'k heb laatst SEGA 2002 GT gehaald... heb er zin in, maar ehhh.. als ik aan het rijden ben zie ik veel blurrie tekenfouten zo'n beetje op 2/3 van het scherm, in de achtergrond/gebouwen. alsof n gedeelte van de texture's even n frame'pje langer blijven kleven. 't lijken me geen framedrop's want het is erg lokaal..., 'k heb hier eigenlijk in geen enkele review over gelezen.... vreemd, valt me namelijk wel heel erg op !! heeft iemand anders wel eens zoiets gezien in deze game
ehm heb ik eigenlijk nooit gezien, fouten zie ik altijd wel heel snel maar dit hoord idd denk gewoon bij de game .
hoort bij de game idd en is best wel mooie effect even als die "flames" uit de uitlaat van een Turbo auto ... brrrrrrrrrrr...... oem..... Pang brrrrrrrrr.... ik heb er 2 foto's van maar ik kan ze helaas niet rippen
Het viel mij ook al steeds op en ook ik moest effe denken aan een fout in het spel, maar bedacht later dat het id warmte zou kunnen zijn
Je ziet het alleen als je vannuit de auto kijkt. Zodra je de camera achter de auto hangt is het effect weg. Het is de warme lucht die je motor afgeeft.
Mjah... als ik het zo lees is dat dus de warme luchtstroom, en je ziet um alleen als je de in-car view gebruikt... laat dat nu net degene zijn waarmee ik ALTIJD rijdt... okee ff wennen dan maar, vind het wel wat overdreven, maar goed, had liever n fijn rook FX'je gezien, moet toch ook mogelijk zijn ... 'k ben net in het spel begonnen, je kunt ook op n ijsbaan rijden... ehhh heb je daar dan ook n warme luchtstroom
Ik heb er 3 weken geleden daar ook een thread over geopend en zeiden ze ook dat het een effect was. Na een paar keer spelen raak je er wel aan gewent, maar het blijft een raar effect dat ze naar mijn mening er wel uit hadden mogen laten.