halo: the library

Discussie in 'Algemeen' gestart door tfo, 3 dec 2002.

1. tfo

tfo gta vc verslaafd

Leuk Bevonden:
    0
    dit is het verneuktste lvl in halo.
    zonde dat ze dit lvl erin gestopt hebben, dit is echt een klote lvl en ook eentonig en saai, de jongens van bungie hebben een zwakke stap gezet door dit lvl te maken.
    zonde van het spel.

2. Godd

Godd Listen to Godd

Leuk Bevonden:
    0
    nou..en:{

3. Shriko

Shriko Gamebites.nl

Leuk Bevonden:
    4
    zonde van het spel vind ik overdreven, maar vond het idd ook een *piep* level..

4. murkland

murkland Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Niet mee eens; het is de juist kunst om in de library te overleven, terwijl er golf na golf aan flood over je uitgestort wordt...
    Elke stap is juist een overwinning (in mijn optiek).

De angst van wat er nu weer om de volgende hoek zit (en wanneer die &*@ monitor de deur open heeft) is voor mij genoeg reden om dit level vaker te spelen.

Plus het feit dat je (zeker in het begin) erg zuinig met je ammo om moet gaan.

En vergeet de coop mode niet.... library is ultimate panic-bonding-level

;)

5. Rodger Young

Rodger Young Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    das waar. Tijdens het spelen vind je het een kewl level maar achteraf denk ik toch wat een kut level

6. biertje-bbm

biertje-bbm Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    library is juist enorm vet....echt spannend om dat level in coop met 5.1 geluid flink hard te spelen

7. Weirdboy

Weirdboy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De Library is best wel een ok level ,gewoon een level om je skills te testen en je alert te houden en precies op het juiste moment in het spel.
    Als je hem een paar keer hebt gespeeld begin je hem pas echt te waarderen.

Nee dan het laatste deel van het laatste level ,dat is een klote stuk.
    Ik wil een eindbaas ,of iig een hoop monsters ,als ik wou autorijden had ik wel een racespel gekocht.

8. Munch & Abe

Munch & Abe InsideGamer.nl

Leuk Bevonden:
    0
    :{ Hier zijn al talloze threads over.... van mij mag ie dicht

mzzl Munch and Abe

9. Shriko

Shriko Gamebites.nl

Leuk Bevonden:
    4
    ik vind het juist wel een origineel einde, een eindbaas had ik juist niet gepast gevonden..

10. Goldfish

Goldfish is een kutnaam

Leuk Bevonden:
    0
    ik vond het ook wel een origineel einde. als je uit je auto moest en dan naar dat schip rennen leek het net een film:D

maar ik vind het wel ontzettend nep dat er zo'n hele baan met heuvels en bochten en allemaal onzinnige dingen in de pillar of autumn ligt:{

maar ik vind wel dat je nadat je die "race" gehaald had nog een enorme wave enemy's moest verslaan of iid een endboss.
    want nu lijkt het alsof je skills in de warthog het belangrijkst zijn:{

11. Ravage

Ravage Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja,als er nog wat Flood en Elites+ Hunters en meer Shade's zouden zijn en je die eerst nog moest uitschakelen

Maar ik vindt het wel een leuk level,creepy sfeertje en veel fragmeat,ook wel eens leuk voor 1 level

12. masterape

masterape Guest

Idd

13. hunter

hunter Battleship

Leuk Bevonden:
    0
    eens met wat hierboven staat :{
    ook eens met dat "the libary" een beetje een eentonig level is....maar wel aan 1 stuk door actie :9
    vind de flood levels sowieso wat minder dan de andere

14. tfo

tfo gta vc verslaafd

Leuk Bevonden:
    0

ik ook want de flood is lang niet zo slim als de covenant en dat is jammer, maar het schijnt dat ze in deel 2 autorijden dus misschien is dat verstand van hun wat bijgewerkt

15. XBox_Frank

XBox_Frank die-hard-core

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had wel toen ik dat level speelde dat ik dacht: Is dit nou een super shooter

16. tfo

tfo gta vc verslaafd

Leuk Bevonden:
    0

vandaar ook deze thread ik vind het zonde van het spel dat er dit lvl inzit omdat als ze nu een beter lvl hadden gemaakt ze waarschijnlijk NOG betere cijfers voor halo zouden hebben gehad

17. XBox_Frank

XBox_Frank die-hard-core

Leuk Bevonden:
    0
    iets voor deel 2

18. Japzor

Japzor ... Biertje ?

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb niet echt een probleem met het level , maar met wat erin zit : De flood.
    Wat een stom ras is dat zeg ! Ik bedoel , je denkt dat je "gewoon" een heleboel stoere aliens mag afraggen , krijg je van die kleine slijmerige beestjes die op je gaan kruipen en in iedereen gaan zitten enzo.
    Het is gewoon een minpunt , maar niet een minpunt aan het spel , want het is wel origineel enzo , maar toch nog wel een heel stom ras ! Ze hadden beter een of ander supersterk alien ras kunnen plaatsen ofzo , zou wel cool zijn geweest om 5 meter hoge aliens neer te moeten maaien met bazooka's.

19. XBox_Frank

XBox_Frank die-hard-core

Leuk Bevonden:
    0
    Beter gewoon sterkere covenant aliens en een buitenlevel

20. Japzor

Japzor ... Biertje ?

Leuk Bevonden:
    1
    Ja , meer sterkere covenant aliens. Ik bedoel , ze hadden net zo goed dat level weg kunnen halen en in plaats van dat een gigantisch sterke eindbaas kunnen maken ofzo.

Deel Deze Pagina