Waarom xbox als je er een Cube bestaat?

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door krimi79, 5 dec 2002.

1. Rinus

Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Als jij het verschil niet hoort tussen Dolby Digital 5.1 en Dolby pro-logic 2 dan wordt het tijd dat je een goeie receiver koopt of dat je last van je oren hebt]:-

2. can-o

can-o Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wat een fanboyreactie zeg...
    volgens mij heb jij nog NOOIT op een gamecube gespeeld.....

alle consoles zijn gewoon goed, koop diegene waar jou type spellen op komen en als je veel geld hebt koop je ze alle drie...

3. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Je vergeet de /fanboy tag :)

4. Dokterh

Dokterh EnoZ:1337

Leuk Bevonden:
    0
    /add /fanboy

5. Dokterh

Leuk Bevonden:
    0
    Wouter xbox ik weet niet wat je lult, maar een gamecube geeft echt niet beter hoorbaar geluid dan een Xbox. Als een 5.1 set hebt staan van €5893475748,- Dan is de Xbox zeker 10x mooier qua geluid (als de game het ondersteund)

6. Rinus

Leuk Bevonden:
    4
    idd. als ik bij SC van pro logic omschakel naar digital hoor je echt wel een wereld van verschil.

7. N M 156

N M 156 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    de afweging maken is makkelijk...

ps2 is goed en heeft groot aanbod maar haalt het qua gfx niet bij xbox of cube...

cube haalt het niet bij xbox vanwege het assortiment: veel games komen niet voor cube uit en da's een feit..de games die dan weer exclusief voor cube uitkomen zijn toch meer de kiddie games... ik noem voor xbox titels als commando2, battlefield binnenkort, oftwel de iets meer (young)adult games. veel games die ook voor ps2 en PC uitkomen.

Daarbij is de mogelijkheid om zelf cd tracks te selecteren / op schijf op te slaan en te luisteren tijdens bijvoorbeeld tony hawk subliem....

8. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Even voor de duidelijkheid:
    Zelf heb ik een Sony 5.1 Dolby digital versterker.
    In de woonkamer staat een Marantz 6.1 Dolby Digital 5.1 met Dolby Prologic 2.
    Ik vind dat de GC met Prologic 2 beter klinkt dan de Xbox met 5.1

9. Gerbo

Gerbo Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Heb je dan vergelijkbare games? (Fifa oid...)

10. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Er zijn maar een paar cube spellen die Prologic 2 hebben.
    Bij TS2 klonk de GC stukken beter.

11. CyberPunk

CyberPunk XBW Elite member

Leuk Bevonden:
    0
    Leuke thread..
    Even voor de topicstarter..

Ik weet nog de tijd dat ik Mario op me NES speelde.. Mooie tijd..
    Ik heb Mario op de SNES gespeeld.. Mooie tijd.. Ik heb Mario op de N64 gespeeld.. Mooie tijd.. Ik heb NOG geen Mario op de gamecube gespeeld... En dan ben ik opeens geen gamer meer?

Get A Life!!:+

Daarnaast zeg je dat er praktisch dezelfde games op de NGC komen als op de Xbox en de PS2... Vraag me dan toch af waarom de Xbox veel meer titels krijgt en de NGC veel minder.:9

Als laatste.. Je zegt dat Mario en dergelijke verplichte kost is..
    Dan zou Halo ook verplichte kost zijn, aangezien die game van het jaar is geweest. Niet waar?:9 :cool:

Gamecube is een goeie console... Maar er zijn geen feiten dat die beter is dan de Xbox of de PS2.. Het is een kwestie van smaak
    welke console je haalt..

@Wouter Xbox..
    Heb je Halo en Splinter Cell al eens gehoord op 5,1? Is volgens mij beter dan Timesplitters 2..

12. Rinus

Leuk Bevonden:
    4
    Haha, ik was al mario aan het spelen bij zijn introductie op de atari 2600, bij donkey kong.

Nee ik heb al genoeg mario games gespeeld, het was dus tijd voor iets nieuws, de Xbox dus.

13. WiXX

WiXX Kijk uit maloot...

Leuk Bevonden:
    5
    volgens mij moet je eens in de boekjes van de media markt kijken daar kosten ze iets minder :D

14. Munch & Abe

Munch & Abe InsideGamer.nl

Leuk Bevonden:
    0
    hmmmm.... Verscheidene fanboyreacties al merkbaar :{ Nog steeds.... Weet nog dat een jaar geleden de zelfde soort reacties naar boven kwamen. Naj <negeer-mode> dan maar :)

