Oke de auto voor juli word de Nissan Skyline R34 Stemmen, tjsa, ik kom er nu achter dat je op dit forum geen polls kan aanmaken..
als je ze niet mooi vindt had er dan zelf een gemaakt om te laten zien hoe et wel moet want hier schieten we ook niet mee op
Niet dubbelposten hé, daarvoor hebben we een Edit knop. Ik stem voor de auto van Mista B. Damn, wat een mooie wagen!
Oke oke, het is al goed, ik zal eens die Skyline, de nieuwe car of the month een beurt geven, dan zullen jullie wel zien hoe het moet. Ik zeg niet dat ik er erg goed in ben, maar alle auto's die tot nu toe gemaakt zijn, dat is kinder spel. Vooral als je ziet op live, wat voor auto's daar worden gemaakt.
ok ik breng dan maar eens een vote uit voor deze maand aangezien toch niemand anders het doet.... ik vote voor: ......*trommel* *trommel* *trommel* ...... Schorspion! ik vond het design wel strak en het feit dat je die schorpioen zelf hebt ontworpen ben je zker wel lang bezig mee geweest... miss. dat ik volgende maand ook meedoe ik zal eens kijken Edit: srry ik had de vote van Dazlindragon over het hoofd gezien
Als je dan toch zo nodig iets voor jezelf wilt doen, stem dan niet, dan help je de rest ook niet. Je kan jezelf welliswaar ook niet helpen, maar de rest ook niet.
je bent niet echt slim he volgens mij, laat met DT, vraagt of je of jezelf mag stemmen, of je op andere mag stemmen.... mijn god waar gaat het toch heen met de wereld........ beetje logisch nadenken kan ook misschien eens helpen arristo:{