Re: Re: Re: Waarom worden de "twijfel threads" geclosed Idd, ik vind loze vergelijkingen als: ik twijfel tussen Splinter Cell en GT2002 ook een beetje onzinnig. Maar 2 gelijkwaardige spellen kunnen best twijfels oproepen, en dan is zo'n discussie toch juist zinvol? Of zie ik dat verkeerd?
Uhum ik snap even niet waarom wel goed zijn en wij reviewers niet? zijn wij geen gamers. wij vertellen jullie meer als 1000 woorden over een game en dat is niet goed?
Niemand heeft ooit gezegd dat jullie reviewers slecht waren (ik althans niet). Natuurlijk is een review een handig hulpmiddel om te kijken of een spel waardevol is of niet. Maar meningen van meerdere gamers tellen toch zwaarder dan de mening van 1 enkel persoon, lijkt me, ook al is die persoon een reviewer.
Ik vind het ook goed dat die gesloten worden ze zijn gewoon erg irritant ze kunnen ook op internet een aantal previews lezen en dan beslissen.
Zijn gewoon irritante threads.. Er lopen daarnaast genoeg topics over de games waar je info kan vinden.. En als iemand vraagt of die Halo of Splinter cell moet nemen moet die er wat meer bij zetten. Dan gaat die ook niet dicht.. Dat is denk ik het punt. Als het zo is van ik hou van beide genres maar wat zijn nou de plus en minpunten van beide games.. dan krijg je een discussie en anders is het een opsom thread.. Dus zover ik het zie is dat het hele punt.
Ja op zich wel, maar veel van de replys zeggen iets als: "vet spel moet je zeker kopen". Daar heb je dus niets aan.
EHm waarom maken jullie een verschil tussen reviewers en gamers? Reviewers ZIJN gamers en doen nog eens hun uiterste best om een prachtig verhaaltje te kweken en dat te delen met de rest van de wereld.
maar als die reviews je nou gewoon geen genoeg informatie geven?!?!?!?!?! Dan kan je het toch aan gamers vragen die het spel zelf hebben??? Ik snap echt niet waarom ze nou worden geclosed?? Als je ze onzin vindt, dan kijk je er toch niet naar?????? Ik kijk ook niet naar help threads van bv Sega GT omdat ik het spel niet heb, ik wil dus zeggen, als je er geen behoefte aan hebt, kijk dan gewoon niet. En mensen antwoorden toch op die threads????? Wat maakt het dan uit, dan hoef je hem toch niet te sluiten?
Ja ik had er ook een,stond er al een tijdje wordt ie geclosed door trams volgens mij kan die beter RTCW spelen als mod zijn
Ik zal het proberen uit te leggen: Een tijdje geleden toen er nog 50 spellen in de winkel lagen was de keuze makkelijker, omdat er per genre misschien net 2 spellen waren, bijv. ISS en FIFA. Nu we richting de 150-200 spellen gaan en er dus steeds meer spellen in hetzelfde genre uitkomen, en je hebt op een bepaald moment 4 of 5 voetbalspellen, kom je al snel uit op 4 of 5 threads waarin het puur over voetbalspellen gaat. Een "twijfelthread" heeft eigenlijk heel weinig kans omdat de ene helft zou zeggen "dat is een goed spel, kopen dus!"en de andere helft zegt "Laat het links liggen". Als je dan perse iets wilt weten over een spel, maak dan een thread gebasseerd op dat ene spel waar je meer over wilt weten, of gebruik de zoekfunctie! Ik hoop dat het nog duidelijk is, maar vragen mag altijd!
maar als je nou twijfelt tussen 2 spellen????????? Fifa 2003 of TonyHawk4....UC of MechAssault..... Het genre maakt toch eigenlijk niks uit?
Daar moet je dus eigenlijk zelf de afweging maken. Kijk als je dit soort topics toelaat vergal je dus het hele Games forum omdat IEDEREEN dan om de meest kleine dingetjes een topic opent en dus de helft een topic is als "Ik heb geld en wil Tony Hawk 4 of Ghost Recon kopen, welke moet ik kopen?"
Er moet gewoon voor elke game een grote thread komen en niet 30 kleine threads over elk spel... ik zie door de bomen het bos vaak niet meer. En die twijfelthreads sucken al helemaal