Nintendo DS - Deel 3

Discussie in 'Nintendo Hardware' gestart door CaptnCook, 28 sep 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shcaap

Shcaap Liev Gastje

Leuk Bevonden:
    4
    Lijkt ook minder suf.

2. EgYoWns

EgYoWns 7

Leuk Bevonden:
    0
    Ey ik wou op de release dag van de Nintendo ds lite (23 juni) een ds lite halen, de game die ik erbij wil halen is New super mario bros maar die komt pas 30 juni uit en ik ga waarschijnlijk 25 juni op vakantie. Dus weet iemand waar ik het ergens anders kan kopen voor 25 juni

3. Zephyrus

Zephyrus ...

Leuk Bevonden:
    0
  4. Qontroller

Qontroller Q-dance fan

Leuk Bevonden:
    0
    Na heel wat afwegen tussen de Nintendo DS en de PSP ben ik er waarschijnlijk uit. Het gaat geen van beide worden! Dit aangezien de DS Lite vrijdag's uitkomt :9 en deze mij zeer aanspreekt.
    Ik ben nu alleen nog een beetje aan het rondkijken wat de vetste spellen zijn, zijn er meerdere die mij aanspreken maar miss dat jullie er nog wat bij kunnen helpen? Heb vooral zitten kijken naar:
    - Animal Crossing
    - Advande Wars: Dual Strike
    - Nintendogs
    - Mario en Luigi: Partners in Time
    Zijn dit een beetje aanraders, of hebben jullie nog andere goede titels?
    En is er al een releasedate van Harvest Moon op de DS bekend, aangezien de versie op de Advance mij zeer aansprak?

5. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nou nee dat niet, maar in een gamesspeciaalzaak krijg ik stempels (lees : korting) waar ik dat in een gewone speelgoedwinkel niet krijg. Bovendien heb ik mijn games dan ook 9 van de 10 keer netjes gesealed, zoals het hoort dus, en zonder beschadigingen e.d. Op de een of andere manier heb ik het gevoel dat speelgoedwinkel personeel vaak niet goed weet hoe ze met die spullen om moeten gaan. Een disc bij de rand vastpakken als je hem in het doosje doet in plaats van je vingerafdrukken overal en nergens te plaatsen, om maar een voorbeeld te noemen :)

6. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    Er zitten inderdaad af en toe mensen tussen waar hun handen gewoon van afgehakt zouden moeten worden! Ik kan me nog wel goed herinneren dat ik ooit een PSone game in de videotheek wilde lenen. Pakte die vrouw hem uit een map, keek naar de onderzijde, pakte een theedoek en begon als een wilde over die CD te vegen. De krassen stonden erin xD

Ben druk bezig met Brain Age, moet nog 3 spellen krijgen (geen idee hoe alleen xD) en heb een Brain Age van 21 :) Dus +1 jaar van eigen leeftijd :) Mijn vriendin speelde het ook al en is helemaal verslaafd =P

7. Shcaap

Shcaap Liev Gastje

Leuk Bevonden:
    4
    erg he, ik ben nu weer terug naar 24 gezakt :)
    iedereen hier speelt het zowat

8. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    In welke training zijn jullie het beste?

Persoonlijk ben ik het beste in de reken spellen. Topscore/-tijd voor Rekenen x20 staat bij mij op 19.10 seconden. Ook Huisbezoek is erg leuk :) Ben alleen erg slecht in het lettergrepen tellen. Dat gaat me helaas niet zo goed af.

9. Shcaap

Shcaap Liev Gastje

Leuk Bevonden:
    4
    rekenen ben ik bar slecht in, maar lettergrepen tellen daarin tegen zwerf ik rond de minuut atm
    huis bezoek al een aantal keer 5/5

ik moet alleen de laatste drie traininen unlocken :)
    Klok, 3hoeks rekenen en een die ik niet weet.

10. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.711
    New Super Mario Bros is de grootste aanrader! Mario Kart is online ook leuk

11. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Games zoals Animal Crossing, MarioKart en Advance Wars zijn games waar je heel erg lang mee bezig bent. Die kan ik je zeker aanraden.

Maar games zoals New Super Mario Bros, Mario 64, Mario en Luigi zijn ook hele gave games.
    Er zijn genoeg goede DS games. Kijk anders even rond op www.ign.com en www.gamespot.com.
    Kun je een beetje lezen over de DS games.

12. Qontroller

Qontroller Q-dance fan

Leuk Bevonden:
    0
    K bedankt, New Super Mario Bros is toch nog niet uit in Nederland (via import wel) de 30ste dacht ik? Is er verder een release date van Harvest moon?

13. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.711
    De 30ste ja. Ik vind het een echte aanrader (niet zo goed als SMB3 though)

14. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als je de beschikking hebt over makkelijke betaalmethodes (lees : creditcard :+), dan kan ik je zeker aanraden om DS games (of sowieso handheld games) te importeren. Je hoeft dan niet te wachten tot de Europese release, en het scheelt echt geld :)

EDIT : Vrijdag is het de 23e, eindelijk :cool:

Laatst bewerkt: 20 jun 2006
  15. fillem

fillem Sterkman

Leuk Bevonden:
    0
    Gaan we elkaar hier ook op de hoogte houden waar je de DS Lite in de winkel hebt gezien, of hij goed op voorraad is (welke kleuren) en prijs en eventuele leuke bonusaanbiedingen?

BV:

Datum: 23-06
    Plaats: Eplaza (Amsterdam, Bijlmerplein)
    Prijs: 149.95 (of 179.95 + selectie uit 3 spelen)
    Op voorraad: alleen de witte

Zoiets? ;)

Verdomme, heb nu nachtdiensten en zo een ds lite heel goed kunnen gebruiken voor de saaie uurtjes waar ik even geen poep hoef te scheppen ;)

16. Qontroller

Qontroller Q-dance fan

Leuk Bevonden:
    0
    Zo vandaag eventjes met de DS Lite lopen klooien, zeker wel een vet dingetje! Heldere schermpjes, lekker compact, goede stylus en mooi vormgegeven. Nu alleen nog wachten tot vrijdag....

17. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan hem morgen ophalen, ook meteen doen 8).

18. Dr Zoidberg

Dr Zoidberg WuWuWuWuWu

Leuk Bevonden:
    0
    Uit welke drie games kan je kiezen?

19. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Is mn ma naar Canada geweest, zou ze 2 games mee terug nemen. Krijg ik ze nu ineens cadeau, da's mooi :) Maar heeft ze toch een verkeerde game mee genomen, geen New Super Mario Bros maar Super Mario 64:'-( :+ Kan ik alsnog gaan wachten tot de 30ste voor ik 'em kan spelen.

20. fillem

fillem Sterkman

Leuk Bevonden:
    0
    WAAR???????

En wat betreft die eplaza aanbieding:
    http://www.eplaza.com/winkel/main_p...adid=1&subcategoryid=&page=1&productid=131006
    Voor mij niet echt een aanbieding die de moeite waard is (die Brain Training is volgens mij 30 euro en ik ga zelf voor Castlevania :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina