yeah! donkey kong 64 vond ik echt een top spel, cool dat die downloadbaar wordt op de wii, zelda ocarina of time hoef ik niet, die heb ik op de CUBE, ja cube, had op nintendovip.com genoeg sterren om die collectors disc te kopen voor wat sterren, was ik echt vet blij mee, dus als ik ocarina of time wil spelen op de wii, doe ik gewoon die disc erin
Als de snes rpg's downloadable zijn dan zal ik heel wat games downloaden. Ik heb ze nog wel voor de SNES maar 7 euro voor een game als chrono trigger of Secret of mana is niet duur. Ik denk wel dat veel mensen zulke games af zullen kraken omdat ze nu hele andere rpg's zijn gewend en daardoor niet kunnen begrijpen waarom het klassieke games zijn.
Nou zo oud ben ik nog niet (17) maar ik ben dol op "old school" games. Je kan me midden in de nacht wakker maken voor een potje duckhunt of wild west bijvoorbeeld.Ik heb ook nog wel wat spellen voor de Atari liggen maar maar die moet ik dan wel even opzoeken Het gene wat ik hier mee wil zeggen is dat het me wel mee vallen met mensen van mijn leeftijd. Maar jongere onder de 15 zullen het waarschijnlijk wel zo ervaren.Ik denk persoonlijk dat deze alleen nog warm kunnen worden van spellen vanaf de SNES.....
Als ik daarop klik staat er op de site dat hij 299.00 kost(voorlopige prijs) Of is dit weer verandert?
yipee dat komt goed uit, ik ben een grote fan van zelda alleen mis ik alle eerste games van zelda, die kan ik dan gewoon downloaden voor een klein prijsje en hoef ik niet eerst een hele NES ergens gaan zoeken \o/
Dragon Ball Z komt ook naar de Wii. Jammer dat het dezelfde versie als die van de PS2 is, maar dan uiteraard met andere controls.
Bij bart smit staan die prijzen van de PS3 en de Wii, maar dat info over de PS3 staat het volgende: dat de PS3 zwaarder is dan de Xbox 360. Dat snap ik niet, weet iemand wat ze daarmee bedoelen?
Ook een soort van "marketplace" op Wii bron: http://www.gamesindustry.biz/ Beetje hetzelfde als wat Sony overlaatst zei voor hun ps3 dus...
Release Date Wii 30 oktober De 30 oktober....15 dagen na me verjaardag maar ik vraag gewoon tegoedkaart
even een vraagje: Zie je goed aan welke kant het Wii logo staat? mooi zo Een gek die de cd verkeerd in stopt? Het lijkt mij dat de onderste fotos goed zijn omdat de laser nooit in dat kleine stukje kan zitten. in iedergeval wat denken jullie ervan?
Wat nieuwe geruchten over de Wii: Alhoewel dit een fake is, gaan er hevige geruchten dat hij wel komt: