[Algemeen] Defecte Xbox 360 consoles

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Arjan, 25 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LostBoyz

    LostBoyz JWT

    Berichten:
    274
    Leuk Bevonden:
    0
    :thumbs:

    Ik hoop dat ik ook zo snel een nieuwe 360 terug zal krijgen.. en niet een refurbished exemplaar :+
     
  2. gompy

    gompy Tropilatakroba

    Berichten:
    1.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Was dat? Een refurbished exemplaar?
     
  3. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Een gerepareerde gebruikte X360....een tweedehandsje dus, daar komt het in principe op neer.
     
  4. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    Een ervaring van mij:

    Ik heb mijn 360 altijd staand gehad en had soms nog wel is dat ik het spel in de dvd drive hoor overslaan of dat het laden wat langer duurde. Ik hem hem nu een tijdje liggend opgesteld, en heb daar nu helemaal geen last meer van :) Misschien dat de dvd horizontaal toch net iets makkelijker te lezen is voor de dvd drive...
     
  5. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Die van mij heeft altijd horizontaal gestaan, is zelfs nooit verplaatst geweest, en heeft het uiteindelijk toch begeven. Lijkt me dus niet dat het zoveel verschil uitmaakt....
     
  6. Banjy

    Banjy It's getting closer

    Berichten:
    913
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe zie je nou eigenlijk of ie gerefurbished is?? Ik kreeg er eentje terug met doorzichtige stickertjes er op (disc lade en wireless port) Wat geeft mij nou de garantie dat hij nieuw is?
     
  7. EVERT NL

    EVERT NL *

    Berichten:
    888
    Leuk Bevonden:
    0
    Staat op de adres sticker van de doos.
     
  8. The Fonz

    The Fonz Active Member

    Berichten:
    239
    Leuk Bevonden:
    0
    MFR Date: nvt
    Error Code: nvt
    Signaal RoF: geen
    Probleem omschrijving: Ik heb sinds vandaag een xbox360 gekocht en het gaat zoals gewoonlijk niet zonder problemen. De xbox360 maakt zoveel meer lawaai dan de normale xbox, ik vroeg me af of dit wel normaal was. Een vriend van me heeft namelijk ook de 360 gekocht vandaag en die had het helemaal niet.

    Daarnaast heb ik met een optische kabel DTS geprobeerd aan te sluiten, maar ik heb 0 geluid. Helemaal niets! Ik weet niet of dit gewoon troep is wat erin is gestopt of dat dit gewoon normaal is. Ook de controller van mn vriend kan geen contact maken met de xbox 360 van mij.

    Wie zou mij hier een beetje mee kunnen helpen?

    groetjes
     
  9. Banjy

    Banjy It's getting closer

    Berichten:
    913
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan (nog) niks vinden op die sticker dat mij wijst wat voor eentje ik heb gekregen... Waar moet ik specifiek op letten ?
     
  10. LostBoyz

    LostBoyz JWT

    Berichten:
    274
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij kun je ook kijken naar de MFR date, geloof dat dit staat voor de datum waarop de console gemaakt is. Maar dan moet je wel weten van wanneer je vorige is...
     
  11. steenbok

    steenbok NL THE FEAR NL

    Berichten:
    322
    Leuk Bevonden:
    0
    Wie weet er of er ergens USB Koelers/Fans te koop zijn i.v.m. extra cooling?
     
  12. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het er niet over dat hij sneller kapot gaat verticaal, maar over dat de dvd drive de dvd iets makkelijker leest in horizontale positie. Mijn ervaring alleen he...
     
  13. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1

    Mijne maakt sinds een tijdje ook een behoorlijke herrie, maar heb nog nooit een vastloper o.i.d. gehad.. vind het behoorlijk irritant maar of ik hem hiervoor moet terug sturen..
     
  14. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Vergeten jullie niet dat de Xbox 360 de fanspeed automatisch regelt, dus met dit warme weer draaien de fans op meer toeren wat dus meer herrie maakt. Ook verschilt de geluidsproductie per gebruikte DVD-drive.
     
  15. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Okidokie :)
     
  16. lunachris

    lunachris VleermuisMan

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    0
    vandaag een mail van microsoft ontvangen, daarin staat dat er weer een 360 mijn kant op is gestuurd. hopelijk heb ik hem morgen:)
     
  17. Bianconero

    Bianconero Active Member

    Berichten:
    612
    Leuk Bevonden:
    1
    ditto

    had jij 1 mail of 2, ik had er maar 1 en die was nogal lastig te lezen.

    Ben benieuwd of ik een nieuwe krijg of een oude....

    Mijne was de 27e opgehaald in NL en 28e in Duitsland.
     
    Laatst bewerkt: 6 jul 2006
  18. lunachris

    lunachris VleermuisMan

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb 1 mail gehad, daarin stond dat die binnen 2-5 dagen bij mij zou zijn. ook een trackingnummer van ups erbij.
    die van mij was ook de 28e in duisland.
     
  19. eli

    eli Active Member

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    beetje vreemd van microsoft.. mijne was daar ook de 22ste juni.. en heb ook nog steeds geen bericht van microsoft.. ze zouden hem gaan repararen. beetje jammer. dat ik zolang geen 360 heb..
     
  20. Aegis

    Aegis Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn derde kapotte 360 is 16 Juni in Duitsland aangekomen. Nog steeds geen nieuws erover, wat een pret zeg..
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina