Hallo allemaal, ik weet dat er al een hoop threads zijn over de Xbox bundels, maar hier wordt al niet meer op gereageerd en/ of er is nog steeds niet echt een duidelijk antwoord gegeven/ gevonden. Daarom heb ik nu aan jullie de volgende vragen: Komt er nog een Xbox + Halo + Splintercell bundel?? Zo ja: wanneer dan?? Welke onofficiƫle bundels bieden de winkels/ cdwinkels aan? (en eventueel vanaf wanneer) Vooral die datum van "Xbox + Halo + Splintercell" bundel (als deze uberhaupt nog komt) vind ik belangrijk om te weten, omdat ik eigenlijk al met Sinterklaas een Xbox zou krijgen, maar dit heb ik nu dus uitgesteld omdat ik deze bundel wil, maar als deze pas een lange tijd na kerst uit wordt gebracht, koop ik wel een andere bundel, want ik wil toch maximaal tot kerst wachten (want dan kan ik in de kerstvakantie nl. extra lang met mijn Xbox spelen ) Alvast heel erg bedankt voor jullie antwoorden!
Volgens mij, weet niet zeker is het maar een gerucht dat er een SC + Halo bundel kwam. Want als ze die gaan aankondigen kopen veel mensen geen Xbox tot die bundel uit is.. :{
Bundels Zover ik weet komt er alleen een Halo + Sega Pack uit in NL, maar er zullen heus winkels zijn die er SC bij doen en dat dan als pakket verkopen.
Hmmm, dan denk ik dat ik wacht op die Sega Pack + Halo + DVD pack.... misschien iemand nog meer info + data?? Graag