Hitman: Blood Money

Discussie in 'Algemeen' gestart door AgentSmith, 21 mrt 2006.

  1. Vogelund

    Vogelund Luc Nilis

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is al gelukt. Wat een drama dat 't eerst niet lukte.
     
  2. Eellie

    Eellie The E stands for Eellie

    Berichten:
    617
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik doe altijd als ik achter iemand sta gewoon paar keer die rechter trigger achter elkaar; werkt altijd :b: . Want de 1e keer dat je de trigger doet, spant hij alleen dat cord aan.

    Maar het kan ook zijn dat je m moet loslaten.
     
  3. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    mij verbaast het dat je de ene keer echt even moet wachten tijdens het wurgen (dus echt 5 seconden zie je hoe de persoon word gewurgd) terwijl de andere keer je alsware loslaat en de kerel dan neervalt.
     
  4. Tsux

    Tsux Active Member

    Berichten:
    1.889
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja soms breekt hij iemand z'n nek gewoon en das vele malen sneller dan iemand wurgen. Waarom dat soms gebeurt weet ik niet...
     
  5. Tsux

    Tsux Active Member

    Berichten:
    1.889
    Leuk Bevonden:
    0
    Godver! M'n kat beukt net m'n XBox om terwijl ik Hitman aan het spelen ben, aan de buitenkant ALLEEN maar een dikke streep als kras!!! Als ik nu het spel opstart, zegt hij dat ik het spel in een 360 console moet doen!

    Kortom mijn game naar de klote! Weg 60 euro! :mad: :'-(

    Ik wil die kat lynchen! :mad: Maar ja... Daar zal ik dan wel weer spijt van krijgen...
     
  6. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    je moet hem niet gaan lynchen dat heeft geen style, bel een hitman op en laat hem neer sniperen als ie vogeltjes pest of zorgt dat ie een ongeluk krijgt...

    kut voor je game. Ik had het ook met GRAW, maar was gelukkig dag nieuw dus ik terug van damn kijk wat er met me game was toen ik hem uit hoesje haalde...
     
  7. Tsux

    Tsux Active Member

    Berichten:
    1.889
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem zojuist nog geprobeerd te laten repareren, maar de krassen zijn simpelweg te diep...

    Dus ja... Wil iemand nog van het spel af? Ik ga er niet veel geld aan uitgeven, de 65 euro die ik er aan heb uitgegeven is al ontzettend veel, ik ga er niet nog eens 30 euro aan uitgeven...
     
  8. gotcha

    gotcha Monkey Business

    Berichten:
    520
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zit te twijfelen of ik hitman blood money zal gaan kopen of te wachten op assins creed wat is de beste keuze ?
     
  9. Eellie

    Eellie The E stands for Eellie

    Berichten:
    617
    Leuk Bevonden:
    4
    Zo veel in er nog niet bekend over Assasins Creed, dus daar valt weinig over te zeggen. Maar Hitman is gewoon een goed spel; al vond je de vorige versies goed, vind je deze ook goed.
     
  10. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    assasins creed is toch die ene in de kruisvaarder shit?

    duurt toch nog heel lang voor die uit is?
     
  11. Tsux

    Tsux Active Member

    Berichten:
    1.889
    Leuk Bevonden:
    0
    Was die niet aangekondigd als PS3 exlusive? Naja, dat bespreken we maar in het Assasins Creed topic!

    Terug naar Hitman a.u.b.!
     
  12. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Jup is een PS3 exlusive voor wel een hele maand! :eek:
     
  13. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    heb je je kat nou al om zeep geholpen of niet?
     
  14. Eellie

    Eellie The E stands for Eellie

    Berichten:
    617
    Leuk Bevonden:
    4
    vraag ik me idd ook wel af
     
  15. Vogelund

    Vogelund Luc Nilis

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
    In het opera level lukt 't me niet om die ticket te geven aan die gast in de wardrobe. Hoe werkt dit?
     
  16. Vallandu

    Vallandu ***

    Berichten:
    968
    Leuk Bevonden:
    0
    je zult maar op A moeten drukken:eek:
     
  17. Vogelund

    Vogelund Luc Nilis

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik kom hier door mijn vragen echt over als iemand die nog nooit Hitman heeft gespeeld, maar ik heb alle delen zonder moeite gespeeld en nu gebeurd me zoiets 2x |:-
     
  18. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    gewoon loop naar de booth. komt die dude en dan staat er talk to warrobe dude
     
  19. Tsux

    Tsux Active Member

    Berichten:
    1.889
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan het wel begrijpen hor, je kan ook niet meteen de ticket geven, je moet eerst wachten tot hij naar je toe is gelopen. Ik vergeef het je hor :)

    Nee ik heb m'n kat niet om zeep geholpen... Dat zou me uiteindelijk nog meer geld kosten... Maar ja... Ik heb nu een dilemma... Of ik koop Hitman opnieuw voor de 3 achievements die ik nog moet halen... Of ik koop een andere game...
     
  20. polmannetje

    polmannetje Active Member

    Berichten:
    946
    Leuk Bevonden:
    3
    Iemand een idee waar ik de Hitman Blood Money versie van Ave Maria kan downloaden?
     

Deel Deze Pagina