Back Up

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door klakoen, 21 jun 2006.

1. klakoen

klakoen Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wou graag een back up maken bij mijn computer, dit hoort bij start > alle progamma's > bureau-accesoires > systeemwerkset te staan. Maar, het staat er bij mij niet, iemand een idee hoe ik het op een andere manier kan doen?

2. MAX3400

MAX3400 Virtualization...

Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon, even extra installeren via je je software-scherm, dan windows componenten selecteren en even goed rondkijken.

Let op: Windows Backup is niet de meest betrouwbare/handige; kweenie wat je wil backuppen maar als het om hele schijven gaat, kan je beter op zoek naar iets als Norton Ghost of Acronis 9.x

3. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Of gewoon belangrijke troep op een DVD'tje branden O-)

Zet je school documenten gewoon in een rar'tje in je Email. Kan je d'r op school ook nog eens makkelijk bij.

4. klakoen

klakoen Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    domme vraag, maar waar kan ik die vinden?

5. MAX3400

MAX3400 Virtualization...

Leuk Bevonden:
    0
    No offence, maar als je je software configuratie scherm niet weet te vinden, raadt ik je per direct af om iets met backup te gaan doen tenzij je expliciet en duidelijk aangeeft wat je doeleinden ermee zijn.:{ :):

6. klakoen

klakoen Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    zeg dan dat het bij software configuratie staat

edit: als ik ga naar nieuwe progamma's toevoegen, kan ik alleen maar kiezen uit windows update of van een cd-rom/diskette. Als je dat bedoelde, dat wist ik wel, ik bedoelde of jullie een andere manier weten?

Laatst bewerkt: 21 jun 2006

Deel Deze Pagina