[Algemeen] Defecte Xbox 360 consoles

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Arjan, 25 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linky-biscuit

    Linky-biscuit Active Member

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    0
    @Z3RO-P4R4DOX

    Hier is ook precies hetzelfde gebeurd... Dashboard werkte nog altijd, maar toen ik m'n savegames had gekopiëerd hield hij het daarna helemaal voor gezien met de drie rode lampjes. En omdat DOA4 en PDZ niet te kopiëren zijn, ben ik die savegames kwijt. M'n HDD moest ik inleveren...

    Ondertussen 8 dagen geleden opgehaald geweest and counting.
     
  2. lunachris

    lunachris VleermuisMan

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    0
    van mij is vandaag naar ups gebracht. nu maar afwachten en hopen dat ik weer snel een 360 terug heb. mis hem nu al:9
     
  3. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja same here, DOA4 en PDZ staan vanaf het begin op m'n HDD en zijn idd niet te verplaatsen :mad: En ik was echt niet van plan alles in DOA4 weer opnieuw te gaan vrijspelen, dus dan helemaal maar niet meer ofzo denk ik....

    Gelukkig staan de saves van al m'n andere games wel op een MU, ik heb toen speciaal een MU gekocht voor de kans dat dit zou gebeuren....een wijs besluit dus achteraf gezien :+ Maar balen, dat blijft het zeker.
     
  4. EgYoWns

    EgYoWns 7

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    0
    eerst jouw ds lite en nu je xbox 360...so sad
     
  5. EVERT NL

    EVERT NL *

    Berichten:
    888
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn pgr2, perfect dark zero en van alle arcade games zijn de saves plijtes...:mad: Mijn Burnout, GRAW, COD2, en oblivion saves had ik gelukkig een paar dagen voor de uiteindelijke crash op een MU gezet...:)
     
    Laatst bewerkt: 27 jun 2006
  6. polmannetje

    polmannetje Active Member

    Berichten:
    946
    Leuk Bevonden:
    3
    MFR Date : 2005-11-24
    Error code : -
    Signaal RoF : -
    Probleem omschrijving : Vele vastlopers, tijdens het gamen en sinds de laatste update ook als ik inlog op xbox live.

    MS gebeld, morgen komt de UPS

    Weet er iemand waar ik een 3rd party MU kan kopen? Ik vind 35e toch wel duur..
     
  7. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Lol :+ Nee maar m'n DS Lite heb ik inmiddels om mogen ruilen voor eentje zonder problemen, dus dat is al opgelost ;)

    Heb inmiddels ook de aanwijzing gekregen contact op te nemen met UPS voor een ophaal afspraak....m'n X360 moet dus idd gerepareerd worden en dan krijg ik zo'n, wat jullie noemen "refurbished", exemplaar terug. M'n HDD moet ook mee, evenals m'n voeding (paar tests over de telefoon gedaan om dat uit te wijzen) dus daaag DOA4 en PDZ saves. De rest wat erop stond waren downloads en die kan ik gewoon opnieuw downloaden natuurlijk, maar wel jammer van die paar savegames. _O_ MU _O_

    Moet eerlijk zeggen dat ik een zeer vriendelijke gast aan de telefoon had die alles duidelijk heeft uitgelegd, en achteraf nog netjes vroeg of ik nog vragen had of dingen niet begreep. Wat dat betreft mag er niks over de service gezegd worden. Ik ben alleen wel vergeten te vragen of je op die nieuwe X360 die je dan terug krijgt ook weer een jaar garantie hebt, geldend vanaf de datum dat UPS um bij je afleverd zegmaar....weet iemand dat ?

    Anyways, ff afwachten dus hoelang ik um kwijt ben :)
     
  8. pacboyslim

    pacboyslim jump for joy

    Berichten:
    1.961
    Leuk Bevonden:
    10
    Mijne is ook gisteren dood gegaan... Ze overlijden nu in bosjes om me heen. Ik had vrijwel nooit problemen of vastlopers. Precies hetzelfde verhaal als Z3R0-P4R4DOX...:mad:
    Enigste verschil is dat mijn HDD niet mee hoeft. Maar ja, dan kan de service allemaal wel goed zijn, het is echt triest dit. Mijn vorige xbox is ook al 2x stuk geweest en nu weer met de 360. Met Nintendo heb ik nog nooit problemen gehad...
     
  9. steenbok

    steenbok NL THE FEAR NL

    Berichten:
    322
    Leuk Bevonden:
    0
    Er zijn nog geen 3rd party Memory Units in omloop. De vraag is of dit ooit zal gebeuren aangezien deze rechten bij Microsoft liggen. Er is wel een oplossing van Datel waarbij je de gegevens van de HD naar de harde schijf van de PC kan kopieren. Maar 30 euro voor een MU is niet zo duur als je na gaat hoeveel tijd het gaat kosten om al die games weer (als je er zin in hebt) opnieuw te spelen!
     
  10. Romius

    Romius Active Member

    Berichten:
    290
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb mijnes ook maar aangemeld vanwege véél te veel geluid van de ventilatoren. Het was gewoon niet normaal meer. En er zat nog wel een Hitachi drive in ook, die hoorde je gewoon bijna niet eens. Gelukkig kon ik de HD gewoon thuis houden, dus geen savegames weg.
     
