Ik bedoel, er zijn genoeg mensen die antwoord geven als er iemand is die niet tussen 2 of meerdere spellen kan kiezen. waarom worden die threads dan geclosed????
die treads zijn juist leuk, met die discussie enzo. worden geclosed, echt dikke onzin. en zeker ikke met zijn domme tread close redens. domma lambal
ja precies!!! het is toch leuk om zulke discussies te houden??¿¿??¿¿ gewoon om te laten merken waarom jij juist dat ene spel zou kopen....... en de "twijfelaar" heeft zo dan meer info over het spel en dan moeten ze niet gaan zeiken zo van: "lees de reviews maar" want als mensen daar geen genoef info vandaan kunnen halen....kunnen ze het beter aan mensen vragen die het spel wel hebben!!!! iemand mee eens?
waarom moet iedereen dan weten tussen welke spellen je wil kiezen maak dan 2 topics waar je info over dat spel kan zetten staat alles ook nog netjes bij elkaar
Door 'twijfel-topics' krijg je wel allemaal argumenten mooi op een rijtje, maar soms zijn er wel erg veel?!
ikzelf vind die topics belachelijk. Als je niet kunt kiezen ga je er dan in verdiepen of kies gewoon. Ik bedoel als je nu al niet kan kiezen hoe moet dat dan straks verder met je?
Ja, altijd met de reden : 'LEES EENS REVIEWS' Maar het is altijd beter om de ervaringen van gamers hier op XBW aan te horen...
Dan moet je maar eens beginnen met Previews te lezen en impressies die zeker op het forum staan. Ik bedoel, sommige mensen zeggen, ja dit is beter dan dat, daat schiet je ook helemaal niks mee op. Vaak heb je ook nog vergelijkingen als: Splinter Cell of SEGA GT 2002, deze dingen zijn niet relevant om te vragen, zijn twee heel verschillende games, die beiden top zijn en waar je voorstanders en tegenstanders voor hebt, dit is dus een discussie waar nooit een antwoordt op zou komen.
ik vind het ook onzin dat zulke threads worden gesloten.... stel je voor je wilt een basketbal game kopen en je kan niet kiezen tussen inside drive en nba live waarom zou je daar niet over mogen discussieren? is toch een hele nuttige topic of niet ??
Ik moet eerlijk zeggen : Ik weet niet wat we met dat soort threads aanmoeten. Heel vaak zie je heel dom "Ik heb geld, welk spel met ik kopen, UC of Splinter Cell?". Iedereen hier ziet dat dat totaal geen nut heeft. De topicstarter moet dan maar laten merken dat het serieus is, en dus zelf met enige argumenten komen waarop andere users dan kunnen antwoorden en zo een normale discussie voeren over welk spel nu het beste is.
@thaking ja wat wilde je doen? staken ofzo iig meningen van gebruikers zijn voor mij wel meer waard dan een of andere review, maarrrr - die meningen moeten dan wel een beetje onderbouwd zijn en dat zijn ze vaak niet. - er is altijd wel iemand te vinden die een spel niet leuk vind en dan meteen gaat verkondigen dat het een klote spel is. - en de derde reden weet ik niet meer, maar het was wel een heeele goede dus die telt ook mee kortom: meestal heb je niet zoveel aan dat soort topics
Kortom: juist wel, mits de argumenten die anderen geven dus goed onderbouwd zijn. Ik denk zelf dat meningen van degenen die het spel zelf hebben net zo zwaar kunnen wegen als pre- en reviews, misschien zelfs nog zwaarder. En trouwens, wat is een opsom-thread en wat niet? De Splintercell en hoe is ie?-thread is toch ook een grote opsomming? Waarom mag die wel open blijven? Laat die twijfel-threads toch gewoon open, maar zet in een sticky of announcement dat loze verkondigingen zonder argumenten (zoals: dit spel zuigt, omdat een klotespel is) NIET getolereerd zullen worden. Probleem opgelost, toch?
Re: Re: Waarom worden de "twijfel threads" geclosed oke maar als het over 2 ongeveer dezelfde games gaat zoals 2 voetbalspellen of 2 racegames ...vind je dat ie dan gesloten moet worden??