wanneer krijg je zo'n gratis trial kaart voor live!?? ik heb laatst een spel gekocht zat niks bij.. ik had vroeger bij de gewone xbox wel veel Live! trial kaarten gekregen. ik koop f*cking spel van 65 euro en geven ze niet eens trial kaart, gierig hoor!
Bij de xbox 360 zitten geen trial kaartjes meer, omdat de trial (proberen) al in de xbox 360 is ingebouwd ... Alleen sommige oude xbox games hebben nog trial kaarten, maar de meeste zijn al verlopen tevens geeft ms zo af en toe een vrije weekend weg aan silver accounts .. of zelfs een hele week (tijdens e3 ) .. de trial kaartjes zijn daarom overbodig geworden
ahhh zo zit dat dus!! nahja ik heb nu nog niet echt veel spellen, heb mijn xbox 360 maar net.. en nog veel oefenen om online tegen andere mensen te spelen. maar ben wel van plan om een abbo te kopen... maar eerst goed oefenen...
Spammers Maarja, heeft iemand toevallig nog een kaartje over? Ik heb nog nooit live geprobeert, maar ik wil nu toch wel eens kijken of halo 2 echt zo verneukt is door cheaters etc.
heeft iemand een kaartje voor mij voor de xbox, heb je daar trouwens een creditcard voor nodig voor de trial dan hè?PM me A.U.B
Wie kan mij er 1 schenken? Zo'n 2 maand gratis trial, heb al heel lang een xbox, maar heb het nog nooit online kunnen spelen! Heel erg bedankt alvast!
ik heb er eigenlijk helemaal geen gekregen bij mij premium kom ik net achter ..of weet iemand waar hij zou moeten zitten ??