Mening van moi

Heb een Xbox met 16 spellen (geen gepats k) waar ik heel veelvan geniet. Toch ga ik hiernaast een Cube halen. Waarom? Omdat N-only games mij ook aanspreken, en heb altijd zwak gehad voor Nintendo. Behandel alle 3 d consoles als equal eig: Vooral qua games. ps(2) controller is niet mijn ding... Speelt niet echt lkkr. Toch biedt de ps2 spellen die ik ook graag terug zou zien op Xbox bijv. Mooie xclusieve spellen als DMC, Ico, Kingdom Hearts, GTA 3/VC, PES 2... Vooral de xclusieve titels wekken dan mijn interesse natuurlijk: gepoorte games zien er met uitzondering van NFSHPS 2 beter uit op GC en Xbox. GC biedt kewle spellen zoals al gezegt: Geen harde schijf is jammer, maar niet onoverkomelijk, dvd speler xtra heb ik niet nodig. Game is als console gebouwd, en only, niet als MM-machine (xbox met HD/DVD/CD) N-games zorgen voor vette phun; vergeet Capcom niet... Hoop dat veel japanse games voor Cube naar hier komen. Btw: kiddy imago stoor ik me niet aan.
    Dan de Xbox: Grafisch de beste (nog steeds, N is wel zeer kleurrijk, maar xbox is grafisch beter /bij spellen als DOA3/Halo/SC dan bijv.) Games-toekomst ziet er zeer goed uit: Brute Force, Tekki, PDO, Halo 2, Duality, Fable en Halo 2 .... (forgive me als ik wat xclusieve titels vergeet :))

Maakt mij dus niet uit welke console: Heb geen probleem met zowel Xbox groot als S, of de Cube controller.... Alleen ps2 -controller vink'k minder... Bieden echter allemaal stoere shit...

Klaar denk'k ;) De Xbox/Cube combo voor mij dus ... Beiing a gamer is great phun... Don't be a fan-wuss!

8)

mzzl Munch and Abe

Laatst bewerkt: 6 dec 2002
  15. Dokterh

Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt mij een goeie combi xbox/gc.. alleen wil ik ook nog wel eens wreed geld uitgeven aan bier/kleding/social life enzo, dus dat zit er niet in voor mij 2 consoles.

16. Munch & Abe

Leuk Bevonden:
    0
    daar wordt ook geld aan gespendeerd hier hoor... Just in case, dat je dacht van niet :/

:) naj me happy = iig...

mzzl Munch and Abe

17. Perfect_Shit

Perfect_Shit Chimairist

Leuk Bevonden:
    2
    wheeeehh!!
    waar komen die message icons ineens vandaan???

maaruh over het onderwerp:

Ik zag ergens in 2000 geloof ik de eerste beelden die geproduceerd waren met de xbox van een meid die met een robot aan het dansen was (:confused: ). Toen hoopte ik al dat de games ervoor een beetje goed zouden zijn, want het zag er toen al moddervet uit (!).
    Sinds die tijd keek ik steeds meer uit naar de xbox, hele vette games (Malice (was eerst veelbelovend), Halo, Project Ego, DoA3 etc...), superb graphics, veel backup-money uit ome Bill zn kontzak, etc, etc...
    Toen bleek er ook ineens een Gamecube aan te komen. Ik w8tte ff tot alle feiten bekend waren, alle aankomende games, en degene die de beste toekomst had.

Zo kwam ik uit op de Xbox; volwassenere games (Halo, Dead or Alive 3, Project Gotham Racing, etc...)
    Microsoft kwam daarentegen met games als; alwéér een Mario; alwéér een zelda; Pikmin (max. leeftijd 5 jaar) Super Monkey Ball (max. leeftijd 5 jaar). Zelfs Metroid Prime heeft volgens mij nog iets kinderachtigs (heb het eerlijk gezegd nog niet gespeeld).

de beste hardware heeft de xbox uiteraard: betere graphics-mogelijkheden, betere sound-mogelijkheden, harddisk (groter voordeel dan je denkt), Xbox Live in de toekomst, DVD-films afspeelbaar.

heb nog meer argumenten maar over een paar minuten begint Pulp Fiction, en die wil ik niet missen. Zal hier later nog es op terugkomen...

18. jermain

jermain

Leuk Bevonden:
    18
    daar ben ik het niet mee eens.... pikmin en super monkey ball zijn hele populaire spellen... juist bij volwassenen... de kinderen houden het meer op super smash brothers...

19. The Arowana

The Arowana Reloaded

Leuk Bevonden:
    0
    @ krimi79: je eerste post is totale onzine.. de xbox heeft betere graphics in de meeste spellen, de framerate van de ps2 is bij BIJNA alle spellen 50 p/s net als op de gamecube en xbox.. de controller heeft nergens iets mee te maken..

ik heb grote handen en vind de xbox en gamecube controller fijn.. de psx/2 vind ik iets te klein maar dat is gewoon smaak want hiernaast me zit iemand met evengrote handen en die zegt net dat hij de xbox controller te groot vindt..

de spellen zijn pure smaak: sommige mensen spelen graag games als splinter cell, halo, fable en morrowind.. anderen spelen liever games als mario, zelda en smash brothers..

says me: een gamecube fanaat..

20. Munch & Abe

Leuk Bevonden:
    0
    sommige spelen liever beide ;)

mzzl Munch and Abe

Deel Deze Pagina