Ik weet niet of dit de juiste plek is maar toch: Vandaag heb ik mijn Xbox 360 op me PC aangesloten. Via het programmaatje WinDVD kan ik nu op mijn PC op de 360 spelen. Nu is er een probleem: Ik heb geen geluid . Alle stekkers zitten er goed in etc. etc. ik kan er echt geen geluid uit krijgen. Iemand misschien ervaring met dit soort dingen? Alvast bedankt.
Heb je bij spellen wel geluid? Of ook niet? Ik zou Media Center proberen, dat zit ook op de xbox dus waarschijnlijk werkt dat veel beter.
Er zit gewoon geluid op ja. Zit dat Media Center al standaard op je PC? Kan het namelijk nergens vinden :{.
Wat heb je hoe aangesloten en wat wil je ermee want wat ik lees is, vrij vertaald: ik heb mijn XB360 op mijn PC aangesloten en via WinDVD kan ik mijn XB360 bedienen.
Ik heb gewoon die wit-rood-geel stekkers in mijn PC gedaan. De rest van de kabels gewoon in mijn Xbox en in het stopcontact. Wat ik er mee wil? Gewoon op mijn PC spelen zodat ik filmpjes etc. kan opnemen. En enige is dat ik geen geluid heb. Dat is het probleem.
Ow wacht ff... Je wil je XB360 beeld & geluid doorlinken naar de output van je PC. Dus beeld & geluid eerst als input aan je PC hangen, het beeld naar je monitor doorlussen en spelen met je "gewone" XB360-controllers. Ik denk dat je wit-rood verkeerd heb aangesloten of dat je in de configuratie van je input-device nog even wat moet configureren qua input-sterkte.
Aangezien niet veel PC's dit standaard on-board hebben, ga ik ervan uit dat je het hebt aangesloten via een aparte geluidskaart of een ViVo-functie van je videokaart. Via geluidskaart, drivers nalopen en control panel van de geluidskaart maar ook zeker in Windows onder het configuratie-scherm je geluidsinstellingen nalopen. Via ViVo-functie: WDM drivers van je videokaart nalopen. In alle gevallen; je zal wel een programma moeten hebben/gebruiken om het geluid weer te geven. Ik ken weinig geluids- of video-kaarten die zonder tussenkomst van 1 of meerdere pakkette alle beeld en geluid gaan weergeven/doorlussen naar een output-kanaal.
Een vriend van me heeft zijn 360 ook op zijn PC aangesloten. Bij hem doet het geluid het wel. We hebben alles al nagekeken maar alle instellingen staan gewoon hetzelfde. Heb btw ook het zelfde programmaatje.
ik wil ook mijn xbox360 aansluiten op mijn pc en dat ik dan gewoon kan spelen op mijn beeldscherm van de pc, is dat mogelijk? ik heb ook media center en daarmee krijg ik alleen media center op de xbox en zo kan ik volgens mij geen beeld krijgen op mijn pc? alvast bedankt
Vergeet mijn reactie over media center. Ik had de topic-starter verkeerd begrepen. Je kan je xbox met de VGA-kabel gewoon direct op je beeldscherm aansluiten, dat hoeft niet via de computer.
Welke soort uit/ingangen moet je PC beelscherm hebben om je xbox er op aan te kunnen sluiten? Ik snap dat het gewoon SCART moet zijn, maar zijn er blokjes die van je beeldscherm ingang een SCART ingang maken?
Je moet gewoon die wit-rood-geel stekkertjes aan de voor/achter kant doen . Maar PM me maar als je meer wilt weten, nu ff antwoord op mijn vraag plz.
De bedoeling is juist om filmpjes op te nemen via mijn PC.. Dit kan volgens mij niet als je je monitor op je 360 aansluit, ofwel?
Alles hier te horen blijkt dat het inderdaad een driver probleem is. Heb je al een ander apparaat gebruikt met de 3 tulp stekkertjes en zien of dat wel werkt? Werkt ander geluid op je xbox wel? werkt ander geluid op je pc wel? Staat het volume van de xbox wel luid genoeg? Kijk even bij je volue regeling (dubble klik speakertje naast klok) of er misschien een aantal schuifjes naar beneden zijn of misschien op dempen/mute kijk ook onder opties > eigenschappen > afspelen of alles wel aan gevinkt staat.
1. Geen idee, in mijn TV werken ze wel gewoon. 2. Nee.. Helemaal geen geluid op me xbox. 3. Ander geluid op me PC wel ja. 4. Uh.. Sinds wanneer kun je je volume op je xbox aanpassen ? Daar is alles aangevinkt ja.
vett..ik kan het volgens mij ook doen ..kun je dan ook die spellen op je monitor spelen? EDIT: ik kan het niet doen