  11. appie27 NL

    appie27 NL Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn eerste Xbox 360 heeft het 3 maanden uitgehouden. Van de een op de andere dag liep hij telkens binnen een minuut vast, waarna het beeld bevroor en er horizontale en verticale strepen op het scherm verschenen.

    Vorige week donderdag heb ik um via UPC naar Duitsland verstuurd ter reperatie. Boven verwachting (er was mij verteld dat het minstens 10 werkdagen ging duren) kreeg ik gisteren al een refurbished terug, helaas eentje die blijkbaar niet of niet goed gerepareerd was. Of ze hebben um bij UPS laten stuiteren..

    Gisteravond weer met de servicedesk gebeld en vandaag deze tweede xbox meegegeven aan UPC :'-(
     
  12. Bianconero

    Bianconero Active Member

    Berichten:
    612
    Leuk Bevonden:
    1
    daar hoop ik idd ook op, gewoon een vers van de pers.

    maar dat zal wel weer niet....
     
  13. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja, de eerste keer dat ik een refurbished terug krijg kijk ik het aan....doet ie het gewoon goed en merk ik geen verschil qua performance dan vind ik het best. Merk ik echter wel verschil of is er weer iets mee, stuur ik um terug en kijk ik het de tweede keer nog een keer aan. Is er dan weer iets mee en krijg ik een derde wil ik dat ook nog best aankijken....

    Maar als ook die derde dan iets mankeert (doem scenario :+) dan eis ik gewoon een nieuwe en anders mag Microsoft de X360 houden en hoef ik er geen meer....ik ben goed maar niet gek natuurlijk.
     
  14. Bianconero

    Bianconero Active Member

    Berichten:
    612
    Leuk Bevonden:
    1
    hoe zie je of refurbished is?

    btw net even gauw op ups site gekeken, en hij is aangekomen in duitsland.
     
  15. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Nja ik heb sowieso het serienummer van m'n X360 opgeschreven, als ik er dus straks een terugkrijg en daar zit een ander serienummer op dan weet ik dat het sowieso niet mijn eigen X360 is die ik heb teruggekregen....

    Toch baart me dat een beetje zorgen, straks krijg ik een exemplaar terug van iemand die um als voetenbankje ofzo gebruikt heeft weet je wel :mad: Niet iedereen gaat even zuinig met die dingen om, mja als dit Microsofts manier van werken is dan is het niet anders I guess....

    EDIT : Wat ik me trouwens nog afvroeg....toen ik gisteren de medewerker van de helpdesk aan de telefoon had moest ik op een gegeven moment kijken of m'n X360 nog steeds de fout gaf als ik m'n HDD loskoppelde. Dat was ook zo, want ook zonder de HDD aangesloten bleef ik de 3 rode lampjes krijgen. Maar dan lijkt het me dat de fout dus niet door de HDD veroorzaakt wordt, terwijl ik die toch mee moet sturen....weet iemand meer ?
     
    Laatst bewerkt: 28 jun 2006
  16. Bianconero

    Bianconero Active Member

    Berichten:
    612
    Leuk Bevonden:
    1
    idd die gedachte heb ik dus ook, ik ben nogal zuinig met dit soort apparatuur.

    ik heb de serial ook genoteerd, eigenlijk alles wat erop stond...voor het geval dat.

    Als ik nu zo'n 2e handse krijg en die gaat weer kapot, dan mogen ze dus wel een nieuwe sturen. Ik heb geen zin in al dat gedoe....
     
  17. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb zojuist een mail gekregen dat mijn 360 op de weg terug is :D

    "Je Xbox-videospelsysteem is verzonden. Je kunt het verwachten binnen 2 tot 5 dagen. Bedankt voor je geduld. Nog even en je kunt weer volop spelen. ! ;Je verzendinformatie wordt hieronder ter referentie weergegeven:

    Verzendbedrijf: UPS
    Trackingummer: 1*******
    Verzenddatum: 2006-06-10 14:50:22"


    Beetje raar die verzenddatum...toen was hij bij mij het huis uit gegaan waarschijnlijk. Heeft dus wel wat daagjes geduurd.
     
    Laatst bewerkt: 28 jun 2006
  18. GeForce NL

    GeForce NL YEAH Xbox360

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien kan je beter je trackingnummer weghalen... nu kan iedereen zien waar jou xbox op dit moment is :b: Mijn xbox360 is ook nog in duitsland, pas een klein weekje. Als het WK is afgelopen wil ik m wel al weer terug hebben :)
     
    Laatst bewerkt: 28 jun 2006
  19. Broes

    Broes x-user

    Berichten:
    849
    Leuk Bevonden:
    0
    MFR Date : 2005-10-18
    Error code :Geen error weergegeven
    Signaal RoF :Geen
    Probleem omschrijving : Maakt sinds de aankoop op 2 december veel herrie van de ventilatoren (nee, niet de dvd). Wordt ook snel warm. Is niet leuk meer om langer dan nodig aan te laten staan vanwege het stofzuigergeluid. Had er eerst niet zo'n erg in omdat ik dacht dat het normaal was. Maar na een bezoekje bij een maat van mij die er ook net één had gekocht, wist ik niet wat ik hoorde. Die van hem was erg stil, vooral ook de ventilatoren draaide gewoon rustig net zoals op een PC. Dus MS gebeld en nu wordt hij opgehaald.
     
  20. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    Whoops...dat was wel een beetje dom van me idd....|:- Hopen dat de forumbezoekers niet to misdadig zijn ingesteld ;)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina