De HDTV Thread [Deel 6]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Arjan, 5 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MrX

MrX Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Ja, hehehe, Sony Bravia, krijg je een PSP bij. Maar ik weet niet of ik dat advies als MS man nou moet geven. =(

2. Beumah

Beumah ----

Leuk Bevonden:
    0
    nix, wat ik citeerde was het enige wat ze zeiden.

3. joostpolletje

joostpolletje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Voordelig is niet altijd het beste, en de lokkertjes met (dit en dat krijg je erbij ook niet) Het ligt aan welk type samsung je denkt, De R71/72 is een goeie serie ik heb zelf de 32" versie ervan.. En ben prima te spreken over het scherm, net zoals vele anderen die dit scherm ook hebben!

4. Xiaoie

Xiaoie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Yeeh, vanmiddag thuis gekomen van school en zag gelijk de
    Sony KDL 32 V2000 staan. :)

Straks even alles installeren enzo en dan zal ik wel wat pics posten.:)
    Alleen kan iemand me misschien nog die link geven waar ik de Foto's eerst op moet zetten?

Ik kan me herinneren dat iemand dat een tijdje geleden ook al vroeg, alleen ik kan die link zo snel niet vinden_O_

5. Opgeduveld

Opgeduveld Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Hier gek
    http://www.imageshack.us/

6. otter

otter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hee joostpolletje welke instellingen heb jij op je le32r71 toegepast?

ik ga hem zaterdag namelijk ook halen:9

ik kan eigenlijk niet wachten. lekker oblivion kopen en in 720p spelen en eindelijk de sp van GRAW spelen. dit was eerst onmogelijk omdat de tekst onleesbaar was op mn 37 cm tv'tje 8)

edit: laat maar, ik zie dat er een apart topic voor is

Laatst bewerkt: 21 jun 2006
  7. joostpolletje

Leuk Bevonden:
    0
    Ja idd, Ik heb het TV-instel topic aangemaakt! :)

8. Toxic Squirrel

Toxic Squirrel 1+1=2

Leuk Bevonden:
    0
    Bij halo 2 is dit alleen maar zo omdat er toen een patch/update was dat hij in 720 wordt weergegeven.
    Maar 1080 ziet er op de meeste hd tv's net iets beter uit je heb enkele tientalle pixels meer.

9. eww

eww Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb tot nu toe maar 1 reactie gehad (hiervoor bedantk) heeft er misschien iemand nog wat nuttigs te vertellen over deze tv!

10. joostpolletje

Leuk Bevonden:
    0
    had ik die toen gegeven met de 26" R71/72? Anders bij deze

11. Stealthforce

Stealthforce Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    @ eww.
    Ik heb ook de LE 23R51. IS erg goed tv-tje voor op mn kamer. Perfect voor gamen in HD voor de prijs. Ook pc op aangesloten en werkt perfect.
    Het beeld is makkelijk aan te passen naar eigen wens vind ik maar meestal doet ie automatisch op de beste positie. Ruis in beeld ligt vaak ook aan de zender. NL123 doen het namelijk heel goed maar ga je naar Jensen kijken op rtl5 dan is het beeld wel slecht. Als je op afstand gaat kijken dan valt het wel mee en zie bijna geen tot geen ruis.
    K heb m bestelt bij komplett.nl goede service. en goedkoop. K had hem een woensdag bestelt en donderdag al binnen!

12. eww

eww Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    @ Stealthforce.
    He bedankt voor de info, gelukkig toch nog een reactie, en gelukkig positief. Ik denk namelijk wel dat ik um ga kopen alleen volgens mij is hij al niet meer te koop bij komplett (of kijk ik verkeerd) alleen nog maar de LE23T51 das wel jammer. Weet je ook nog een andere shop die betrouwbaar is en waar hij niet duur is. Ik zat zelf te denken aan Progress,

http://www.progress.nl/shop/detail....C-224D-4275-8BF4-D805C7B6224B}&ref=kieskeurig

daar is hij ook niet zo duur, ik kijk wel even in ieder geval bedankt.

13. 360man

360man Active Member

Leuk Bevonden:
    46
    waarom ga je niet voor de 26r71/72
    Kost wat duurder, maar dan heb je meteen de nieuwere samsung ipv van het voorgaande model. Voor die +-100eur extra zou ik iig voor het nieuwere model gaan.

Laatst bewerkt: 22 jun 2006
  14. Judge

Judge The Judge

Leuk Bevonden:
    0

"Kost wat duurder" is niet mogelijk.

"Het is wat duurder" of "Het kost wat meer"

/Grammar-nazi :):

15. eww

eww Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    @ 360man.
    Ik moet zeggen dat ik het nog steeds wel overweeg om voor de een andere te gaan bijvoorbeeld de 26r72 maar deze begint toch wel zo'n beetje bij 900 euro en die ander kan ik voor iets meer dan 700 euro krijgen, dat is toch al weer 200 euro verschil. ik hoef zo wie zo eigenlijk geen groter scherm alleen is die r72/r71 wel echt HD-Ready en die LE23R51 niet dus. ik twijfel nog steeds.

Weet iemand misschien ook wat deze schermen kosten bij de mediamarkt! (misschien dat ze daar voor een leuk prijsje te halen zijn en kan ik ook gelijk het verschil kwa kwaliteit even zien)

Als iemand mij nu 200 euro :thumbs: geeft dan is de keuze makkelijker, iemand misschien wat over *) :b:

16. joostpolletje

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zal het wel weten, Je bent met HDMI meteen op de toekomst voorbereid!, Als je het echt om het geld doet, Doe dan de goedkoopste webshop, via kieskeurig.nl kan je even kijken welke..

Als je me kamer opruimt, tuin doet etc kan je geld krijgen.. heitje voor karweitje ;)

17. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Kreeg het nieuwe folder van Wehkamp en hierin stond het volgende LCD-meubel.

Handig LCD-meubel Barcelona voor het ophangen van uw LCD-tv en/of plasma-tv. Geschikt voor televisies van 23 tot en met 37 inch (maximaal gewicht: 50 kg). Het meubel is geheel uitgevoerd in helder veiligheidsglas. U werkt de bekabeling eenvoudig weg in de aluminium doorvoerbuis. Het meubel is alleen geschikt voor LCD- en plasmatelevisies met vesa-compatible bevestigingsplaat. De bevestigingsplaat is scharnierend uitgevoerd. Afmeting hxbxd: 90x60x54 cm.

Prijs is 125 Euro !!!!

18. joostpolletje

Leuk Bevonden:
    0
    Is hier al eerder voorbijgekomen, Ik vind hem alleen te hoog als er ook nog een 32" TV op moet

19. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Het meubel is een paar weken geleden een keer langs gekomen.
    Wehkamp heeft de prijs verlaagd van 199 Euro naar 125 Euro.

Mijn Samsung staat op het zelfde Ikea meubel als mijn vorige beeldbuis tv.
    Met de beeldbuis had ik altijd het probleem dat de tv telaag stond , maar de LE32R71B is 15cm hoger en heeft nu de perfecte hoogte.

Alleen binnenkort even opzoek naar een nieuwe leren relexstoel met voetensteun en het genieten kan dan pas echt beginnen.

20. otter

otter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik hoor net op het nieuws dat rtl zijn drie zenders vanaf januari in breedbeeld gaat uitzenden :9
    en vanmiddag ga ik mn HDtv kopen :D

Laatst bewerkt: 23 jun 2006
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina