[DOA4] hayabusa teleport

Discussie in 'Algemeen' gestart door Yada_Yada, 27 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yada_Yada

    Yada_Yada Yada Yada BlaBlaaa..

    Berichten:
    73
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe doe ik de teleport moves van hayabusa in doa4?
    reeds bedankt!
     
  2. Tha Divinity

    Tha Divinity Multi-Playa Genius

    Berichten:
    211
    Leuk Bevonden:
    7
    Er bestaat zoiets als sparring mode, probeer dat een dan zie je het vanzelf wel.

    Maar als je het echt wilt weten <- en dan Y+B om de houding aan te nemen en dan naar boven en A of naar boven en B of naar boven en Y inhouden.

    Maar echt ga ff sparring mode doen, dit soort vragen zijn tijdverspilling.
     
  3. Shinobi of the Wind

    Shinobi of the Wind I'm Good Money

    Berichten:
    315
    Leuk Bevonden:
    0

    Volgens mij is hier al een thread voor maja...here goes...
    Ligt eraan welke teleportatie variant je wil gaan doen....je hebt 2 hooftypes:

    -Boventeleportatie's (ryu verschijnt boven zijn tegenstander om hem vervolgens van boven aan te vallen)

    -Zijteleportatie's (ryu verschijnt naast of achter zijn tegenstander en verast hem op deze manier, deze kan hayate BTW ook)

    Boventeleportatie's: er zijn er 3:
    - Boven throw > naar achteren en linkertrigger en vervolgens druk je op naar boven en A (deze kunnen niet geblocked worden, logisch! het is een throw!)
    - Boven punch > naar achteren en linkertrigger, vervolgens druk je op naar boven en Y (let op! kunnen wel geblocked en gecounterd worden logisch! het is een punch!)
    - boven kick > weer naar achteren en linkertrigger, vervolgens druk je op naar boven en B (kan geblocked en gecounterd worden, al weet ik niet zeker wat voor kick dit nou precies is...ik dacht een middel kick maar kan ook een hoge of lage zijn)

    Let op! boventeleportatie's van ryu zijn echter niet superieur hoor! ik kan ze persoonlijk dood simpel stoppen door een hoge of mid kick van Hayate te gebruiken.
    Maar de beste en meest efficiente manier om deze cool uitziende boventeleportatie's te stoppen is gewoon dood simpel naar achteren of opzij lopen (opzij werkt het beste).
    Daarom is het heel slim om als busa speler schijnbewegingen te maken, eerst naar achteren en linker trigger zodat het lijkt alsof je een teleportatie uit gaat voeren, (meestal beginnen ze dan met lopen) maar stiekem ga jij helemaal niet teleporteren, je valt ze gewoon frontaal aan!

    Zijteleportatie's: dit zijn er ook 3, alle richtingen, jij zelf staat in de 4de richting vandaar:
    -rechts, naar achteren en linkertrigger en vervolgens druk je gewoon 2keer naar rechts, je komt aan de rechterkant te staan
    -links, naar achteren en linkertrigger en vervolgens 2 keer op links drukken, je komt aan de linkerkant te staan
    -tegenover, naar achteren en linkertrigger, vervolgens druk je 2 keer naar boven of beneden (aanvangkelijk van waar je staat), je
    komt precies aan de andere kant te staan.

    Zoals ik al zei veel schijnbeweging/teleportatie's uitvoeren, echt super handig!

    Zoals je ziet heeft Ryu meer verschillende soorten teleportatie''s dan Hayate, maar Hayate heeft weer het voordeel dat zijn teleportatie's (alleen zijteleportatie's, gelukkig heb je wel schijnbeweging/teleportatie's, alleen geen boventeleportatie's) een stuk sneller zijn.

    EDIT: Inderdaad zoals Tha Divinity al zei, ga gewoon sparring doen....dan kun je je zelf ook trainen op die moves.......BTW ik heb mijn post een stuk simpeler gemaakt door gewoon linkertrigger te zeggen i.p.v. y+b, dat is gewoon hetzelfde....dat je niet in de war raakt van wat ik en Tha Divinity zeggen.

    Anyway...hope this helps....
     
    Laatst bewerkt: 27 jun 2006
  4. Yada_Yada

    Yada_Yada Yada Yada BlaBlaaa..

    Berichten:
    73
    Leuk Bevonden:
    0
    heb al in de sparring mode gezeten
    maar er zitten een beetje teveel moves in om ze allemaal uit te proberen
    en kan de naam niet.
    op google was tevens niks te vinden.
    bedankt voor je antwoord
     
  5. BLACE

    BLACE Active Member

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    sparring mode is er voor een reden he..?:)
    + als je een sparring mode uitspeelt krijg je een presentje;)
     
  6. Yada_Yada

    Yada_Yada Yada Yada BlaBlaaa..

    Berichten:
    73
    Leuk Bevonden:
    0
    o serieus?
    is sparring mode er voor een reden?
     
  7. mr. E

    mr. E Giraffe XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.101
    Leuk Bevonden:
    0
    er was al een helpthread, namelijk: hier
    deze thread gaat op slot :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina