Manman, kan weer bijna in volle epics rondlopen na een MC run. OEB gewonnen, Vendorstrike, Gutgore, Sash of whispering secrets, Might shoulders, Prophecy gloves. En nogwat Altijd even testen voor DE's natuurlijk. Vendorstrike kun je nog 1k crits mee halen als je geluk hebt, wie had dat verwacht!
Pffs, prijzen zijn echt enorm gestegen sinds de patch. Arcane crystals zijn 50G. Nexus rond de 100. Oh en ik heb de Crusader formula eindelijk te pakken gekregen! \o/ 150G Cheap op mijn server.
Thank god dat het vakantie is, overdag is _elke_ ghoul spot zo ontieglijk zwaar overfarmed, dat is dus om 2 uur 's nachts moet gaan AoE farmen en er nog mensen bezig zijn! Gekke mensen!
^ Gekke mensen zoals jij dus met 3 mages en 1 warlock is trouwens ook leuk farmen veel shadows of doom vermoord de laatste keer en ongelooflijk relaxte Reputation.. Aanradertje..
Hallo, ik had een vraagje: Als ik een screen wil nemen geeft het spel aan 'screen captured' en de screens staan ook bij de map 'screenshots' alleen zijn het TGA bestanden en kan ik ze niet openen. Wat ik nu gewoon doe is naar paint gaan en dan de bekende control-v methode gebruiken. Maar is 't dan niet mogelijk om meerdere screens per sessie te nemen? Of hoe kan ik ervoor zorgen dat ik die TGA bestanden kan downloaden? Alvast bedankt..
Wist niet wat je bedoelde dus ik typte het ff in op google. Kom ik op die site, ik dus ff op de FAQ gekeken, staat er dit: Q: Can I cheat with Glider? Is it a hack? A: No. It will not show you things that you cannot normally see in the game and it does not control the game other than keystrokes and mouse movements. It's not a teleport hack, speed hack, minimap hack, or anything along those lines. Is dit legaal ofzo?
Vandaag mn eerste end-game raid (AQ20), mocht met andere guild mee. Gelijk een nieuwe rank frostbolt binnen gehaald Ook de nieuwe rank mage bread is ondertussen binnen. t gaat de goede kant op