Werkt hier anders goed hoor. Heb gister even een bijpassend keyboardje gekocht. 14 eurie bij de BCC En nou lekker msnuh op tv...wat een luxe heheehe
Hoe doet gij dat dan? Ik kan bijv. ook wel de computer op de tv aansluiten, en dan msn'en. Maar niet via de 360.
Kan je me misschien vertellen hoe je dat doet? Ik heb ook wel es geprobeert mn computer beeld op de tv te krijgen maar t wilde nooit lukkgen...
Ja daar is een plugin voor media center voor te krijgen bij microsoft, enige nadeel is dat je dan een premium hotmail account moet hebben en daar moet je voor betalen helaas. Het is natuurlijk een kwestie van tijd tot een slimmerik daar een mooi tooltje voor bouwt
Ok deze vraag heeft dus niks met msn te maken maar ik moest m van een mod in een msn thread stellen...bij deze. Ja heb de searchfunctie gebruikt maar krijg 40 pagina s met hits dat is dus een kleine 15000 replies en dat vin ik een beetje teveel om handmatig te doorzoeken Alvast bedankt !
oja, heel slimme opmerking... msn, daar heb je computers voor games, daar heb je computers voor muziek, daar heb je computers voor HD, daar heb je computers voor films, daar heb je computers voor
dat van die tekens kun je goed zetten door rechtsonder op je startbalk op dat kleine toetsenbordje te drukken, dan krijg je als het goed is NL en VS in beeld, vink VS aan en als het goed is doet hij het nu goed..
als je dan al een klein toetsenbordje langs je startbalk hebt staan. Best is gewoon via configuratiescherm - landinstellingen. maar op de X360 heb je het gewoon veel makkelijker door simpel te switchen van en naar alle symbolen/tekens.
Doh, bedoel als je keyboard op xbox gebruikt natuurlijk heh aapje hehehehe Ook dat laatste is dus niet van toepassing, ik heb het over keyboard gebruiken voor msn in mediacenter.....
maar ik vroeg me dat af en iemand anders misschien ook hoe dat dan zit met de symbolmapping op het keyboard van je X360 voor van die dingen. of de ondersteuning ervan. want ook met mijn azerty usb ziet die als qwerty en dat is best zuigen. dan hoef ik geen msn als ik toch niet weet wat ik aan't typen ben.
Das ook raar dan....da is bij mij niet in ieder geval. Microsoft moet nog wel wat doen aan de ondersteuning van keyboards en muis op de 360 vind ik.