebt een FTP-netwerk, daar wordt niets over gezegd of dat wel of niet goed loopt, maar Netwerklokaties werkt niet... Dus... Werkt FTP nou wel of niet of heb je daar ook last van time-outs of andere problemen?