Hoever ben jij met SC?

Discussie in 'Algemeen' gestart door [-FREEZER-], 2 dec 2002.

1. inflatable

inflatable Who's your daddy?

Leuk Bevonden:
    0
    5 dagen over gedaan op normal, maar wel zo'n 20+ uurtjes voor nodig gehad denk ik, weet het ook niet precies..

Ik ben nu op hard begonnen en zit alweer in level 3 op dat booreiland, speelt hetzelfde als normal alleen gaan de vijanden minder snel dood, niet echt veel moeilijker dus, en de spanning is er vanaf als je al weet wat je moet doen imho.. Dus ik ga nu maar beginnen aan MechAssault denk ik..

Toch denk ik dat er veel mensen gaan zijn die het niet gaan redden om SC op eigen kracht uit te spelen, het is zeker geen spel voor beginners imho.. Ik zie ook al veel vragen & walkthru's verschijnen.. Jammer, want het is juist de uitdaging en het oplossen van problemen wat dit soort spellen zo verslafend maakt (voor mij)..

Trouwens, meest frustrerende opdracht was voor mij om de hostages te beschermen en daarna Grinko om te leggen.. Iedereen die daar in minder dan 4x proberen doorheen komt is een gaming god in mijn ogen.. ;)

Ok, nu maar wachten op XBL en de nieuwe SC missies die ik kan downloaden.. :p

Laatst bewerkt: 3 dec 2002
  2. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    kben in level 5... net begonnen.....

3. Gompie

Gompie Xbox rulez!

Leuk Bevonden:
    0
    heb het nog niet zo lang gespeeld, maar ik ben in het tweede level in de main hall waar je die lasers moet uitschakelen. Ik weet niet of het nog moeilijker zal worden, maar ik vind het eigenlijk wel gemakkelijk hoor.

En het spel opnieuw spelen op hard is ook niet plezant omdat je reeds weet wat je allemaal moet doen.

of je kan boven die dronkaard hangen aan de tweede richel van dat gebouw en zo tot aan de hoek gaan. En daar laat je je eerst vallen naar de eerste richel en dan laat je je nog eens vallen (Y-knop) en direct daarna duw je op de B-knop (zacht neerkomen) en dan sluip je gewoon verder.

Hoe geraak je nu op die richel? Je springt gewoon aan het begin van het level (nog voordat je die trappen afgaat) tegen die rode muur (tegen de hoek) en wanneer je op het hoogste punt bent druk je nog eens op de Y-knop. Wanneer je dan richting gebouw kijkt, blijf je aan de tweede richel hangen en kan je verder gaan.

Laatst bewerkt: 4 dec 2002
  4. Justixe

Justixe DeLorean DMC-12

Leuk Bevonden:
    1
    Ik zit nog steeds in lvl 1. Niet omdat die zo moeilijk is, maar meer omdat ik steeds vind dat het beter kan. Ik speel elk stuk tussen twee checkpoint meerdere keren, zodat ik de meeste kogels spaar en het meeste rendement haal uit SC. ;)

5. soylent

soylent Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    IDD, voor al die mensen die steeds weer vragen of het spel zo uitgespeeld is. Vergeet niet dat als Xbox-live uitkomt je gewoon nieuwe shit kan downloaden. (mits jullie natuurlijk bereid zijn om een abonnement te nemen;) )

grtz

6. inflatable

Leuk Bevonden:
    0
    Als je dat niet bent (en je hebt breedband internet), dan ben je dus geen echte Xbox gamer imho.. ;)

7. masterape

masterape Guest

Jep ik vind het wel zeer relax da levels downen ik weet nu al da ik da veel ga doen:D en gaat da ook nog wa kosten of wa?:confused:

8. Xearo Li

Xearo Li Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    In 3 dagen op niveau NORMAL.
    Heb niet 24 uur non stop gespeeld , maar gewoon tijdelijk.
    Vind hem nu eigenlijk niks meer aan. Wil Xbox Live hebben om nieuwe levels te downen.

9. wustlich

wustlich Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Uitgespeeld, en nu maar wachten op de bonuslevels:'-(

10. wustlich

wustlich Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    op normal: 6 dagen (denk zo'n 25 uur ofzo)

11. Japzor

Japzor ... Biertje ?

Leuk Bevonden:
    1
    Ik denk dat het bij zulke spellen best jammer is dat ze niet gewoon meer levels maken in plaats van andere moeilijkheidsgraden.
    De meeste mensen (niet iedereen dus) gaan het eerst op normaal spelen , en komen er daarna pas achter dat ze het ook wel via hard hadden kunnen doen. Maar dan weet je in grote lijnen al wel ongeveer hoe de levels moeten enzo , en dat is dus een klein minpuntje aan zo'n spel.
    Best lage replay waarde vind ik , maar dat is dan weer mijn mening.

12. wustlich

wustlich Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    IS helemaal niet moeilijk, gewoon van tevoren (als je je saves goed verdeeld geen probleem) wall mines ophangen, eventueel een rookbommetje op ze en de overige 1 a 2 gasten opwachten en afknallen.

13. Elitian

Elitian Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Uitgespeeld?
    Netjes.

Ik ben nu pas in Level 2 van de Chinese Embassy gebeuren.
    En het spel wordt steeds wreder!

14. inflatable

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had dus geen savegame van ervoor (alles in 1 savegame overelkaar heen steeds), dus was het wel lastig.. :p

Maar idd als je je savegames beter verdeelt wordt het wel makkelijker ja.. Kun je nagaan hoeveel moeite ik moest doen om er toch doorheen te komen.. ;)

15. ProXi

ProXi Watch Out!! Vroemmmm

Leuk Bevonden:
    0
    ja man ik heb geen geld meer voor Xbox Life
    Ik kan nie eens Sega Gt 2002, timesplitters2 en UC kopen:mad:
    maar denk je dat je die levels via zo'n memorykaart kan overzetten van ene naar andere xbox ofzo?

Ik ga morgen met SplinterCell beginnen
    ga hem morgen kopen namelijk
    of hij moet niet de moeite waard zijn:p

16. Alex

Alex Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Net uitgespeeld op Normal:D Denk in zo'n 40 uur. Kben blij dat hem eindelijk uit heb. Af en toe is splintercell zwaar frusterend en moeilijk en wil je ermee kappen alleen lukt dat gewoon niet. De game is te goed op een verslavende manier. Een ding weet ik wel nu ik hem uit heb: Ik speel hem nooooooit meer.

17. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Daar zal vast over naaigedacht zijn. Denk het niet dus. Dan zou een persoon de hele handel kunnen downen, en dat dan via een memorycard gratis kunnen verspreiden. Lijkt me sterk. Denk ook niet dat een level op een 8mb memorycardje past...

18. tupaclives_on

tupaclives_on Xboxer for life

Leuk Bevonden:
    0
    zit nu in het laatste level. bij dat kasteel. 8)

19. Kees

Kees Bring out the gimp!

Leuk Bevonden:
    0
    En ik zit in level 1, maar het is wel een vet spel zeg.. zeker met surround geluid!
    Beetje alsof je in een film zit, zonder dat het constante actie is (a la halo) is het erg spannend.

edit:typo

Laatst bewerkt: 5 dec 2002
  20. n3m

n3m Nosy

Leuk Bevonden:
    0
    mwhahaha das grappiger dan je denkt :98)

ben level 9: Presidential Palace
    klote honden :mad: maar ja ben toch al binnen :9

Deel Deze Pagina