Probleem: can't find directory

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door mortalexe_29, 19 jun 2006.

1. mortalexe_29

mortalexe_29 fun !

Leuk Bevonden:
    0
    Help, Probleem: can't create directory

Dit is het geval:

Ik heb printmaster 17 platinum aangeschaft en geïnstaleerd op de voor iedereen te gebruiken huisPC. Dit ging prima en dus wilde ik hem ook op mn eigen PC hebben. Het instaleren ging ook weer vlekkeloos maar zodra ik hem met de snelkoppeling op het bureaublad wilde openen kreeg ik de melding "Can't create Directory" en dan een locatie op de harde schijf.
    Voor het geval iemand er iets aan heeft :
    C:\Documents and settings\morten\local settings\applications data\broderbund\software\print\printmaster\17.0
    (kon het niet letterlijk copiëren dus dit komt van een papiertje
    Verder kan ik niks doen, alleen op oke drukken en dan sluit het programma af.

Ik heb het probleem op de site van Broderbund opgezocht en daar staat dat dat probleem kan voorkomen bij de spaanse Windows en enkele andere talen.
    Ik heb op beide Computers windows op zn Nederlands staan. Dus als hij in het nederlands niet zou werken waarom dan wel op de andere PC ???
    Moet ik soms de mappen een engels naam geven ???
    Kan iemand mij verder helpen???????????

Laatst bewerkt: 19 jun 2006
  2. xboxlol

xboxlol Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Wel vaag. Het lijkt mij logisch dat het niet werkt, want er staat geen drive-letter voor (bijv. C:\). Het logische lijkt mij dat het een bug is maar je zou kunnen kijken of er bij de eigenschappen van de snelkoppeling er bij het tabblad snelkoppeling bij doel er aan het begin wel een schrijftletter staat. Zo niet zet er dan C:\ (achter de aanhalingstekens) voor of de drive-letter van de drive waarop je hem geinstalleerd hebt. Trouwens deze oplossing werkt alleen als de melding is "can't FIND directory".

3. mortalexe_29

mortalexe_29 fun !

Leuk Bevonden:
    0
    Ow nee sorry, dat is het niet, er staat wel C:\ voor. toch bedankt. zal het direct even veranderen.

4. xboxlol

xboxlol Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Ow ok. Dan zou ik via e-mail of telefoon contact opnemen met Broderbund.

Deel Deze Pagina