Nederlandse handleiding 360-games

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door mike amersfoort, 29 jun 2006.

1. mike amersfoort

mike amersfoort Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hey mensen,

weet er iemand toevallig waar er de Nederlands-talige handleidingen van 360 spellen te downloaden zijn. De meeste zijn allemaal Engelstalig en ik zou het handig vinden t goed te begrijpen. De meeste kom ik wel uit. Maar soms staan er toch dingen in wat je net ff niet weet ofzow. (wat ik nu dus ff met Tiger Woods heb, die zoek ik bij deze dus ook)

Alvast bedankt,

grttttzzzzzzzzz Mike _0/

2. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Heleaas zijn er geen nederlandse handleidingen te verkrijgen ... Sommige makers maken wel een Nederlandse handleiding, maar dan zit deze bij het spel. Je moet er helaas mee leren leven

3. TotalSOLO

TotalSOLO launch ball

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan eventueel wel helpen als je iets niet begrijpt van Tiger Woods, laat maar weten.

4. mike amersfoort

Leuk Bevonden:
    0
    Ok komt ie;

1 De afslag; Soms (en dan richt ik uiteraard goed) sla ik de bal helemaal naar rechts terwijl er geen wind is en ik alleen me linker-pad gebruik.
    Zit er in die linkerpad ook “gevoel”? Zodra jij die naar “rechts-voor” beweegt (zeg maar naar 2-uur) i.p.v. precies naar voren drukken (12-uur), gaat de bal dan ook schuin???

2 Waaram als ik afsla, en mijn club verteld mij dat ik 253 yards kan slaan, komt ie maar 180/200 yards ver (zelf als ik de bal “perfect” sla (dat in-zoom effect)

2 hoe werkt het met het effect? Naar mijn idee moet je dat anticiperen door op windsnelheid-/richting te letten??

5. TotalSOLO

TotalSOLO launch ball

Leuk Bevonden:
    0
    Zit nu op mijn werk en heb het nu razend druk, vanmiddag als ik thuis ben krijg je antwoord als je het goed vind.

6. mike amersfoort

Leuk Bevonden:
    0
    Zit ook op me werk, heb t razend relax :9
    Suc6 en werkse, ik hoor t wel :b:

7. n.e.r.d

n.e.r.d pharrel williams

Leuk Bevonden:
    1
    als je persé een nederlandse handleiding wil kan je het beste EA spellen kopen. daar zit vrijwel altijd een nederlandse handleiding bij.

8. TiNuSsssss

TiNuSsssss Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het is een EA spel hehehhhe

9. n.e.r.d

n.e.r.d pharrel williams

Leuk Bevonden:
    1
    en geen nederlandse handleiding?
    dan wisten ze bij EA nederland al dat het niet populair ging worre in nederland

10. mike amersfoort

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zal je vertellen. Ik vond golf ook ruk. Totdat ik voor op de ps2 een x hotshot golf 2 had gedownload. (ow, sjorry... dat mag weer niet of wel. Ach toch achter de rug O-) )

Ik ben er echt verslaagd aan geweest, en dat was nog wel of "kinder-style" dat spel. Hele avonden met vrienden. Zak met wiet en een kratje bier en golfen maar

FANTASTISCH :b:

Laatst bewerkt: 29 jun 2006
  11. TotalSOLO

TotalSOLO launch ball

Leuk Bevonden:
    0
    De antwoorden

1; De afslag, oftewel de ''drive'' is inderdaad gevoelig voor afwijkingen. Een geslagen bal van zes uur naar twaalf uur zou dan volledig recht moeten gaan.
    Sla je de bal zoals jij al aangeeft naar twee uur dan maak je gebruik van het ''draw'' of ''fade'' effect. Dit effect kunnen pro golfers in het echt ook aan hun bal meegeven waarmee je bij een slechte ligging van de bal bijvoorbeeld om een boom heen kan slaan. Het kan ook gebeuren dat je voor je gevoel de bal wel recht slaat maar hij toch schuin gaat (te stoned) ook dat heeft een naam en wel een ''shanked shot'' , niet goed dus.

2; Dit zou twee dingen kunnen betekenen, of je poppetje is nog niet helemaal vol met zijn powerbalkje. Of je hebt een ''uphill shot'' voor je kiezen waarbij de bal enkele meters hoger moet komen te liggen dan vanwaar je afslaat.
    Als je dus een club hebt waarmee je tweehonderd meter kan slaan, maar je moet ook acht meter omhoog slaan kom je maar tot zo'n honderdtachtig meter zeg maar. Andersom werkt dat ook als je naar een lager punt op de baan wil slaan.

nog een keer 2; Zie vraag 1, in Tiger Woods is het niet nodig om met effect een draw of fade bal te slaan. Gewoon iets tegensturen moet genoeg zijn.

Hoop dat je er wat aan hebt, zoniet geef dan nog maar een gil.

12. n.e.r.d

n.e.r.d pharrel williams

Leuk Bevonden:
    1
    jah ik heb de demo ook al een tijdje en ik vind het wel een grappig spelletje. maar omdat er nou een volledige game voor te kopen.
    maar nu maar weer ontopic

13. mike amersfoort

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou er ook geen 65 euri aan uitgeven, heb m zelf voor 30 hier bij de Videoland (nieuw :thumbs: ), puur omdat ik t spelletje kon en het verslavingsniveau erg hoog ligt.

Ik zal vanavond een met de inf aan de slag gaan TotalSolo.
    Ik heb er afgelopen weekend al wat meer gevoel bij gekregen.

Even met wat vrienden gezeten en een leuk voordeel bij dit spel, het is heel snel te begrijpen. Ook al heb je een hekel aan t woord golf en t nog nooit in t eggie gezien.

Zelf me meissie ga ik t nu leren. (Maar ik ga me niet zoals iemand anders in een andere thread over PGA zichzelf laten verslaan door z'n vrouwtje, hahaha)

Deel Deze Pagina