[Algemeen] Region Codes

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Humorke, 1 jul 2006.

1. Humorke

Humorke God of Fire

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond hier geen topic over, en ik denk dat hier ook wel misschien wat vragen over zullen zijn.

Ik heb bv een vraag. Hoe kan je Region 1 of NTSC (Amerika) hier afspelen?
    Ik begrijp dat het op de Xbox alleen met een NTSC Xbox gaat, maar hoe zit het met DVD's? Ligt het aan je DVD-speler of aan je programma?
    Bij een DVD-speler, hoe check je dat?

Laatst bewerkt: 1 jul 2006
  2. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Hoe ik weet is dat heel lullig want vaak moet je gewoon zo`n xbox (of waar dan ook bij) eentje daar weg halen maar soms zijn er ook gewoon regio vrij.

Maar hoe je dat check dat weet ik niet. (staat misschien wel ergens op de DVD speler)

Nu vroeg ik me af waarom doen ze eigenlijk allemaal aan die regio`s regio vrij is toch zoveel makkelijker?

Laatst bewerkt: 2 jul 2006
  3. Vallandu

Vallandu ***

Leuk Bevonden:
    0
    swaziland heeft onze regiocode \o/
    ze kunnen alleen in heel afrika geen spellen/dvd's kopen..

4. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Elke moderne dvdspeler kan alle regio's wel aan meestal. Op de computer ligt het eerder aan het programma

5. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is niet helemaal waar. Bij veel spelers kan je 3x switchen waarne het ophoud met de pret. Met software als anydvd kan je daar makkelijk omheen werken btw

6. MAX3400

MAX3400 Virtualization...

Leuk Bevonden:
    0
    Ga ervanuit dat als je een DVD-speler hebt/koopt, dat het een regio2-apparaat is. Voor je PC en voor je home-cinema set zijn er inderdaad mogelijkheden om een andere regio te kiezen. Voor je XB360 nog niet.

En volgens mij gaat het er niet zo zeer om "hoe check je dat" maar meer het feit dat op elke DVD een regio-code vermeld staat en dat je dus op je vingers kan natellen of 'ie het wel of niet gaat doen bij jou thuis.

7. Gerjan

Leuk Bevonden:
    221
    Met dvd-spelers bedoelde ik standalones

8. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    ah zo :) excuus

om daar dan op in te gaan :de goedkoopste zijn vaan regio vrij.. Van die blokker dingen enzo

9. Gerjan

Leuk Bevonden:
    221
    Mijn philips is het ook. En de sony beneden ook. En anders kan je vaak region-free codes op het internet vinden, die je met je ab moet invoeren.

Deel Deze Pagina