Algemene Oblivion Helpthread [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door C H i L, 5 apr 2006.

  1. Cees

    Cees Active Member

    Berichten:
    300
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een site gevonden klik voor veel quests in Cyrodill ik heb het gekregen van een vriend.
    Edit: misschien een link voor de startpost
     
    Laatst bewerkt: 6 jul 2006
  2. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Misschien dat ik hem nog een deadra artifact moet geven van Azura? Aangezien ik die nog niet heb gegeven, maar wel een ander. En die was volgens mij ook goed. :x
     
  3. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Champion of Cyrodiil, hulde aan mijn _O_
    Nu, de rest :)


    Edit::
    En toen was het weg :)
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 6 jul 2006
  4. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Zet dat laatste even in een spoiler, je weet nooit dat iemand het leest die hem nog niet heeft uitgespeeld.
     
  5. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb het even weg getipext :)
     
  6. praetorian

    praetorian Active Member

    Berichten:
    648
    Leuk Bevonden:
    0
    elk daedra artifact is goed dus daar zit het hem niet in de kneep. Ik denk dat bij jou het probleem eerder zit in de Great varla stone of de armor van Tiber septim. Die 2 dingen moet je voor martin vinden voordat je de battle for bruma kan doen.

    Kijk eens goed je journal na
     
  7. Technoblade

    Technoblade Active Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    Thieves guild

    hallo,

    kan iemand mij vertellen hoe ik me bij de thieves guild kan aansluiten?
     
  8. Cees

    Cees Active Member

    Berichten:
    300
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet dacht ik eerst voor een bepaald bedrag dingen stelen en dan krijg je uiteindelijk een uitnodiging voor een test en als je die haalt dan zit je in de thieves guild.

    Edit: hier kan je zien hoe je kan joinen (wel in het engels)
    The Budding ThiefSteal, steal, and steal some more! Either break into houses, or pickpocket people.
    Once you've stolen some things, allow yourself to get caught and choose to serve a prison term.
    Shortly after being released from jail you will be approached by a representative of the Thieves Guild, informing you of a the meeting at the Garden of Dareloth in the Waterfront District at midnight.
    Detective!
    While travelling around the Imperial City you'll notice a lot of wanted posters around. Reading one will inform you of the Grey Fox, a master thief greatly wanted by the city guards.
    This adds a new topic for conversation with residents of the city. Talk to various people and you will hear that the beggars are the eyes and ears of the Grey Fox.
    Heading to the Waterfront District is the best way to find some beggars to talk to. Initially they will claim the Grey Fox is naught but a rumour, but after some persuading they will reveal the information about the meeting at the Garden of Dareloth in the Waterfront District at midnight.
    ConversationGo to Bravil and look for an Argonian named City-Swimmer.
    Talk to the Argonian about Bravil and you'll be taught a lesson about the law-abiding citizens of Bravil.
    You'll be offered two responses. Choose the second one: "Gosh. Thieves Guild? What's that?"
    Afterwards you have a new conversation topic available: "The Gray Fox".
    Pick that and like with the beggars you'll be told to be at the Garden of Dareloth in the Imperial City at midnight.
    bron: http://www.uesp.net/wiki/Oblivion:Quests/Finding_the_Thieves_Guild
     
    Laatst bewerkt: 6 jul 2006
  9. Technoblade

    Technoblade Active Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    Thanks. ik had echt geen idee hoe ik me kon aansluiten
     
  10. dark_elf

    dark_elf Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    sluit je aan bij de mage guild,doe alle recemandations ,dan kun je in de university en in het gebouw recht voor je als je binne komt daar is iemand die de sword heeft, als je dan naar chorrol gaat is er nog iemand inde mage guild die je de bow mace cuirras en nog iets de andere zoek ik ook nog
     
  11. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Done, ik kon de Skeleton key geven of een Reflecting Shield. Ik gaf natuurlijk de Reflecting Shield. \o/
    MQ uit. :)
     
  12. praetorian

    praetorian Active Member

    Berichten:
    648
    Leuk Bevonden:
    0
    ???!!!!!
    Warmage spullen :confused:
    ik ben Arch mage en ben dat spul nog nooit tegen gekomen of bedoelen jullie die bound spullen. Zo nee hoe ziet dat spul eruit dan?
     
  13. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Me 2, ik heb het als Arch Mage ook nog nooit tegen gekomen. Misschien bedoelt hij Battlemage? Dat hij de imperial armor bedoelt met een blauwe hood verkrijgbaar in Rindir's Staffs?
     
  14. praetorian

    praetorian Active Member

    Berichten:
    648
    Leuk Bevonden:
    0
    ik dacht eerder dat ie t over gebound spul had. Trouwens nu we t toch over mages hebben en arcane university's hebben. wie weet hoe ik de orrery in kom. Het is toch van de zotte dat ik niet eens overal in kan als Arch mage:mad:
     
  15. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Dat hoort bij de update die je kan downloaden The Orrery. Trouwens, die moet je niet downloaden. Ik ben er 1 x geweest en kom er nu nooit meer. Horse Armor gebruik ik ook nooit meer. Soms ga ik nog naar de Frostcrag spire en naar de pirates cave.

    En dan heb ik ook nog Mehrunes Razor. \o/
     
  16. praetorian

    praetorian Active Member

    Berichten:
    648
    Leuk Bevonden:
    0
    wa is daar dan in die orrery?
     
  17. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Een soort machine waar je eens in de week als er een ander seizoen is ofzo, dat ding aan kan zetten om zo een spell te krijgen. Doe je het volgende week weer gaat die ene spell weg en krijg je een nieuwe.
     
  18. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallow, ik zit vast in Dreamworld van de Mage Guild.
    Ik zit bij het stuk dat je een briefje in een pot vind met allemaal rare tekens en dan moet je een puzzel op lossen.
    Als je dat niet lukt wordt je dood geshoten.

    Wie helpt?
    Antwoord graag in z'n ding :cool:

    [​IMG]
     
  19. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Gewoon daarvoor saven, en steeds een tegel proberen. En dan moet je gewoon als het kan over al die tegels heen springen en dan naar de volgende, en dan naar de laatste. :thumbs:
     
  20. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb ik al geprobeert, maar dat lukt steeds niet :):
    Maar mag ik dat harnas houden wat ik aan heb in die droom :cool: ?!
     

Deel Deze Pagina