Weet iemand toevallig hoe je de fatalities moet doen?? Weet iemand toevallig waar ik dit kan vinden want heb me rot gezocht op internet en vind maar geen fatalities!! En ik wil ook graag FINISHENNNnnnn.....
na precies 15 seconden zoeken met google: Shang Tsung Fatality - Soul Steal: Up, Down, Up, Down, triangle Bo Rai Cho FATALITY - Belly Flop: Back, Back, Back, Down, circle Quan Chi FATALITY - Neck Stretcher: Back, Back, Forward, Back, x Li Mei FATALITY - Super Crush Kick: Forward, Forward, Down, Forward, circle Scorpion FATALITY - Spear Head: Back, Back, Down, Back , circle Sonya Fatality - Kiss of Death: Back, Forward, Forward, Down, triangle Kenshi FATALITY - Telekinetic Crush: Forward, Back, Forward, Down, x Mavado FATALITY - Kick Thrust: Back, Back, Up, Up, square Johnny Cage FATALITY - Brain Ripper: Back, Forward, Forward, Down, triangle Sub-Zero FATALITY - Skeleton Rip: Back, Forward, Forward, Down, x Kano FATALITY - Open Heart Surgery: Forward, Up, Up, Down, square Kung Lao FATALITY - Splitting Headache: Down, Up, Back, x Nitara FATALITY - Blood Thirst: Up, Up, Forward, square Drahmin FATALITY - Iron Bash: Back, Forward, Forward, Down, x Hso Hao FATALITY - Laser Slicer: Forward, Back, Down, Down, triangle Frost FATALITY - Freeze Shatter: Forward, Back, Up, Down, square Jax FATALITY - Head Stomp: Down, Forward, Forward, Down, triangle Kitana FATALITY - Kiss of Doom: Down, Up, Forward, Forward, triangle Raiden FATALITY - Electrocution: Back, Forward, Forward, Forward, x Reptile FATALITY - Acid Shower: Up, Up, Up, Forward, x Cyrax FATALITY - Claw Smasher: Forward, Forward, Up, triangle
oh je wilt ze voor de xbox, zeg dat dan. 1 = Heavy Punch (Attack 1) 2 = Light Punch (Attack 2) 3 = Heavy Kick (Attack 4 = Light Kick (Attack 4) Bo Rai Cho: B, B, B, D, 4 Johnny Cage: B, F, F, D, 2 Kano: F, U, U, D, 1 Kenshi: F, B, F, D, 3 Kung Lao: D, U, B, 3 Li Mei: F, F, D, F, 4 Mavado: B, B, U, U, 1 Quan Chi: B, B, F, B, 3 Scorpion: B, B, D, B, 4 Shang Tsung: U, D, U, D, 2 Sonya: B, F, F, D, 2 Sub-Zero: B, F, F, D, 3 Hidden Characters (For later on, when you unlock them): Cyrax: F, F, U, 2 Drahmin: B, T, T, D, 3 Frost: F, B, U, D, 1 Hsu Hao: F, B, D, D, 2 Jax: D, F, F, D, 2 Kitana: D, U, F, F, 2 Nitara: U, U, F, 1 Raiden: B, F, F, F, 3 Reptile: U, U, U, F, 3