Chrome Hounds

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 11 sep 2005.

1. Kryalis

Kryalis De Man met de Hamer

Leuk Bevonden:
    0
    Nee dan zit de server vol. Dat gebeurt zo vaak omdat de hele wereld op een server speelt atm, maar als het goed is openen ze een nieuwe server (misschien wel meerdere) van de week, dus dan zou je gewoon altijd de server op moeten kunnen.

2. party crusher

party crusher VGcats is de shit

Leuk Bevonden:
    0
    ik denk dat vrijdag dan een europese server zal worden geopend.
    aangezien chromehounds vrijdag pas officieel uitkomt in Europa. en logischerwijs zal de 11de een Amerikaanse server worden geopend.

3. shd

shd Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Net bij gamekings effe een film en ingame footage van Chromehounds gezien.

WTF dat lijkt niet eens op die demo.

Supervet retestrak.

En ik heb hem bij een online winkel besteld die netjes de releasedatum afwacht.

Om gek te worden want bij Mediamarkt Alexandrium had ik hem al in mijn begerige vingertjes.

De kwelling treft onverwacht hard.
    :'-( :'-( :'-( :'-( :'-(

4. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    zo net alle missies op S rank gehaald! 187 onderdelen vrijgespeeld dus ik kijk ff op xbox live, blijkt dat je ook nog onderdelen kan kopen!! er zitten dus dik over de 200 parts in het spel :eek:

5. party crusher

Leuk Bevonden:
    0
    en ik heb em vandaag gekocht bij de media markt met een kortingsbon, maar me xbox wordt nog gerepareerd :'-( :'-( :'-( :'-( dus ik weet hoe je je voelt

6. JFresH

JFresH SanchezZ

Leuk Bevonden:
    9
    ik ga dit spel niet kopen,
    het spreekt me niet echt aan. :D

7. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    En dat, is veel! :D

8. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    Post hier dan niet >_> als iedereen zon post zou zetten bij elk spel die hij NIET koopt zal het een beetje irrietant worden....

9. mr.elk

mr.elk een beetje maar

Leuk Bevonden:
    0
    dat duurt ook al vet lang, je hebt het al wel 2 weken in je sig volgens mij :+

10. party crusher

Leuk Bevonden:
    0
    dat valt nog best mee, ze hadden em donderdag opgehaald. ik had alleen gehoopt dat ze tegen deze tijd dat ding wel hadden gefixd en tenminste vandaag verstuurd, maar ik heb nog steeds nix van ze gehoord. en ik heb ondertussen helemaal niets meer te doen.
    k heb me kamer verbouwt, 5 boeken gelezen waarvan 2 800 bladzijden. en nou heb ik helemaal niets meer.:'-(
    maar ik heb wel chromehounds wanneer ik me xbox dan eindelijk weer terug krijg. :)

Laatst bewerkt: 5 jul 2006
  11. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Hoe is het grafisch, vergeleken met de demo?

12. RHM

RHM Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een vraagje over Level 2 bij de Sniper-campagne. Hier moet je meteen in het begin van de missie naar een aangewezen sniperpoint gaan en dan als je squadmembers een flare afvuren het vuur openen op de vijandelijke Hounds.

Nou loop ik braaf naar dat sniperpoint en wacht totdat deze flare wordt afgevuurd en dan heb ik nog geen 2 salvo's gelost of dan zegt die tactical commander dat ze niet verder tot hier gaan en is de mission failed.

Is dit soms een foutje in het spel of moet ik toch gewoon in het pikkedonker die vijandelijke Hounds al opzoeken (wat onmogelijk is want je ziet geen hand voor ogen en die schijnwerper is maar voor de eerste 10 meter te verlichten) en buiten dat zit ik in een Sniper-hound die je van een afstand moet gebruiken om op vijandelijke voertuigen te schieten.

Alvast bedankt.

13. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    volledige spel vind ik zelf mooier, zoals het spelen in een level waar de zon ondergaat en dan door het water lopen, je ziet je eigen reflectie en de zon erin schijnen, en als je een fabriek kapot schiet blijft het nog even branden en je hound licht dan heel mooi op!

komt omdat je de meest rechter tanks eerst kapot moet schieten dan de rest, meestal heb ik de vijand al dood voordat ze een flare hebben geschoten (ik had toen al night vision sensors) maar ik heb het ook gedaan in het donker, ik kon ze teminste wel gewoon zien.

14. Chris Roca

Chris Roca !!Xbox 360!!

Leuk Bevonden:
    0
    Deze game ligt nog nergens in de winkels hier!
    wanneer wel??

15. mortalexe_29

mortalexe_29 fun !

Leuk Bevonden:
    0
    11 juli is het officieel, je kan alleen hopen dat ze em ergens per ongeluk te vroeg verkopen.

16. macouno

macouno discombobulated

Leuk Bevonden:
    0
    Ehm... right

Bedankt voor de tip Vassie... in Den Haag ligt hij inderdaad volop bij de Media Markt in de schappen

17. RHM

RHM Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het is al gelukt, kzit nu alleen een b-tje vast in Level 6 van diezelfde sniper-campagne. Kom telkens net telaat op sniperpoint 2 om squad 2 te ondersteunen. Maar we komen er wel.\o/

18. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Snellere Hound maken. ;)

Ik merk dat er al wat vragen zijn, is het een idee om een Helptopic aan te maken?

Laatst bewerkt: 5 jul 2006
  19. RHM

RHM Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja precies daar was ik ook al over aan het denken. Heb tot nu toe alle missies nog steeds met een Borrowed Hound gespeeld.

20. Magic

Magic Watch and Learn

Leuk Bevonden:
    0

Deel Deze Pagina