Crosis...suffie, dat spel komt daar ook later uit. Daarom heb ik hem gewoon bij de Bart Smit gehaald. 4/12 of 7/12 ff zo uit m'n hoofd, kan er iets naast zitten. Suffie!!!
ik heb gisteren mn mailtje gekregen dat SC shipped was hopelijk heb ik m deze week nog maar aan jullie reply`s te zien zal t nog wel ff duren
Who did receive Splinter Cell already from DVD Crave. I've got an e-mail last monday, but he isn't still here. I won't to play!!!
Heb jij dat mailtje de 25ste gehad? Dan duurt het wel erg lang Ik heb hem ook nog nie. Vorige week mailtje gehad. Afwachten
Jezus, zelfs mijn oma kan nog beter Engels... But I got an email that it was shipped on Wedsnday, a week ago. Still no sign of Splinter Cell. But, I think that it will come tomorrow. When I ordered Blinx, I got it also on Friday... *prays* Oh ja, willen jullie allemaal zo vriendelijk zijn om ook te zeggen wanneer je het mailtje hebt gehad dat 'ie shipped was...
Hmm, dan kan het voor mij niet lang meer duren . /me gaat morgen als een hond bij de brievenbus wachten
Woei, grote kans dat ik hem morgen heb dan... I really hope so. Bedankt voor deze zeer informatieve informatie