hmmmm.... Verscheidene fanboyreacties al merkbaar :{ Nog steeds.... Weet nog dat een jaar geleden de zelfde soort reacties naar boven kwamen. Naj <negeer-mode> dan maar
Mening van moi
Heb een Xbox met 16 spellen (geen gepats k) waar ik heel veelvan geniet. Toch ga ik hiernaast een Cube halen. Waarom? Omdat N-only games mij ook aanspreken, en heb altijd zwak gehad voor Nintendo. Behandel alle 3 d consoles als equal eig: Vooral qua games. ps(2) controller is niet mijn ding... Speelt niet echt lkkr. Toch biedt de ps2 spellen die ik ook graag terug zou zien op Xbox bijv. Mooie xclusieve spellen als DMC, Ico, Kingdom Hearts, GTA 3/VC, PES 2... Vooral de xclusieve titels wekken dan mijn interesse natuurlijk: gepoorte games zien er met uitzondering van NFSHPS 2 beter uit op GC en Xbox. GC biedt kewle spellen zoals al gezegt: Geen harde schijf is jammer, maar niet onoverkomelijk, dvd speler xtra heb ik niet nodig. Game is als console gebouwd, en only, niet als MM-machine (xbox met HD/DVD/CD) N-games zorgen voor vette phun; vergeet Capcom niet... Hoop dat veel japanse games voor Cube naar hier komen. Btw: kiddy imago stoor ik me niet aan.
Dan de Xbox: Grafisch de beste (nog steeds, N is wel zeer kleurrijk, maar xbox is grafisch beter /bij spellen als DOA3/Halo/SC dan bijv.) Games-toekomst ziet er zeer goed uit: Brute Force, Tekki, PDO, Halo 2, Duality, Fable en Halo 2 .... (forgive me als ik wat xclusieve titels vergeet )
Maakt mij dus niet uit welke console: Heb geen probleem met zowel Xbox groot als S, of de Cube controller.... Alleen ps2 -controller vink'k minder... Bieden echter allemaal stoere shit...
Klaar denk'k De Xbox/Cube combo voor mij dus ... Beiing a gamer is great phun... Don't be a fan-wuss!
mzzl Munch and Abe
Laatst bewerkt: 6 dec 2002