kep een probleempje, met project gotham racing blijft ie soms opeens in zijn achteruit steken, druk ik even op de achteruit knop op m'n controller gaat ie weer goed, dit ligt niet aan m'n controller want het gebeurt vaak zonder dat ik rem ofzo
Als je Manual Transmission doet kan dat, want dan moet je gewoon opschakelen...maar ik neem aan dat dat niet het geval is...
Ik heb een goedkopere controller voor de xbox die heeft hetzelfde probleem, de linker trigger blijft daarbij hangen zonder dat je ook maar aanraakt, ik rij dus eigenlijk constant met de rem ingedrukt, misschien heb je hetzelfde probleem?
ik heb precies hetzelfde probleem. Ik d8 dat mijn controller gewoon een beetje rot was, maar blijkbaar hebben meer mensen het dus... is wel behoorlijk irritant :r
Ja is een bug in pgr ik heb het ook wel eens, ik denk zelf dat het te maken heeft dat pgr de rem te snel opmerkt want ik heb het vaak pas als me controllers al warm zijn van het vele spelen.
heb ik ook wel eens,alleen als ik een foutje maak. maar ja als je gewoon goed door scheurt dan heb je nergens last van!!
Ik heb dit ook, dus het ligt echt aan PGR zelf. Errug vervelend als je een snelle tijd probeert te racen en ineens komt die kar nauwelijks meer vooruit! Even terug naar het hoofdmenu of zelfs even naar het pauzescherm kan al helpen!