NIeuw XBW *Perfect Dark Zero* Team toernooi!!!

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Cybeln, 20 apr 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. basovich

basovich Guest

elke match loopt hiuer gewoon op een ruzie uit, dat bedoel ik met ongeregeld..

2. Excalibur

Excalibur Advanced user

Leuk Bevonden:
    0

Slaat wel ergens op want indigo is gewoon een ****** mongool

3. O43 Master

O43 Master Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil me niet met dit toernooi bemoeien ofzo, maar jullie liggen nu wel te zeiken over indigoranger die irritant doet en het halve toernooi verneukt, Maar was dit was allemaal al algemeen bekend. Dus als je niet wilt dat indigoranger je clan verneukt, moet je hem ook niet erin vragen.
    En je hoeft niet zo te liggen spammen frankverspeek, want het slaat idd gewoon op niets wat je zegt. En als je iemand quote, doe het dan goed, ga niet de onbelangrijke dingen quoten, maar alleen waar je op wilt reageren, anders heeft het ook niet veel zin.

Laatst bewerkt: 27 jun 2006
  4. basovich

basovich Guest

jonge frank doe niet zo dom dat jij niet normaal met hem kan opschieten hoeft nog niet te betekenen dat het een mongool is, als je een beetje normaal met hem kan praten is hij best een goede gozer..achiev. neuker..:{

5. perfectbas

perfectbas Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    kan iemand normaal met indigo opschieten dan?
    ik wordt al helemaal gek als ik dat stemmetje van hem hoor.
    En als dat nou af en toe was ok, dan valt er heel misschien nog mee te leven.
    maar nee, hij houdt volgens mij nogal van zichzelf want hij kan echt zijn bek niet houden... En als dat nou nog ergens over ging, maar nee, zelfs dat niet...

kortom, indigo is verweg het meest irritante ventje dat op heel xbox live te vinden is. Dus aan de ene kant begrijp ik Frank wel, misschien moet hij het alleen iets subtieler brengen de volgende keer ;)

6. Excalibur

Excalibur Advanced user

Leuk Bevonden:
    0
    Als ik Indigo in het echt tegen zou komen, leefde hij nu niet meer helaas.:9

7. basovich

basovich Guest

pffffff :lol: das een goeie jong..niet dus :{

8. DMC gamebrothers

DMC gamebrothers Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe zit het nou met het toernooi??? Wanneer worden die standen eens op de site gezet??? En indigo was echt raar aan het doen gister,, hij probeerde mij tegen mijn broertje op te zetten zodat we ruzie zouden krijgen,, da was em nog bijna gelukt ook!!! groeten Roy

9. basovich

basovich Guest

en toen haalde gamebrotherss zijn moeder erbij..:D :D !!

10. xBBx d3ViL 01

xBBx d3ViL 01 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    whahah indigo = er weer

aha dan ik ben beroemd op xbox live_O_
    ik vind het erg miterig fdat iedereen 8ter mijn rug om lult .
    de meeste mensen zitten in mijn vriendenlijst dus ik snap het nie:{
    beetje raar en frank knulletje je bent cker boos om die ene x dat ik je had gedist kneus |:- mongool
    en als je wat tegen me hebt seg het dan tegen mij he(ik had hem al best lang geleden gedist dus ..)
    maarja frank je bent een NOOBBBBB....

nog wat als ook maar iemand wat tegen MIJ heeft seg dat dan tegen mij oke:thumbs:
    :confused: en met gamebrothers is al weer goewd\o/

11. xBBx d3ViL 01

xBBx d3ViL 01 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    en ook bazzaa jij sit oook i mijn vriendenlijst dus ik snap het nie heb tog een kut stem :confused::confused:
    waarom benk dan in je friendslist /....nouw....

12. black haze89

black haze89 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik zal even voor bency reageren. dit is geen forum om iedereen uit te schelden. dit is een forum voor het toernooi dat ineens plat lijkt te liggen :confused: heb je problemen met een ander, scheld elkaar dan uit op live, ok???? maar doe dat iig niet op dit forum. benc vindt dat niet leuk, ik vind dat niet leuk, niemand vindt dat leuk. ook niet degene die zelf die berichtjes posten. dat weet ik cker. stop er gewoon mee en doe gezellig of zow ;) *) :b:

bij voorbaat dank,

blacky :9

13. DMC gamebrothers

DMC gamebrothers Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Doe eens normaal basovich!!! Dat jij zo triest bent. Ik hoop dat we zo weer verder kunnen met het toernooi! Groeten ROY:b:

14. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Het begint hier een beetje op het halo topic te lijken mensen... naja het gaat er naar uit zien dat iemand het ff moet overnemen. Ik ben 10 dagen weg op vakantionnuhhh:D:D:D
    ik verwacht dat er 10 dage niksgebeurt mrjah...

mzzls
    benc

15. perfectbas

perfectbas Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ooh joh, ben je van gamertag veranderd... snel deleten dan...
    sorry maar ik vind niet snel iemand irritant, maar jij bent er daar wel 1 van.
    En ik ben niet de enige zo te zien...

en normaal typen kan die ook al niet...

ach je kan niet door iedereen aardig gevonden toch :)

16. basovich

basovich Guest

oei..een gevoelige snaar geraakt?, maar ok we gaan gewoon weer verder met het toernooi:)

17. Excalibur

Excalibur Advanced user

Leuk Bevonden:
    0
    grappenmaker, maak nou maar je school af anders word je net zoals je vader vuilnisman.:)

18. basovich

basovich Guest

haha, die was nog grappiger joh :lol: :{..

19. black haze89

black haze89 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nu word ik echt een beetje pissig van jullie lui:mad: scheldt elkaar uit op live, maar NIET HIER. kom op zeg. jullie kunnen een forum niet eens netjes houden. benc probeert hier een leuk VRIENDSCHAPPELIJK toernooitje te maken en kijk eens hoe jullie het verpesten, en dan bedoel ik niet alleen op dit forum. k heb medelijden met je benc:): hou het vanaf nu een beetje vriendelijk, ok luitjes??O-)

20. funkmasterill

funkmasterill BAD member

Leuk Bevonden:
    0
    zoo halloooo gamen is voor de fun
    niet om iemand zwart te makenof voor rotte vis uit te maken!
    hou het gezellig!
    dus iedereen houd zijn mond over de fijne gozer met de ohw zo irritante stem, genaamd indigo!
    en iedereen houd zijn mond over de grote leugenaar en flinke jankbal die iedereen zit te dreigen om zijn account te laten bannen door xbxlive, genaamd frankverspeek!

en de slechtste die er rondloopt ben ik nog altijd wel :p
    iemand die het aandurft om te zeggen dat ie slechter is dan mij moet mij maar uitdagen :p

en nog 1 ding als je ruzie zoekt moet je bij de R zoeken in het groot nederlandse woordenboek!!

zo zijne funkheid heb gesproken!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina