[Algemeen] Defecte Xbox 360 consoles

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Arjan, 25 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gompy

    gompy Tropilatakroba

    Berichten:
    1.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Zou het zelf niet weten. Sinds die laatste Oblivion update is mijn spel wel trager gaan laden:confused: Misschien is die laatste update gewoon verneukt!
     
  2. gompy

    gompy Tropilatakroba

    Berichten:
    1.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Oh, misschien wel een handige tip. Ik kijk wel of ik ook zoiets kan doen!
     
  3. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan, maar ik denk zelf aan oververhitting.
     
  4. gompy

    gompy Tropilatakroba

    Berichten:
    1.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Zou kunnen, maar dan loopt ie toch niet vast? Ik bedoel, je moet dan toch wel heel lang spelen dat je Xbox echt oververhit raakt?
     
  5. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Nu met het warme weer loopt hij redelijk vaak vast, met 'normaal' weer loopt die bijna tot niet vast.
     
  6. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag bericht gehad van Microsoft, m'n X-doosje is inmiddels aangekomen in Duitsland en wordt zo snel mogelijk gerepareerd. Ik krijg bericht wanneer hij weer onderweg terug naar hier is. Nou mooi toch :cool:
     
  7. JeePee

    JeePee Guest

    Wat nou als je in Arizona woont dan?
     
  8. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    Ag, laat die jongen. Hij weet niet eens hoe de techniek van z'n gulp werkt, laat staan een xbox.
     
  9. gompy

    gompy Tropilatakroba

    Berichten:
    1.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou, doe jij eens een poging?
     
  10. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik hoef geen poging te doen, het is al grotendeels bekend. Lees xbox-scene maar, staat een fix.
     
  11. matthew24

    matthew24 Active Member

    Berichten:
    530
    Leuk Bevonden:
    0
    Die overhitting lijkt me toch wel overdreven, stel die mensen in spanje of italie daar is het nu altijd 30 graden of meer dan zouden die helemaal niet lang kunnen spelen op hun 360. Toch speel ik nu ook niet veel erop hooguit een uurtje achterelkaar.
     
  12. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    MFG Date: Geen idee, niet gekeken
    Error code: Disc error (later pas)
    Signaal RoF: N.v.t.
    Probleem omschrijving: Ik speelde net lekker BR en bij de 3e ronde kapt de DVD-drive, komt er om de zoveel seconden een vage tik vandaan en speel ik zonder problemen door. Einde van de ronde bij de puntentelling krijg ik dus eindelijk een disc error. Haal ik de disc eruit, werp ik een blik op de disc en wat denk je... zitten er opeens hele diepe ringvormige krassen op me disc. Gelukkig werkte alles na een restart weer alleen is het helemaal erg dat je nog wordt bestraft ook, want ik had een rank van 400 nog wat en nu sta ik gvd op 1200. Ik ga maar 's kijken of ik een nieuwe disc kan regelen, want dit is echt niet normaal. Klotezooi!
     
  13. Tsux

    Tsux Active Member

    Berichten:
    1.889
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat je dus kan doen en ga ik ook doen, is je Microsoft bellen en je XBox laten vervangen. Als je het spel dan meestuurt krijg je het als het goed is ook nieuw terug (dat moet je natuurlijk wel even bespreken aan de telefoon). Ik heb namelijk hetzelfde, ik heb ook diepe ringvormige krassen aan de buitenkant van DVD's.
    Het feit dat de 360 het nog doet, wil niet zeggen dat hij nog 100% goed is. Hij heeft krassen in je DVD gemaakt, dat betekent dus dat er iets in contact met je DVD gekomen is, wat er geen contact mee had mogen maken. Nu heb je nog garantie om je 360 om te ruilen!
     
  14. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Ja psies en het is vaag, want ik speel ook veel andere games en daar heb ik echt nooit problemen mee. Ik heb het altijd met deze game, dus het lijkt wel of er een productiefout in die disc zit waardoor de disc uit balans raakt of zo. Op een bepaalde plek in het midden zitten hele diepe ringvormige krassen wat echt voor problemen gaat zorgen. BR is me favo game en dan krijg je dit! :mad:

    P.S. Heb jij ook een Samsung DVD-drive?
     
  15. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Arizona is heel iets anders dan Nederland, daar hebben ze toch ook andere voltage.
    Ik zit niet achter de xbox tot die aanstond, en hij stond volgens mij al een tijdje aan.

    Grappig, nee niet echt.
     
  16. LostBoyz

    LostBoyz JWT

    Berichten:
    274
    Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag heeft UPS mn 360 opgepikt, hoop dat mn schatje snel weer terug is :)

    Kregen jullie een bewijsje van UPS? Ik niet, ze hebben wel het ontvangstbewijs getekend dat ik heb uitgeprint.. maar dacht ergens gelezen te hebben dat je ook nog iet van UPS moet krijgen.
     
  17. Bianconero

    Bianconero Active Member

    Berichten:
    612
    Leuk Bevonden:
    1
    waar die UPS chauffeur op getekend heeft is jou bewijsje
     
  18. PmH

    PmH Active Member

    Berichten:
    91
    Leuk Bevonden:
    0
    Overhitting overdreven :+
    Daarom zegt die man van de xbox service ook vast dat het zo lang duurt, omdat ze veel xboxen binnen krijgen met dit warme weer.
    Het warmte probleem van de 360 is echt niet overdreven.
     
  19. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet al waar door mijn 360 vast loopt, komt door twee dingen:

    Oblivion en mijn broer.

    Hij opend de heletijd een savegame en door die savegame loopt de 360 de heletijd vast.
    En zit die tezeiken dat het de 360 zijn schuld is dat die vast loopt en dat de 360 kapot is.
    Opend die een andere save, en raad eens loopt niet meer vast.
    Tja, hij verneukt toch altijd mijn spullen.
     
  20. rakker13

    rakker13 Active Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    net een mailtje gekregen dat hij binnen was bij de service centrum en raad eens 45 minuten daarna kreeg ik weer een mailtje dat de nieuwe xbox 360 deze kant is opgestuurd via ups dus of je het mij vraagt ging het best snel \o/

    morgen of overmorgen weer lekker gamen :thumbs:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina