ik wil graag uc gaan halen maar ik weet niet of da wel verstandig daarom wil de plus en min punten weten
Ik heb UC en het is echt wel een geslaagd spel, het heeft goeie graphics , en wanneer xbox live uit komt zal het echt een prahtige game zijn , eigenlijk een must have in je xbox live enabeld games. er zijn bijna geen min punten behalve dat er dan soms wat happeringen zijn , maar absoluut niet storend , en als je UT2003 hebt , is deze niet echt een vernieuwing
ik vind UC echt zwak eigenlijk. Ok, de graphics zijn om van te smullen. de controls enzo zijn ook erg ok. etc. maar... Ik heb em gehuurd vandaag, en ik ben het ding nu al zat. singleplayer al bijna uit, levels vind ik tegen vallen (waarschijnlijk omdat ik er misschien iets meer van had verwacht), ik vind dat er te weinig game-modes zijn (hoe hebben ze ooit gedurft assault weg te laten?), je kan de hoeveelheid bots niet instellen, wapens vind ik niet super-geweldig vernieuwend etc. UC is gewoon een versie van Unreal Tournament, waar 1 of andere gozer een jaar lang aan heeft zitten poetsen. Multiplayer split screen is ook saai vind ik. en onoverzichtelijk. Xbox live word wel vet.
nou, zo zou ik het niet zeggen, ik vind het een heersend spel, maar jij mag ook je eigen mening hebben