Een naar 360 probleem :(

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Pine NL, 1 jul 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pine NL

    Pine NL WannaB | BannaW

    Berichten:
    1.923
    Leuk Bevonden:
    29
    Ok, ik was dus een beetje aan het spelen en opeens bevriest mijn beeld, niet dat je iets te snel doet of iets doet met je guide knop maar gewoon in een keer huppa. Ik denk nou kan gebeuren niet eernstig, maar het gebeurt nog een paar keer toen dacht ik al dit klopt niet. Eerst als ik hem opstrarte bevroor hij maar als ik hem nu opstart gaat er een rood lampje kniperen om me aan/uit knop :mad:

    Wat betekent dit! Plz help me |:-
     
  2. karf

    karf Real Fake Blood

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    Let op:

    Kijk eerst goed of je Xbox 360 genoeg ruimte heeft om lucht te krijgen. En zitten alle stekkers goed in je xbox en/of in het licht net en je TV?

    Deze vragen kan je het best stellen in de boven genoemde topic's
     
  3. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Zelfde verhaal bij mij...

    Tip:

    Gewoon meteen microsoft bellen, liefts rond kantoor uren, geen gesodemieter, jij hebt deze 360 gekocht, zij moeten hem vervangen, en wel meteen...

    Wat bij mij gebeurde is dat ik eerst een mailtje van hun moest ontvangen ter bevestiging of daar zat een pakbon bij of zo, geen idee wat het was.. maar het heeft in totaal een week geduurd, en ik heb elke dag gebeld... dat mailtje kwam maar niet, zelfs niet nadat ik gevraagd had of ze het goede email adres wel hebben...

    Na die 5 dagen was ik het spuug en spuugzat... deze houding had ik meteen moeten aannemen met MS want ze laten je wachten hoor... gewoon meteen stevig erin, vraag meteen om diegene zijn of haar naam, vraag ook meteen om een referentie nummer voor je probleem, en zorg ervoor dat er echt zo spoedig mogelijk iemand van UPS langskomt om hem op te halen... scheelt je een hoop ellende..

    Dan is het wachten nog op, of dat hij gerepareerd wordt, of dat je een nieuwe krijgt..
    Ik kreeg een nieuwe, had een HDD error en de drie rode lampjes, en dat duurde ongeveer zo'n 5-6 werkdagen voordat hij ik die nieuwe kreeg...

    Hij is dus kapot.. bekend probleem, en het gebeurd vaak, dit weten ze ook wel bij MS, en er zou een standaard systeem voor moeten zijn, maar laat ze je niet eerst dat mailtje sturen, en dat je hem dan pas kunt inpakken en dat ie daarna wordt opgehaald, want dat duurde bij mij een extra week dus, gewoon meteen op je strepen staan..
    jij bent de klant, het heeft jouw geld gekost, en hij moet het gewoon doen, niet andersom... \o/

    succes!
     
    Laatst bewerkt: 1 jul 2006
  4. Eezz

    Eezz Active Member

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn 360 wordt ook volgende week opgehaald voor een ander probleem. Wireless controller frequentie wordt niet gevonden, maar goed, mijn dooie 360 terzijde.

    Heb ook een mailtje gehad en daar zou ook een etiket bij moeten zitten die ik uit moet printen en op de doos plakken alvorens ie opgehaald wordt. Echter: Bij dit mailtje dat ik kreeg zat in ieder geval niets wat op zo'n etiket leek en er zat ook geen bijlage bij ofzo. (Toen ik erover belde waren ze net gesloten.)

    Alleen het verhaal in alle talen:

    Ga er vanuit dat snel na die volgende stap in de procedure dat 2e mailtje volgt met dat etiket erbij.
     
  5. Pine NL

    Pine NL WannaB | BannaW

    Berichten:
    1.923
    Leuk Bevonden:
    29
    De rode lampjes die branden zijn bij mij:
    Links boven
    Links onder
    Rechts onder
    Wat betekent dat?

    En hartstikke bedankt voor jullie informatie! \o/
     
  6. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina