Frontline

Discussie in 'Algemeen' gestart door Eminem, 5 dec 2002.

1. Eminem

Eminem xbox.pagina.nl !!!!!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit in het begin al vast, beetje raar maar toch.
    Zodra je uit je bootje kom moet je de kaptein zoeke, geen probleem die staat bij een boot verscholen.
    Daarna snap ik dus ff niet meer wak moe doen.
    Ik schiet maar een beetje op die gebouwen achter het prikkeldraad maar volgens mij zonder dat er wat gebeur.

Kunne jullie ffies helpuh ;) ?

Bedankt alvast

2. Marnixio

Marnixio World Of Warcraft

Leuk Bevonden:
    0
    ik weet het, je moet volgens mij bij dekking geven bij 4 soldaten dat zegt die kapitein ook

3. Akira

Akira PDS r0x

Leuk Bevonden:
    0
    Loop naar de mannetjes toe die bij die metalen dingen staan te schuilen, vanuit hun positie schiet je op de lui die jou weer beschieten vanuit die bunkers.
    Dat moet je in totaal 4 keer doen ofzo. Dan loop je naar je sergeant bij het prikkeldraad. Hij roept dat je de bangelores (ofzo) moet pakken. Die liggen helemaal rechts bij een kereltje. Bescherm dat kereltje terwijl hij loopt (je moet ook hem eerst ff verdedigen > dus schiet weer op de bunkers) en hij plaatst de bangelores.

Na het ontploffen van het prikkeldraad ren je naar de rand van de bunker, praat je weer met je sergeant en ren je door het mijnenveld. Schiet die kloteduitser daar neer en klim rechts de trap op naar het wapen. Schiet met dat wapen alle duitsers neer die naar je toe komen. Schiet af en toe ook op de bunkers en het depot tussen de bunkers. Dan rennen je makkers ook tussen de mijnen door naar je toe. En dan heb je het eerste gedeelte gehaald (-:

4. Marnixio

Marnixio World Of Warcraft

Leuk Bevonden:
    0
    dat zei ik , maar jij zei het iets uitgebreider:+

5. Akira

Akira PDS r0x

Leuk Bevonden:
    0
    lol

6. Eminem

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga het nu ff probere bedankt alvast

7. Eminem

Leuk Bevonden:
    0
    Gelukt ;)

Heb me rot gezocht naar metalen dingen, bleken houten gevalle te zijn, zodra je daar erges liep riep er een ventje dat je um moes dekke, zodra je dat dee zie je gelijk dat je 1 of 4 heb gedekt. maar toch erg bedankt voor de hulp.

Maar volgens mij is deze precies hetzelfde als de pc versie.

Deel Deze Pagina