Zelfde verhaal bij mij...
Tip:
Gewoon meteen microsoft bellen, liefts rond kantoor uren, geen gesodemieter, jij hebt deze 360 gekocht, zij moeten hem vervangen, en wel meteen...
Wat bij mij gebeurde is dat ik eerst een mailtje van hun moest ontvangen ter bevestiging of daar zat een pakbon bij of zo, geen idee wat het was.. maar het heeft in totaal een week geduurd, en ik heb elke dag gebeld... dat mailtje kwam maar niet, zelfs niet nadat ik gevraagd had of ze het goede email adres wel hebben...
Na die 5 dagen was ik het spuug en spuugzat... deze houding had ik meteen moeten aannemen met MS want ze laten je wachten hoor... gewoon meteen stevig erin, vraag meteen om diegene zijn of haar naam, vraag ook meteen om een referentie nummer voor je probleem, en zorg ervoor dat er echt zo spoedig mogelijk iemand van UPS langskomt om hem op te halen... scheelt je een hoop ellende..
Dan is het wachten nog op, of dat hij gerepareerd wordt, of dat je een nieuwe krijgt..
Ik kreeg een nieuwe, had een HDD error en de drie rode lampjes, en dat duurde ongeveer zo'n 5-6 werkdagen voordat hij ik die nieuwe kreeg...
Hij is dus kapot.. bekend probleem, en het gebeurd vaak, dit weten ze ook wel bij MS, en er zou een standaard systeem voor moeten zijn, maar laat ze je niet eerst dat mailtje sturen, en dat je hem dan pas kunt inpakken en dat ie daarna wordt opgehaald, want dat duurde bij mij een extra week dus, gewoon meteen op je strepen staan..
jij bent de klant, het heeft jouw geld gekost, en hij moet het gewoon doen, niet andersom... \o/
succes!
Laatst bewerkt: 1 jul 2006